8. Bölüm

47 9 189
                                    

Nasılsınız bisküvili kurabiyelerim??? Normalde bu bölümü 1 hafta sonra atıcaktım ama sonra aklıma okuduğum hikayelere bölüm atılmadığında sinirden ağladığım zamanlar geldi o yüzden sizinle empati kurup bu bölümü atıyorumm.

Bu arada bu bölüm @elifilginbasak içinn, iyi ki varsın elif, seni sevdiğimi hiçbir zaman unutma.<3(doğum gününe de az kaldı o zaman da bölüm gelicek.)

Hepinizi seviyorum çilekli dondurmalarım...

Bölüme geçelim;

Ama önceee...

Elif için buraya bir kalp bırakır
mısınız? =>

Şimdi geçebiliriz...

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
=================================

Bana neden böyle masum bakıyordu, bana böyle bakmamalıydı. Aidan Ryan Gallagher haylazların kralıydı, o bir insana böyle şirin bakamazdı, yoksa bakar mıydı? Ben aslında aidan ın herşeyini bilmiyor muydum???

Tanrım...gittikçe babama benziyorum.

Gözlerimi kaçırdım ve yeri izlemeye başladım sonra daha da masum bir ifade takındım ve ona döndüm,

Yn=lütfen git... seni meşgul etmiyim.

Kendimi iğrenç hissediyordum... daha önce hiç bu kadar sakin ve kibar olduğumu hatırlamıyordum, tıpkı bir melek gibiydim, söylemesi bile beni korkutuyordu.

Aidan beni yanıtsız bırakmadı ve anında cevap verdi;

Aidan=beni meşgul etmezsin.

Şaşırarak ona baktım. Gitmeyecek miydi???

Gitmeliydi. Şuan çok iğrenç görünüyordum, iyi ki şuan burda bir ayna yok...

Yn=yine de...git...sonuçta ben olmasam yoluna devam etmeyecek miydin?

Şimdi de onu sorgulamaya başlamıştım, keşke bu soruyu geri alabilsem...

Tanrım bana sabır ver...beynim donmuş gibi hissediyorum.

NOLUYO BEE! KENDİNE GEL!!! SEN YN STİW(ZİYAGİLSİN)!!! SAÇMALAMAYI KESS!!!

Wuohh!!! İşte şimdi kendimde gibi hissediyorumm... aşkın kölesi olmaya hiç niyetim yok. Asıl, aşk ayaklarıma kapanıp bana yalvarıcak.

Şimdi aidan düşünsün...

Bakışlarımı ondan çekip bakışlarıma ve duruşuma çekidüzen verdim.

Aidan=önemli değil, bir hata yaptım ve bunu telafi etmek istiyorum.

Bana yaptığı şeyi hata olarak mı görüyordu? O gözlere yakından bakabilmek için tüm kıyafetlerimi dondurmaya bulayabileceğimi öğrense bunu hata olarak algılamazdı.

Bütün düşüncelerimi kafamdan attım ve her genç kızın yapacağı gibi asil bir cevap verdim;

Yn=pekala...o halde birlikte dondurma yiyebiliriz. Böylece hatanı telafi etmiş olursun.

Aidan'ın ifadesi değişti, mimikleri hâlâ aynıydı ama ben gözlerine baktığında anladım. Bu onu mutlu etmişti. Bad boyu mutlu etmeyi başardım... aferin kızım seninle gurur duyuyorum!!!

(arkadaşlar kendinizi sevin.)

Aidan bana o küçük asil gülümsemelerinden birini sundu ve kalbimi eritti...

Im sorry mom, but i love a bad boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin