13. Bölüm

43 5 2
                                    

Seleme cenemeler nasılsınızzz? Hepinizi çok özledim. Üzgünüm derslerden çok vakit bulamadım ama ara ara yazmayı deniyorum.

Bugün çok tatlış, kibar, aşko(💅🏽) ve mükemmel bir arkadaşın doğum günü için yazmaktayım, kendisine bayılırım bu arada (kitabı çok güzel okuyun okutturun yanee)

elifilginbasak meleğim iyi ki varsın, seninle iyi ki tanıştım, seni çok sevdiğimi unutma sakın ve bu yeni yaşında kendini sevmeyi, bol su içmeyi ve en önemlisiiii the umbrella academy izlemeyi unutmaa<333

Evet şimdi bölüme geçebilirizzz,

Ama önceeee....

Buraya elif için kalp bırakır mısınız?=>

Evet işte şimdi oldu;
_______________________________________

Sabah uyanır uyanmaz yatağı toplayıp yüzümü yıkadıktan sonra, telefonu elime alıp geceki mesajlarımızı yeniden okudum, gerçekten dün rüya gibiydi...

Gerçekten öyle miydi lan acaba?

İçses=mesajlar var ya gerizekalı!!!

Aaa yine selam içses, beni mi özledin?

...

Ses gelmedi, fazla asosyal, insan bi bunalır içeride.

Demek ki içses harbiden içeride olurmuş azizim...

Büyükanne ile kahvaltı yaptıktan sonra eşyalarımı toplayıp ona veda ederek evin yolunu tuttum, bugün emma, scarlett ve jimmy bize gelecekti.

Sabah jack'e de mesaj attım çünkü onun yalnız takıldığını biliyordum, bu yaz sikimsonik charlson onun kalbini kırdığı için özgüveni de düşüktü bu yüzden bizimle takılmasında aşırı sorun olduğunu düşünmüyordum, hem intikam işinin de yattığını farzediyorum, ona sarılmak çok büyük bir bedeldi zaten.

Sadece bana dokunulmasından hoşlanmıyorum, başka bir sebebi yok.

Neyse, ona yardım ettim ve umarım gelirken bana o çok sevdiğim karpuzlu jelibonlardan alır.

Yardım kurumu muyum neyim ayoll???

_________________________________________

*Mesaj*

Sabah 9.07

Bize gel.=Y

_________________________________________

Yolda yürürken ayağım taşa takıldı ve düştüm, dizim kanadı ama umursamadan çantamı açıp yarabandı aramaya başladım.

Kahretsin!!! Dün son kalanı jack e vermiştim...

Ümitsizce çantama bakarken bacağıma bir elin değdiğini hissettim ve refleksle dizimi kendime doğru çektim, bacağımın yanında duran elin sahibine baktım.

Bu bir şaka olmalı...

Aidan=günaydın demeyi çok isterdim prenses, ama görüyorum ki günün pek de aydınlık başlamamış.

Omzuna astığı küçük çantadan önce peçete sonra sargı bezi çıkarttı.

Dizimden akan kan bacağımı gittikçe yakıyordu ve gözlerim hafif dolmaya başlamıştı, aidan bunu farketti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Im sorry mom, but i love a bad boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin