5. Bölüm

52 11 84
                                    

Merhaba bebeklerim ve möcüşlerim, napıyosunuz? Ben az önce gece gece on kilo çikolata yedim ve şimdi hem dişim çüricek hem de karnım ağrıyo diye ağlıyorum, galiba artık çikolata-veganı olucam ama neyss, seviliyosunuz bebelaklarım bir derdiniz varsa gelin anlatın💋😘

Sabah erkenden kalktım, bugün tatildi ve annem ve babamın kavga etmesinin en muhtemel günü bugündü. Bu yüzden akşam alarmımı kurup çantamı hazırlamıştım, büyükanneye gidecektim, 18 otobüs durağı mesafedeydi. Kartımı ve çantamı aldım, ardından annemlerin odasına gidip babamın postitine not yazıp alnına yapıştırıp evden parmak uçlarıma basarak çıktım...

-baba günaydın(mönaydın), baba ben büyükanneyi çok özledim onu ziyarete gidicem. Annemle kavga etmeyin fazla. Bide baba eve gelirken nesquik alır mısın? Coco pops ta alırsan çok iyi olur, bide yarın kızlar bize gelicek de cips de alırsan beni çok mutlu edersin. Seni seviyorum, harçlığımı masama bırakabilirsin. Bide baba mr. Chill'in köpeği bahçemize girmesin lütfen evin arka duvarına yaptığım resimin yanına kakasını bırakıyo kötü görünüyo, seni seviyorum baba<3

Babam muhtemelen sabah kalkıp yüzünü yıkamaya gittiğinde notu görüp okuyacak sonra yüzünü yıkamayı unutup bana 'dikkatli ol, bende seni seviyorum, ve lütfen beni mr Chill veya köpeğiyle muhattap etme!' Diye mesaj atacaktı. Biz bunları her hafta yaşıyorduk...

Bazen durakta tek başıma beklerken birisi bana zarar verecek diye çok tırsıyorum, geçen senelerde otobüse hep Becky ile binerdik, onun özel bir sprey karışımı vardı, bizi her daim korurdu, sokakta bize laf atan serserilere sıkardık. Şimdi kullandığım çakma biber gazları onun kadar işe yaramıyor, test edildi, onaylandı. Jimmy sağolsun testimde bana yardım etti.(jimmy bizim okulumuzda olan şapşiğk bir kuzenimiz)

5 dk sonra sıkılmaya başlamıştım ki nihayet otobüs geldi, bende kartımı basıp bindim. Bir durak sonra binen birkaç yolcu kartını bastıktan sonra yolculardan birisinin kartında problem çıktı ve şoför ile kavga etmeye başladılar  ardınan arkadan gelen bebek ağlama sesinide duyunca kendimden geçtim, ölüp bittim şoför yolcunun inmesi için otobüsü durdurdu.

Kapı açılır açılmaz kendimi dışarıya attım ve durağın yanındaki duvara yaslanıp derin bir nefes aldım, ardından çantamdaki kulaklığımı çıkardıktan sonra mp3'üme(aga bee mp3 dinleyen reislerden kim kaldıı) takıp kısık seste ve yavaşça yürüyek büyükanneye sakince varmaya karar verdim.

2 durak kadar yürümüştüm ki arkamdaki bisiklet kornası sesi kulağıma geldi, umursamadım ve yürümeye devam ettim ama korna sesi durmadı, bende kulaklığımı çıkarıp etrafıma bakındım ve arkamdaki piç smile takınmış sıfadının hakkını veren, hem zevzek hem gerzek olan sevgisiz sınıf arkadaşım jack'i gördüm.

Yani şimdi bunu okuyanlar bir süre sonra benim arkadaşlarıma olan tutumumu yargılayabilir, ama buna gerçekten gerek yok, çünkü en sevdiklerimin zeka geriliğini bile birbirlerininkiyle yarıştırabilirim.

Dürüst olmak güzel şeydir azizim...

Bu bölüm biraz kısa oldu aşkolarım kusura bakmayın bu aralar çok aktif olamıyorum sizi seviyorum bebişlerim ve möcüşlerim hoşçakalın💋😘

(438 kelime)

Im sorry mom, but i love a bad boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin