- 3

49 1 0
                                    

YN'S POV:
Přišla jsem před školu a všimla si stát před vchodem do budovy ty holky ze včerejšího tělocviku. Na svoji nohu jsem už moc nekulhala, takže nebyla kvůli tomu potřeba zůstávat doma.

Chtěla jsem jít do budovy a dělat že se nic nestalo. Nechtěla jsem si jich všímat ale zase měli blbé narážky na ostatní jak vypadají, když sami nejsou buh ví jaké krásky.

Jedna z nich mě chytila za ruku a strčila silou do zdi. Všichni se začaly smát a samozřejmě ostatní byli zvědaví a tak tam jen stáli v kruhu a koukali na nás. Bylo mi celkem trapně.

" Podívej se na sebe, jak vypadáš.... Nicko! " Řekla jedna holka.

" Měla by jsi vypadnout z naší školy. "

" Nikdo tě tu nechce! " Řekla třetí holka a začali se smát. Celkem byli čtyři.

" Kupují ti vůbec rodiče nějaké oblečení. Příjdeš mi že chodíš do školy v tom samém. " Řekla poslední holka, co je s nima v partě.

" Jsi moc chudá!!! Podívej se na ty hadry, co má na sobě...... "

" Neměli by jste se spíše podívat na sebe, jak vypadáte a pak poukazovat na ostatní? " Řekl jeden kluk, který tam přišel. Neviděla jsem mu do obličeje, protože byl za mnou.

Všichni se přestali smát a stáli tam že se omlouvají.

" Pokud vím, vaší povinností je jen přijít do školy a učit se!! " Řekl mladý kluk. Poté jsem myslela že mi moje srdce vyskočí z hrudi. Byl to Jungkook.

Z omluvným výrazem ze uklonili a rychle odešli. Zbytek se rozešel a já jsem se otočila na Jungkooka.

" Děkuji ti! " A usmála se na něj.

Nic mi neřekl. Přestala jsem se usmívat a uvědomila si, že se od včerejška nic nezměnilo. Je pravda, že se na mě podíval a poté mě sjel od zhora až dolů, jestli jsem v pořádku a pak odešel aniž by pozdravil nebo cokoli řekl.

" Ahh, co je s nim? " Řekla jsem si v duchu pro sebe.

Šla jsem do třídy a Jungkook seděl na svém místě. Když jsem vytahovala učení na hodinu, podíval se, jak to vytahuji. Musel na mě určitě koukat protože jsem nepozdravila kluky a nikoho si nevšímala.

Sedla jsem si a ze zadu do mě žduchl Jimin.

" Co je? Ty nás taky dneska nezdravíš.... " Řekl a usmál se.

Otočila jsem se na něj a řekla, " Promiň, nevšimla jsem si, že jste tady. Byla jsem zamyšlená ve svých myšlenkách... "

" Zajímavý... " Řekl Tae přede mnou.

" Proč? " Řekla jsem a nechápala o čem mluví.

" To samý řekl i Jungkook. " Odpověděl Yoongi.

" Hmmmm... " Řekla jsem ale z boku jsem viděla, že se na mě podíval. Chová se opravdu divně a já nevím co si o něm mám myslet.

Ráno se mě zastane, ze slušnosti mu poděkuji ale když má mluvit se mnou, tak se na mě dívá jako na vraha a nepromluví ani jedno písmeno.

Jsem špatná já nebo?? Ze všemi se baví normálně jenom se mnou ne. Pořád mi to trhá srdce.

Začala hodina a Jungkook promluvil na Taehyunga.

" Hej máš pravítko na rýsování a tužku?? Nechal jsem to dami se všemi pomůckami... Mám jen propisku. " Řekl.

" Hochu... Zeptal ses toho pravého a nikdo z nás nenosí víc než jednu věc. " Řekl Tae.

Stay with me or leave [Jungkook X Reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat