YN'S POV:
Šla jsem se osprchovat. Po koupeli jsem neměla žádný hlad a tak jsem se rozhodla zůstat v pokoji. Lehla jsem si do postele a podívala se na svůj instagram. Žádná novinka.Nevím proč ale podívala jsem se na Jungkookův účet a na jeho jedinou fotku. Koukala jsem na ni a při tom jsem přemýšlela o něm, proč je tak zlý. Jak mi mohl ublížit jeho slovy....
Zase mě tak moc zabolelo srdce a opět jsem plakala. Najednou do pokoje vtrhl Jungkook a vzal si sebou nějaký krém.
" achhh!!! Tak ty bulíš? Seš trapná víš to? Uplakaná holka.... " a smál se.
Mé srdce zabolelo dvakrát víc a pořád jsem plakala.
" Víš... Co??? Jdi... Pryč! Nekoukej na mě, nemluv na mě a dělej že neexistuji.....!! Jako jsi to.. udělal první den... " Vzlykala jsem.
Jen se zasmál a odešel.
" Yaaahhh!!! " A hodila jsem polštář na dveře.
Odložila jsem mobil a šla si opláchnout obličej. Když jsem se vrátila najednou se mi zamotala hlava a opřela jsem se o zeď.
" ahh..... Co se to děje? Jen klid Yn, jen klid. " řekla jsem si pro sebe.
Chtěla jsem pokračovat v chůzi ale spadla jsem na podlahu a už měla jen tmu před očima.
AU POV:
Kluci se dole smáli a bavili se. Najednou Hobi řekl, " Kde je vůbec Yn? Nepřišla na večeři. "" Asi nemá hlad. " řekl Jin a pokrčil rameny.
" A ani mít nebude. Je zaneprázdněna jinou prací? " řekl Jungkook.
" Jakou prací? " zeptal se Namjoon.
" opět bulí... " a povzdechl si.
" Aisshh... Sklamal jsi ji. " řekl Taehyung.
" huh! Zase já? Hyung... Poslouchej..... Nemá cenu ji lhát, řekl jsem ji vše jak to s ní cítím. Urazila se na mě protože je zamilovaná ale to už není můj problém. Nemůžu za to že je zamilovaná... " A protočil očima.
" Jungkook, není to o zamilovanosti.... Jí netrhá srdce, že ji řekneš pravdu o tom že ji nemiluješ. Ona se z tím smíří... Ale tady jde o to že ty ji ubližuješ tím že ji nemáš rád. Děláš že neexistuje a to ji bolí. " Řekl Jimin.
" myslím že by jsi nás měl poslechnout Jungkook... " ozval se Yoongi.
" ahhh... S váma je teda povídání. " Sebral se a odešel do pokoje.
Zarazilo ho, že tě neviděl v posteli. Rozsvítil světla a opravdu tě neviděl. Myslel si, že už spíš. Přistoupil k posteli a najednou si tě všiml, ležet na podlaze na druhé straně.
Přišel k tobě a dal ti tvé vlasy pryč z obličeje.
" Hejj!!! Probuď se... " a plácl tě po tváři ale nereagovala jsi.
Zatřásl tvým tělem ale stále nic.
" huhhh... Pořád bulí a dokonce sebou švihne o zem a spí. " zasmál se.
Vzal tvou levou ruku a obmotal si ji kolem jeho krku. Poté tě chytl v pase a dal si tě do náruče. Položil tě na postel a dal neposlušný vlásek za ucho. Přikryl tě dekou a ustlal si postel na zemi.
Poté zhasl všechna světla a šel zpát také.
JUNGKOOK'S POV:
Probudil jsem se když jsem cítil něčí pohledy na sobě. Podíval jsem se a byla to ona, kdo na mě koukal. Rychle jsem se posadil a žmoulal své oči.Poté jsem se na ni podíval a ona se už koukala do svého mobilu. Teď opravdu nevím jestli jsem nebyl trochu mimo. Když jsem ležel viděl jsem ji, koukat se na mě. Jenže když jsem si žmoulal oči, vypadalo to jako kdyby koukala celou dobu do svého mobilu.
Asi jsem byl opravdu mimo.
Vstal jsem a šel se nachystat do koupelny. Když jsem se vrátil do pokoje, nikde tu nebyla. Vzal jsem si tašku s učením a šel do kuchyně.
" Dobré ráno... " ozvali se kluci.
" dobrééé... " řekl jsem ale Yn stále mlčky jedla snídani.
Neřešil jsem to a nasnídal se také.
Poté jsme všichni vyrazili do školy. Nechtělo se nám pěšky a tak jsme jeli autobusem. Zanedlouho přijel autobus a nastoupili jsme. Šel jsem před ní a ona šla poslední.
Když pípla svou kartu, zapípalo to že je po termínu. Pípla to znovu ale nic.
" Slečno, nemáte zaplaceno. Vystupte si a nezdržuj te v jízdě... " řekl protivný řidič.
" Ahh. Omlouvám se... " Uklonila se s chystala se jít na odchod. Šel jsem k řidičovi a pípl kartu znovu pro ni. Sešla schod ale chytil jsem ji za zápěstí a zatáhl zpátky do autobusu.
Řidič to pochopil a tak se rozjel v jízdě.
" co děláš?? Pust mě! Stejně jsem chtěla jít pěšky. " Na to jsem ji neodpověděl a zatáhl ji silou, aby si sedla.
" nemusíš za mě platit!! " Pro sebe jsem se usmál. Pak jsem se profackoval. Nic k ní necítím, tak proč se na ni usmívám.
AU POV:
Došli jste do školy a začala hodina matematiky. Rýsovali jste a Jungkookovi rýsování moc nejde. Za to ty jseš nejlepší v rýsovaní.Vždy to máš perfektní a na cm. Jungkook si toho všiml a pro sebe si říkal " Wow! "
Využil učitelovu nepřítomnost a tak se tě zeptal.
" Hej! Pomož mi z rýsováním. Nikdy mě to nebavilo. " a díval se na tebe.
Ani ses na něj nepodívala a nastavila ruku. Pochopil, že chceš jeho sešit. Dal ti ho do ruky.
Položila sis ho před sebe a začala rýsovat.
" děkuji.... " řekl chladně.
I když to řekl ošklivě, zvedla jsi hlavu a byla šokovaná že poděkoval. Pro sebe ses usmála a zahřálo tě u srdce.
Když jsi dorysovala, dala jsi sešit zpátky Jungkookovi a věnovala se učivu.
ČTEŠ
Stay with me or leave [Jungkook X Reader]
FanfictionDo Soulské školy příjde jeden mladý kluk. Je ve stejném věku jako ty a poprvé, když ho uvidíš, nezpustíš z něj oči. Údajně se říká, že přišel jen za svými kamarády, kterým je jejich sen stát se Kpopovou hvězdou. Jeho snem je to samé. To je celý Jung...