|8|

56 2 7
                                    

YN'S POV:
Zavírala jsem své oči, když jsem ležela na posteli ale přiměla jsem se a šla jsem do koupelny si dát teplou sprchu.

Když jsem se převlékla do čistého pižama, vyšla jsem z koupelny a Jungkook byl už v pokoji.

Podle času hodin to vypadalo že jsem hodně meškala na večeři ale bylo mi to jedno. Nemám hlad a už vůbec tam nechci jít kvůli tomu, co se dnes stalo.

" Kluci ti vzkazují aby jsi se šla najíst. " Řekl, když položil tašku z učením na zem a lehl si na postel.

" Hmm... " Řekla jsem a radši jsem si lehla do postele na zem.

Přikryla jsem se dekou a otočila na druhou stranu od postele.

" Héj! Máš jít teď. " A sedl si tak, aby na mě viděl.

Já byla ale otočená zády, takže do mého obličeje neviděl.

Neodpověděla jsem ale zkrátka jsem držela své slzy v sobě.

" Uhh, tak moc tě nenávidím! " Řekl a zhasl lampičku.

V tuhle chvíli jsem začala v tichu plakat kvůli němu a je docela smutně že si to ani neuvědomuje.

Po chvíli jsem usla.

JUNGKOOK'S POV:
Probudil jsem se a když jsem chtěl vidět Yn, nebyla v posteli a její školní taška tam také nebyla.

Říkal jsem si buďto jsem idiot a zaspal jsem nebo šla brzo do školy ale je to divné.

Vstal jsem z postele a šel jsem do kuchyně kde byli kluci. Povzdechl jsem si, když jsem je tam viděl, protože jsem si opravdu myslel že jsem zaspal.

" Kde je Yn? " Řekl jsem a ani nevím kdy.

" Tak zaprvé dobré ráno a za druhé od kdy se zajímáš kde je Yn? " Řekl Taehyung.

" Nezajímám se ale tak když je se mnou v pokoji... "

" Yn spí u mě. Měla noční můru mezitím co se tě snažila probudit a ty jsi ji řekl že si vymýšlí a ať jde spát. Z pláčem přišla ke mně. " Řekl Jimin.

" To jsem ji opravdu řekl? " Řekl jsem.

" Hele já nevím, řekla mi to Yn ale já vidím na ni že je hodně unavená. Od té doby co jsi tady se její stav zhoršuje a je to špatně. Naposledy takhle fungovala i z jejím ex. " Řekl Jimin a pozastavil jsem se.

Protočil jsem očima ale radši jsem nic neřekl a šel si sednout ke stolu abych se nasnídal.

Po chvíli vyšla Yn. Díval jsem se na ni a opravdu nevypadala dobře.

" Dobré ráno. " Řekla ospalým a chraptivým hlasem když si zývla.

" Dobré. " Řekli kluci když se posadili se mnou a volné místo pro ni bylo jen u mě. Kluci to delaji schválně a já na to už dávno přišel.

Posadila se vedle mě na židli a všichni začali jíst jen ona koukala do talíře jako idiot.

" Yn musíš něco sníst. Nejedla jsi už včera. " Řekl Hobi.

" Hobi, já hlad nemám. Najím se až ve škole. " Trochu se pousmála a vstala od stolu.

Odcházela ale já ji zastavil.

" Héj, chci se ti omluvit za tu noc. " Otočila se na mě a měla slzy v očích.

" Proč zase brečíš? " Řekl jsem.

" Copak nevidíš že nám jméno? Já nejsem žádná héj... Taky ti říkám Jungkooku... " Utřela si slzy.

Poté jsem si to uvědomil. Možná toho bylo opravdu už moc a měl bych přestat.

Jen jsem se na ni díval jak odchází do pokoje a zřejmě se jde připravit do školy.

Stay with me or leave [Jungkook X Reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat