JUNGKOOK'S POV:
Když Yn odešla asi zřejmě na záchody bylo mi ji líto. Neznáme se ani jeden den ale tohle bylo moc. Když jsem ji spatřil ve třídě, věděl jsem že to není můj typ na bavení. Nemám ji rád, to jsi přiznávám, ale také nemám rád ubližování." Neměl by někdo z nás na ni dohlídnout? " Řekl Jin.
" Asi jo. Už od první hodiny se chová divně. " Řekl Yoongi.
" Všiml jsem si toho také... " Dodal Taehyung.
" Od té doby, co si k ní sedl Jungkook je taková zklamaná... " Řekl Hobi a dal si ruce v kříž.
" Myslíš, že by jí ten kluk mohl znovu něco udělat? " Zeptal se Namjoon.
V tuhle chvíli jsem zbystřil svůj sluch a poslouchal pořádně, co se tu opravdu stalo.
" Myslíš, jak ji psal výhružné zprávy? " Zeptal se Jimin.
" Jo.... " Dodal Jin.
" Vždy nám říkala, že už je to v pořádku ale co když není? Co když nás nechce tím otravovat? " Řekl Tae.
" Ale vždyť ví, že se každý snažíme pomáhat tomu druhému. " Řekl zklamaný Yoongi.
" Třeba si myslí, že nás tím otravuje.... " Řekl Hobi.
Když byla schovaná za klukama, nevšiml jsem si ji poprvé. Jak je malinká a svým způsobem i roztomilá, se ztrácela vedle kluků.
Nevím, nemám ji rád. Nesedí mi.
" Tak kdo z nás ji půjde zkontrolovat? " Řekl Jin.
Byl jsem ticho a pomalu od nich ustupoval, abych to nemusel udělat já. Nemám na ni čas a náladu.
" Myslím, že pan Jeon, by to zkusil! " Prohlásil a zasmál se z klukama hlasitě Tae.
" Haha!!! Fakt vtipný... " Řekl jsem a protočil očima.
" Od rána jsi z ní nemluvil a ani ji nepozdravil. Ona tě tak hezky pozdravila a ty ji zabíjiš pohledem. " Řekl Namjoon.
" Prostě ji nemám rád! To je celý.... " Řekl jsem a povzdechl jsem.
" Vždyť je to hodná, milá, hezká holka. Je to naše kamarádka Jungkooku.... Co ti na ní tak vadí. " Řekl Yoongi a bouchl mě do ramene.
" Všechno! Nemůžu na ni koukat. Nezaujala mě. " Řekl jsem a chtěl jsem odejít za tou Yn.
" Jungkooku!!! Myslím že jsi na ni budeš muset zvykat. Je to naše kamarádka, kterou máme rádi. Samozřejmě i tebe, takže jsem parta. Budeš ji výdat často a sedět každý den vedle ni. " Řekl mi Hobi.
" Tak se domluvím z učitelkou ať mě přesadí jinam. Třeba si místo vyměním z Jiminem... " Řekl jsem mu celkem naštvaně.
" Se mnou si místo nevyměníš! Sedím tam od prváku a zvykl jsem si na to. " Řekl Jimin.
" A navíc, učitelka nás nerozhazuje. Nechá nás takhle protože má v tom přehled. Takže se ji ani nepokoušej na to ptát. " Řekl naštvaný Jin.
" Chcete řešit tohle nebo mám jít ji zkontrolovat? " Řekl jsem otráveně.
" Jdi za ní. " Řekli kluci.
Odhodlal jsem se a šel jsem na toalety. Chtěl jsem zaklepat ale najednou se otevřely. Stála tam a když mě viděla, oči se jí rozzářili.
" Co... Tu děláš?? " Řekla.
Viděl jsem že je v pořádku a zrovna vyšla z toalet, otočil jsem se a šel zpátky do tělocvičny.
" Tak kde je Yn? " Zeptal se Yoongi.
" Nevím, vyšla zrovna z toalet... Tak jsem věděl že je v pořádku... "
" Vážně?? Jungkooku, měl jsi ji sem přivést. " Řekl naštvaný Hobi.
" Tak a dost!! Řekl jsi že ji mám zkontrolovat, ne přivést ji sem. Copak nevidíš že má svoje nohy?! " Řekl jsem opravdu naštvaně.
" Vždyť je to přeci jasné! Jungkooku tyvole.... " Řekl Tae.
Skvělý, teď jsou na mě kluci naštvané protože jsem nepřivedl tu Yn. Copak já můžu za to že ji nenávidím. Že s ní nechci mluvit.
Yoongi odešel a vrátil se po chvíli zpátky z Yn. Všiml jsem si že stále kulhá na levou nohu.
Po zbytek dne se nic nedělo. Bavili jsme se z klukama o spoustu věcech a Yn už ani nepromluvila. Byl jsem za to celkem rád a zkrátka, vůbec jsem si ji nevšímal. Občas prohodila pár slov z Yoongi a Jiminem, ale jinak se věnovala učením.
YN'S POV:
Po škole jsem šla zklamaná domů. Když jsem na tom tělocviku spadla, cítila jsem jak mi křuplo v kloubech a teď na ni kulhám.Přišla jsem domů, pozdravila rodiče a šla do svého pokoje. Zamkla jsem se tam a hodila tašku ke stolu.
Celý den se mi honí myšlenka na to, proč semnou nemluví Jungkook. Nic špatného jsem neřekla nebo ani neudělala. Jeho chovaní mě zabolelo u srdce ale třeba měl jen blbý den. Zítra se určitě bude chovat hezky.
Byla jsem aspoň ráda za kluky, kteří byli šťastní a znovu se smáli. Hřeje mě u srdce je vidět šťastný a přeji jim aby jejich sen se stal skutečností.
Vytáhla jsem si učení a začala se učit. Zítra píšeme mnoho testů a jde mi o to, mít dobré známky. Nebo spíše abych je měla. Rodiče si přejí samé jedničky. Musím být chytrá jako oni. Mě moc nejde o známky ale o rodiče, aby byli spokojené.
Za každou trojku jsem dostávala od táty páskem přes záda a máma mě trestala zakázáním chodit z kamarádama ven, sebrala mi telefon, zakazovala mi chodit spát brzo, jen přijít okamžitě ze školy a rovnou se učit.
Vždy když mě takhle viděli rodiče, byli se mnou spokojené. Byli rádi že funguji tak, jak si to oni představují. Ale už nevidí jak já se trápím. Tohle je nezajímá.
Bylo asi půl deváté večer a ani jsem neměla ponětí o čase. Rodiče mě zavolali na večeři ale zkrátka jsem neměla vůbec hlad. Šla jsem se vykoupat a po vykoupání jsem si připravila tašku na zítřejší den.
Poté jsem byla chvíli na instagramu a všimla jsem si Jiminovu novou fotku, kterou přidal na svůj profil.
Na fotce byli vyfocené sedm skleniček vín. Došlo mi že tam budou kluci i z Jungkookem. Poté jsem si dokonce všimla, že je všechny označil. Rychle jsem to rozklikla a podívala se, jestli tam náhodou není Jungkookův instagram.
Samozřejmě tam byl označený a tak jsem si rozklikla jeho profil a měl tam jen jednu svou fotku a tu přidal před půl rokem. Zkrátka vidím že moc není aktivní. Bylo mi blbé mu dát follow po dnešním dni. Ještě by si myslel že ho stalkuji.
Každopádně jsem se přiměla a klikla na sledovat. Vypla jsem telefon a následně jej položila na noční stolek. Přikryla se dekou a snažila usnout. Samozřejmě marně.
Ani to netrvalo dlouho a přišlo mi oznámení na můj mobil. Nudila jsem se a tak jsem se podívala kdo to byl. Bylo to upozornění z instagramu. Rozklikla jsem to pořádně a všimla jsem si že mi Jungkook vrátil follow zpátky.
Byla jsem šťastná a zároveň z toho měla divný pocit. Po dnešku na mě ani jednou nepromluvil ale žádost o sledování přijme bez problému. Chtěla jsem mu popřát alespoň dobrou noc ale radši jsem to neudělala. Vnucovat se mu už po dnešku nebudu.
Šťastná jsem vypla svůj mobil a usnula jsem.
Ahojky!!! Kapitola celkem o ničem ale za chvíli se to bude rozjíždět. Další část vydám už zítra. Budu ráda za nějakou podporu... Děkuji
ČTEŠ
Stay with me or leave [Jungkook X Reader]
FanfictionDo Soulské školy příjde jeden mladý kluk. Je ve stejném věku jako ty a poprvé, když ho uvidíš, nezpustíš z něj oči. Údajně se říká, že přišel jen za svými kamarády, kterým je jejich sen stát se Kpopovou hvězdou. Jeho snem je to samé. To je celý Jung...