AU POV:
Zvonilo na přestávku a další hodinu jste měli ve stejné učebně takze jste zůstali. Připravila sis na další hodinu stejně jako kluci.Dívky se pořád otáčely na Jungkooka a žárlili na tebe že sedíš vedle něj. Při povídaní ses omluvila a šla jsi na záchod.
Umývala sis ruce, když po chvíli přišla na záchod parta namyšlených holek. Nevšímala sis jich, ale oni přišli k tobě a začali mluvit.
" Zachvíli ti příjde úsměv na tváři. " řekla jedna z holek.
" o čem to mluvíte? " zeptala ses jich mezitím co sis utírala ruce.
" Jungkook je jenom můj! Je ti to jasný? " řekla naštvaně holka.
" Hele mě vinechte a svůj problém si běž řešit jinam. " chtěla jsi odejít ale chytla tě za ruku a zatáhla zpátky k tobě.
" o co ti jde?! " křikla jsi.
Dvě holky přišli k tobě a chytli tě za ruce, aby jsi nic nemohla dělat. Snažila ses dostat ale marně. Po té přišla k tobě a chytla tě pod krkem.
" Můj milovaný Jungkook nikdy nebude tvůj! Tak se přestaň z ním bavit! " křičela.
" pokud nepřestaneš, nechtěj vědět co se stane z tvými kamarády a rodinou. " a začala se smát.
" Co mi jako uděláš hm? " řekla jsi.
" můžu koholiv zabít a nikdo ti nedokáže že jsem ho zabila díky mým rodičům.. zapomněla jsi, kdo jsou? "
" co po mě tedy chceš! " řekla jsi smutně.
" přestaň se bavit se všemi tvými kamarády! " a smála se.
" né to nemůžeš udělat! " křičela jsi.
Holka se naštvala a začala tě tahat za vlasy. Poté ti dala facku a spadla jsi na zem. Z tvých rtů začala téct krev. Přišli k tobě všichni tři holky a začali do tebe kopat.
Byla jsi vyčerpaná skoro až na omdlení. Jedna z nich tě kopla do hlavy. Začala ti téct krev jak z nosu, tak i z pusy. Po chvíli přestali a odešli, protože zvonilo na hodinu.
Vešli do třídy a dělali jako by se nic nestalo. Jungkook si byl vědom toho že jsi odešla i holky, ale když viděl, že přišli jen oni, začal mít strach.
Sám nevěděl jak je to možné, ale bál se o tebe.
Přišel do třídy učitel a začal hodinu mluvením.
" Hej! Psss! Kde je Yn? " zeptal se Jungkook.
Taehyung se otočil a řekl, " nevím, asi na záchodě. Je ale divné že se ještě nevrátila. "
Hodina ubýhala a stále ses nevracela. Jungkook se o tebe moc bál a tak se přihlásil a řekl, " pane učiteli, mohu prosím za Yn? "
Učitel jen přikývl a Jungkook odešel. Holka co ho chce byla moc naštvaná.
Vyšla jsi ze záchodů a odbočila jsi na stranu kde je tvá třída. Když jsi odbočila, do někoho jsi narazila.
" Promiň... " řekla jsi když jsi šlápla na jeho nohu.
" Yn! " řekl Jungkook, když tě chytl za ramena.
Podívala ses mu do očí a povzdechla jsi.
" říkala jsem ti... aby ses mě.. nevšímal! " řekla jsi, když ses držela v boku na bolest.
" kdo ti to udělal? " Řekl Jungkook.
" od kdy ty se zajímáš hmm... " řekla jsi a ustoupila jsi od něj aby tě nedržel.
" to je jedno! Nech mě být, přestaň se se mnou bavit! " řekla jsi a pokračovala jsi do třídy.
" kam jako jdeš? " křičel Jungkook mezitím co k tobě kráčel.
" do třídy... kam bych šla. "
" tak to ne! V žádném případě!! Copak nevidíš, že jsi ja tom špatně? Měla by jsi jít k doktorovi... "
" neřeš můj stav a starej se radši o sebe. " řekla jsi když si pokračovala v chůzi.
Jungkook tě chytil za ruku a otočil tě k sobě. Všechno se sešlou rychle a ty jsi upadla do bězvědomí.
Jungkook tě rychle chytl v pase a měl tě znovu v klíně.
" Yn! " a plácl tě po tvářich. Nereagovala jsi. Zatřepal tvým tělem ale stále nic. Vzal tě do náruče a odnesl tě k doktorce co byla na škole.
Položil tě na postel a řekl doktorce co se stalo. Doktorka tě ošetřila a dala ti nějaké antibiotika. Jungkook seděl vedle tvé posteli na židli a držel tě za ruku, i když nevěděl, proč to dělá.
ČTEŠ
Stay with me or leave [Jungkook X Reader]
FanfictionDo Soulské školy příjde jeden mladý kluk. Je ve stejném věku jako ty a poprvé, když ho uvidíš, nezpustíš z něj oči. Údajně se říká, že přišel jen za svými kamarády, kterým je jejich sen stát se Kpopovou hvězdou. Jeho snem je to samé. To je celý Jung...