|7|

63 1 1
                                    

Au pov:
Skončila hodina a kluci přišli za Jungkookem. Stále jsi spala a Jungkook tě držel za ruku.

" Jungkooku! Co se ji stalo? " Zeptal se Jin.

" Někdo ji musel zmlátit. Má suchou krev na rtech ale nechtěla mi říct kdo to udělal... " Řekl Jungkook a podíval se na tebe.

" A ty se ji divíš? Já ne... Chováš se k ní hnusně! Postupem času si přestává dávat naděje a změní se jen díky tobě!! " Zvýšil hlas Taehyung.

" Tae!!! Buďte prosím ticho! Já nemohu za to že jsem nechtěl od začátku aby to dělala! "

" Ale mohl jsi ji to říct v klidu. Říct ji aby si nedělala naděje. Ano, zabolí to ale ne tak moc jako když ji ubližuješ! Zlomil jsi její city.. " Řekl Jimin.

" Buďte ticho!!! Přestaň te z tím. " Jungkook byl naštvaný.

Pomalu ses probouzela. Otevřela jsi své oči a viděla jsi kluky stát před tebou. Poté sis všimla že tě Jungkook drží za ruku.

Odtáhla jsi svou ruku pryč aby tě za ni nedržel.

" Běžte pryč! Zůstane tu jen Jimin... "

" Ale Yn..... " Přerušila jsi Hobiho slova, " Prosím... Musím to říct jen Jiminovi. "

" Yn.... " Řekl Jungkook.

" Co Yn.... Hmm? Jdi pryč, hlavně ty! " Řekla jsi a tvé slzy ztékali po tváři.

Jungkook se zkloněnou hlavou odešel. Když zavřel dveře jeho slzy začali padat po tváři aniž by to věděl.

Kluci také odešli a zůstal jen Jimin.

" Yn!!! Copak se děje. " Řekl a přiblížil se k posteli a sedl si vedle tebe.

" Jimin... Víš ty holky ze třídy.... "

" Jo, co je s nima... Počkej, udělali ti to ony? " Jen si kývla hlavou.

" Jedna z nich crushuje Jungkooka a myslí si že ho přebírám. Chce abych se z ním přestala bavit a nebavila se ani s váma. Protože jinak zabije mou rodinu... " Řekla jsem smutně.

" A ty si myslíš že by je vážně zabila? "

" Jo... Její otec je policajt a ona je hrozně milovaná od rodiny takže ji vše projde. "

" Yn... Jak myslíš ale já bych ji nevěřil. " Řekl Jimin a podíval se na hodiny.

" Už budu muset jít. Začíná hodina. "

" Ahoj. " Řekla jsi a Jimin odešel. Povzdechla sis.

YN'S POV:
Po chvíli přišla doktorka a řekla mi abych šla domu. Jenže já nemohu, musím dokončit školu tak jak chtějí rodiče.

Takže jsem se vrátila zpátky do třídy. Sedla jsem si vedle Jungkooka a cítila jsem jeho pohledy na mě. Nevěnovala jsem mu žádnou pozornost a věnovala se hodině.

Zazvonilo na přestávku a Jungkook odešel ze třídy. Poté za ním odešla ta jedna holka, co má crush. Bylo mi to už jedno.

Zůstávali jsme ve stejné třídě a já si připravila na další hodinu. Otevřela jsem si sešit a začala jsem se učit.

Po nějaké chvíli za mnou přišli dva kluci a schodili mi penál na zem. Neřešila jsem to, protože jsem si myslela že to dělají normálně.

Vstala jsem a zvedla jsem si penál ze země. Najednou mě popadl za vlasy a schodil na zem. Všichni se začali smát a posmívat. Cítila jsem se trapně.

Přišli kluci do třídy a přišli ke mě.

" Héj!!! Příjde vám to normální? Měli by jste přestat! " Křičel Namjoon.

" Huuuh... Nechápeš srandu.... " Řekla nějaká holka ze třídy.

" Namjoone! Nech je být. " Jimin mi pomohl se postavit a já si následně sedla na židli.

Věnovala jsem se učení mezitím co začalo zvonit na hodinu a Jungkook z tou holkou přišli do třídy.

Když si sedl všimla jsem si na jeho tričku dlouhého vlasu. Vlas byl hnědý a on je má černý. Usoudila jsem že to byl vlas té holky protože se na něj pořád dívala.

Zklamána jsem si otevřela sešit a dělala jsem si poznámky.

Pár minut uběhlo a Jungkook se bez zeptání vzal můj penál a bral si z něj potřebné věci.

Neměla jsem sílu protestovat tak jsem ho nechala. Věděla jsem, že by to ničemu nepomohlo.

Zvonilo na přestávku a všichni odcházeli. Uklízela jsem si pomalu abych šla jako poslední.

" Yn. Mám na tebe počkat? " Zeptal se mě Jimin když všichni odešli.

" To je dobrý Jimine. Děkuju. " A slabě jsem se usmála.

Jimin odešel a já po chvíli také.

Odcházela jsem ze školy ale nešla jsem domů. Chtěla jsem být na chvílí sama a přemýšlet o všem.

Šla jsem do parku a procházela jsem se tam než jsem si našla místo na sezení.

Když jsem ho našla sedla jsem si na lavičku a začala jsem plakat. Mé slzy ztékali po tváři jako vodopád a studený vánek mi profukoval vlasy.

Začalo se brzy stmívat a já se rozhodla že půjdu radši domů.

Došla jsem k domu a mířila jsem si to do pokoje který mám společný s Jungkookem.

Doufala jsem že tam nebude a tak se stalo. Nebyl tam a já si v klidu lehla na postel a dívala se z okna ven.

" Proč... Co jsem komu udělala, že se mi tohle stalo. "

Stay with me or leave [Jungkook X Reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat