|9|

52 1 7
                                    

JUNGKOOK POV
Šel jsem do svého pokoje a převlékl se do uniformy když Yn vycházela a nechala mě se převléknout.

Vzal jsem si batoh a společně jsme šli pěšky do školy. Povídal jsem si z klukama a Yn šla pomalu za náma.

Došli jsme na přechod kde nám padla na semaforu zelená a tak jsme šli. Je to celkem dlouhý přechod a je krátká doba na zelenou tak jsme šli rychlou chůzí.

Podívali jsme se jestli je Yn za náma ale stála ještě na druhé straně kde padla červená a autum už padla zelená.

Vypadalo to že byla ve svých myšlenkách jelikož nevěnovala žádnou pozornost okolím a koukala do země zrovna když začala přecházet přechod bez rozhlídnutí.

Kluci na ni řvali ať se vrátí na chodník a zastavila se uprostřed přechodu když se jí začala auta vyhýbat, troubit a brzdit.

Rozhlížela se kde je a začala zmatkovat. Dala si ruce přes uši aby neslyšela hluk.

Všiml jsem si z levé strany že se plnou rychlostí rozjíždí kamioňák a troubí ať uhne z cesty jelikož nestihne zabrzdit u ní ale ona se nepohla z místa.

Odhodil jsem batoh na zem a rozběhl jsem se k ní. Okamžitě jsem ji chytl za pas a otočil k sobě když kamioňák projel.

Byl tak 2 centimetry od ní a bylo to jen tak tak. Hlavu měla položenou na mé hrudi a já ji držel kolem zad a druhou rukou přitlačoval její hlavu blíž k hrudi.

Povzdechl jsem si a ona se ode mě odtáhla. Dívala se na mě se slzama v očích.

" Copak neslyšíš že jsme ti říkali aby jsi vypadla z té silnice?? " Křičel jsem na ni jen pro to že jsem v jednu chvíli dostal strach.

" Copak tě neučili že když přecházíš přechod máš se i tak rozhlídnout?! " Stála jako tvrdé y a nic neřekla.

Vydechl jsem těžce, chytl ji za ruku a trochu ji těžce táhl zpátky na chodník a zmáčkl znovu semafor.

Oba jsme byly ticho jen čekali na zelenou a když padla stále jsem ji držel za ruku a přecházel s ní přechod a dostali se ke klukům.

" Ah Yn jsi v pořádku? " Zeptali se jí kluci a já ji pustil za ruku a došel si pro svůj batoh.

Jen kývla a začali jsme jít cestou ke škole. Yn byla mezi námi a celou cestu bylo ticho.

Došli jsme ke škole a vzdáli jsem viděl ty holky co ji ublížili. Stoupl jsem si nenápadně vedle Yn na pravou stranu aby až budem procházet kolem nich nebyla u nich.

Procházeli jsme a ty holky se jen dívali pohledem na  ni že ještě neskončili, já se podíval na ně vražedným pohledem a do jedné trochu narazil.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 08 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stay with me or leave [Jungkook X Reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat