Jisung sayfayı okurken burukça gülümsemesine engel olamadı. O günü çok net hatırlıyordu. Felix ilk kez onlara karşı gelmişti ve şimdi başına bir sürü iş açmıştı. Sayfayı okumayı bitirdiğinde aklına dün verdiği görevler geldi bu yüzden kontrol etmek için kalkıp odasından çıktı.
Karakolda olan tek kişi Seungmin olmalıydı. Hemen yanına gitti.
"Herkes dediğim şeyleri yapıyor mu?"
"Evet Chan ve Minho yoldalar ben de kamera kayıtlarına ulaştım şimdi inceleyeceğim."
"Jeongin'den haber var mı?"
"Evet şey ona gelince"
"Sorun ne?"
"Dün gece Felix'in odası tamamen boşaltılmış ve bir not bırakılmış"
"Ne!? Ne notu?"
"Sizi hiçbir şeyi kanıt olarak kullanmamanız konusunda uyarmıştım"
"Of Felix nasıl bu kadar rahat bir şekilde biz fark etmeden yapabiliyor her şeyi anlamıyorum"
"Bilmiyorum Hyung öğreneceğiz ben sana kamera kayıtlarında gördüğüm şeyleri aktaracağım tamam mı sakin kalmaya çalış"
"Tamam Seung teşekkür ederim"
"Rica ederim"
Jisung içine girmeye çalıştıkça her şey daha kötüye gidiyordu. Kontrol tamamen Felix'in elindeydi ve ipleri nasıl eline alacağını bilmiyordu. Odasına döndüğünde günlüğün üstünde bir not gördü.
"Yine ne oluyor amına koyayım" kendi kendine söylediği şeyden sonra eline aldı notu.
"Lütfen sadece günlüğü oku Jisung beni alt edecek şeyler araman kalbimi kırıyor en yakın arkadaşım olduğunu düşünmüştüm
-Lixie ♡"
"Nasıl her şeye ulaşıyorsun bilmiyorum Felix ama tamam senin istediğin şekilde oynayalım bu oyunu"
Kapının hafif açılma sesiyle kafasını kaldırdı.
"Kamera kayıtları silinmiş"
"Nasıl ama onlara ulaştığını söylemiştin"
"Şöyle sadece eve ilk taşındıkları zaman yani 20 Mart ve ayrıldıkları zaman 19 Nisan var"
"Pekala bana yolla bakacağım"
"Tamamdır"
Seungmin çıktıktan sonra koltuğuna oturdu ve düşüncelere daldı. Felix'e yardım eden tek bir kişi olamazdı. Birden fazla kişi vardı işin içinde.
Bilgisayarına gelen kamera kayıtlarını incelediğinde kayda değer hiçbir ipucu bulamadı. Çok profesyonel hareket etmişlerdi. Felix olmasa bile Hyunjin yeterince profesyoneldi. 6 ay boyunca herkesi parmağında oynatmıştı. Jisung vakit kaybetmeden günlüğü okumaya devam etti.
"Sevgili Günlük,
Uzun süredir yazmayı unutmuşum buraya onu fark ettim. Bugün abimin doğum günüydü. Hep birlikte ona sürpriz yaptık. Hem tüm arkadaşlarımız da Hyunjin'le tanışmış oldu. Hyunjin benim gibi abimlerin anlattığı davaya çok ilgi duyuyordu. Hatta benimle aynı görüşteydi. Sonunda benimle aynı görüşte olan birini bulabilmiştim. Zaten Hyunjin benim öbür yarım gibiydi. Aynı görüşte olmadığımız çok az şey var. Yakında beni kardeşiyle de tanıştıracak çok heyecanlıyım. Neyse şimdi gitmem lazım çünkü bir şeyler içeceğiz. Ayık kafayla hızlıca yazmak istedim buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary // hyunlix
Mystery / Thriller"Ben Lee Felix ve eğer bu günlüğü bulduysanız bu size bir uyarıdır." - Ortalıktan kaybolan gazeteci Lee Felix'in günlüğü bulunur. Sevgilisi Hwang Hyunjin'le işledikleri tüm suçlar burada yazılıdır.