Jisung kalan sayfalara yarın evde devam etmeye karar verdi. Haftasonları izin günleriydi. Minho ile konuşma işini de akşama bırakmamaya karar verdi. Jeongin'e geri buraya dönmesine gerek olmadığını söyleyen bir mesaj attı ve Chan ile Minho'nun dönmesini bekledi. Seungmin onu dinleyip haber verdikten sonra eve gitmişti.
Yarım saat sonra Minho ve Chan'in şakalaşarak geldiğini duydu. Odasından çıktı. Onu gördüklerinde gülmeyi bırakıp ciddi bir hal aldılar.
"Neden iptal ettirdin?"
"Öyle gerekti Hyung eve gidip dinlenebilirsin"
"Ama daha çok erke-"
"Eve git Hyung herkes gitti"
"Anlaşıldı" Chan arkasını dönüp geri çıkışa ilerledi ve ikisini orada yalnız bıraktı.
"Neden bu kadar sert davranıyorsun günlüğü okuduğundan beri çok farklısın Jisung"
"Hepsi işin içindeymiş"
"Kim ne neyden bahsediyorsun?"
"Chan Jeongin Seungmin hepsi Hyunjin'in adamıymış yani aslında Jeongin değilmiş de o da Felix'ten dolayı"
"Ne"
"Evet günlükte yazıyordu ve Felix ayrı olarak not bırakmıştı yani gerçek"
"Nasıl anlamadık bunca zaman"
"Salakmışız Minho daha bu sabah bile göz göre göre Seungmin ihanet etti"
"Ne yaptı"
"Kamera kayıtlarına ulaşıp sildi"
"Ne yapacağız?"
"Senin bir ilgin yok muydu yani"
"Hayır Jisung sence var gibi mi?"
"Bilmiyorum herkes çok iyi rol yaptığı için güvenemiyorum"
"Emin ol olsaydı ben zaten sana söylerdim ki Felix bu yüzden bana anlatmamıştı hiçbir şeyi"
"Ne"
"Her şeyi öğrendiğimiz günü hatırlıyor musun? Hyunjin'in doğum günüydü"
"Evet"
"Öğrendikten sonra Felix beni bir ankesörlü telefondan aradı. Her şeyi bana ilk öğrendiğinde anlatmayı istediğini ama benim sana ihanet edemeyeceğimi bildiği için gizli kalmasının daha iyi olacağını söyledi"
"Bu kadar şeyi hiç yapmasaydı direkt"
"Ben onları suçlu bulmuyorum Jisung çünkü eğer Felix'in yapma sebebi tahmin ettiğim gibiyse ben olsam ben de yapardım"
"Nasıl ama nasıl böyle bir şeyi isteyebilirsiniz tamam onlar suçlu falan olabilir ama her şeyi zaten hapishanelerde falan hallediyoruz ne gerek vardı"
"Gerçekten hallediyo muyuz Jisung? Bir düşün istersen. İnsanlar hapishanede o kadar da ceza çekmiyorlar"
"Olabilir ama yine de onların birini öldürmesi ya da yaralaması yaptıkları insanlardan farklı kılmıyor onları"
"Jisung at gözlüklerini çıkar artık bir düşün Felix neden yapar böyle bir şeyi onun normalde karıncayı bile incitmeyeceğini en iyi sen biliyorsun"
"Düşünüyorum ama bir sebep bulamıyorum"
"Felix tüm bunlara ne zaman başladı"
"Kasımda başlamış"
"Kasımda ilk öldürülen kişi kimdi?"
"Sizin babanız.."
"Bingo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary // hyunlix
Mystery / Thriller"Ben Lee Felix ve eğer bu günlüğü bulduysanız bu size bir uyarıdır." - Ortalıktan kaybolan gazeteci Lee Felix'in günlüğü bulunur. Sevgilisi Hwang Hyunjin'le işledikleri tüm suçlar burada yazılıdır.