Jisung ilk sayfada okuduklarından sonra zaman kaybetmeden öbür sayfaya geçti.
"Sevgili Günlük,
Dün abimlerden gelir gelmez buraya yazmıştım. Buraya yazarken aklıma Hyunjin'e kendi numaramı vermediğim geldi. Bu yüzden hemen mesaj attım ona. Hiç sosyal medyası olmaması tuhaf gelmişti. Hem zengin insanların sosyal medyası olur genelde hem de harika bir suratı var modellik falan yapıyordur diye düşünmüştüm. Belki sevmiyordur sadece. Sonuçta pek de hoş bir yer sayılmaz. Her neyse ona ben olduğumu belirten bir mesaj attım. Daha sonra konu konuyu açtı ve cuma günü buluşmaya karar verdik. Ayrıca abim ve Jisung'un üstünde uğraştığı yeni dava çok ilgimi çekmişti. Death Note en sevdiğim animelerdendi. Adalet kavramını bana çokça sorgulatmış ve üstüne makaleler yazmama sebep olmuştu. Şimdi de birisi orada yapılanı yapıyordu. Umarım daha sonra çıldırıp lehine kullanmaz. Bunu yapan adamla tanışmak için her şeyimi veririm. Belki yardım bile ederdim. Asla insanların zarar görmesine göz yumacak birine benzemiyor olabilirim ama başkasını öldürmüş ya da tecavüz etmiş insanların yaşamaya veya rahat olmaya ne kadar hakkı vardı ki. Hapishaneler o kadar da ceza çektirmiyor sonuçta.
Neyse günlükçüğüm buraya her gün yazamam maalesef bir şeyler oldukça yazarım şimdi makaleme dönmem gerek görüşürüz ☆
17.09.22"
Jisung öbür sayfaya geçtiğinde direkt olarak 23 Eylül tarihine atladığını gördü. Sanırım Felix sadece Hyunjin'le vakit geçirdiği günlerde yazmıştı buraya farkında olmadan. Bu sayfayı da okuyup uyayacağına dair kendine söz verdikten sonra kahvesini yudumladı ve devam etti.
"Sevgili Günlük,
Bugün çok güzeldi. Hyunjin'le birlikte Louvre'u gezdik ve yine bana bildiği her şeyi anlattı. Oradan çıkınca da banklara oturduk ve bir sürü şey hakkında sohbet ettik. Ruh eşiymişiz gibi hissettiriyor bazen. Yine telefonu çaldı ama bu sefer gitmedi. Önemli biriyle olduğunu söyledi telefonda. O ÖNELİ BİRİ BENIM İNANABİLİYOR MUSUN? Of sanırım ondan çok hoşlanıyorum umarım aramızda bir şeyler olur. Hem ben onun da bana karşı boş olmadığını düşünüyorum hehehe. Elimle yazdığım için böyle şeyleri yazmak tuhaf oluyor ama olsun ben tuhaf şeyleri severim. Şu anlık abimlere Hyunjin'den bahsetmeyeceğim yoksa hemen "Dikkat et", "Hemen güvenme" falan diye korumaya çalışacaklar. Sadece Jeongin'e anlattım olanları. En büyük shipperımız o artık.
Neyse saat geç oluyor artık yatmam lazım. İyi geceler günlük ♡
23.09.22"
23.09.2022
(Felix's pov)
Bugün Hyunjin'le buluşacaktım. Bu yüzden duş aldım ve biraz bir şeyler atıştırdım. Üstüme beyaz bir kazak altına da haki yeşil bol pantolonumu giydim. Aynada saçlarımı düzeltip beyaz converselerimi giyip çıktım evden. Hava yağmurluydu dolayısıyla arabayla gitmem gerekti. Louvre'u gezmeye karar verdik. İkimiz de defalarca görmüş olsak da beraber gitmek farklı olacaktı. Arabamı uygun bir yere park edip şemsiyemi aldım ve müzenin önüne gittim. Çok geçmeden o da geldi. Üstünde siyah bir sweatshirt altında ise mavi bol kot pantolon vardı ayrıca siyah bir ayakkabı seçmişti.
"Çok bekletmedim değil mi?"
"Hayır hayır ben de yeni geldim"
"Tamam o zaman yine de biletler benden geç kaldığım için" bu dediğine kıkırdadım.
"Pekii ben de başka bir şeyi alırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary // hyunlix
Misterio / Suspenso"Ben Lee Felix ve eğer bu günlüğü bulduysanız bu size bir uyarıdır." - Ortalıktan kaybolan gazeteci Lee Felix'in günlüğü bulunur. Sevgilisi Hwang Hyunjin'le işledikleri tüm suçlar burada yazılıdır.