Sıra son sayfaya gelmişti. Bu sayfayı da bitirip yatacaktı ve sabah ilk iş dosyayı kapatacaktı. Arkadaşına olan özlemi tüm disiplinlerine ağır basıyordu.
"Sevgili Jisung,
Yarın bu günlük eline ulaşmış olacak. Fakat ben 1 saat içine Kore'ye uçacağım bu yüzden buraya geldiğinizde bana dair bu günlük hariç hiçbir şey kalmamış olacak. Umarım kedimize ve köpeğimize sahip çıkmışsındır. Gerçi abim bu konuda güveniyorum. Dosyayı kapattığın zaman belki tekrar görüşürüz Jisung ama düğününden sonrayı bulursa sadece ikinizin adına çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum.
19.04.23"
Düğünlerinde Felix'in olmayacağı düşüncesi onu çok üzüyordu. Her zaman sağdıcının o olacağını düşlerdi. Fakat şimdi sağdıcı olmayı bırak düğüne bile gelmeyecekti belki de. Günlüğü kapatıp masanın üstüne bıraktı.
-
Ertesi gün sabah işe gittiğinde Minho'ya dosyayı kapatmak istediğini söyledi. Minho da emniyet müdürlerine gidip durumu anlattı. Zaten bıkmıi oldukları bu dosyayı kapatmayı kabul ettiler. Minho kendisi ve Jisung için 1 haftalık izin istemeyi de unutmadı. Haftaya pazartesi düğünleri vardı ve şu an tek düşünmeleri gereken oydu.
Minho bunları hallederken Jisung diğerlerini bir araya toplamıştı.
"Felix'e yardım ettiğinizi biliyorum bu yüzden son 5 gündür size çok soğuk davranıyordum"
"Günlüğe bunu da mı yazmıştı" dedi Seungmin.
"Evet oradan öğrendim. Güvenim kırılmadı diyemem ama neden yaptığınızı da anlıyorum. Şu an arkadaşlarıma her şeyden çok ihtiyacım var bu yüzden şimdilik göz ardı etmeye çalışacağım"
"Davayı bırakacak mısın?" diye sordu Chan.
"Minho şu an onun için konuşmaya gitti"
Diğerleri bunu duyduğu an Jisung'a sıkıca sarıldılar.
"Teşekkürler Hyung" dedi Jeongin sevinçle.
"Changbin de mi onlarla gitti ulaşamadım"
"Evet Hyunjin'in yardımıcısı olduğundan güvenliklerini sağlamak için gitti"
"Anladım tamam ulaşırsanız hepsinin düğüne gelmesini söyler misiniz?"
"Hyunjin ve Felix gelir mi bilmiyoruz ama Changbin gelecek"
"Belki gelirler Jeong dava kapandı sonuçta" dedi Seungmin.
"Sanmıyorum ama belli olmaz tabii"
"Yardım edebileceğimiz bir şey var mı?" diye sordu Chan.
"Bir sürü şey var" diye yanıtladı Jisung.
01.05.23Düğün günü gelmişti. Bütüm haftayı oradan oraya koşturarak geçirmişlerdi. Changbin haftasonu gelmişti fakat hala Hyunjin ve Felix'ten haber yoktu. Seungmin ve Chan Minho'ya; Jeongin ve Changbin de Jisung'a yardım ediyordu.
"Emin misin Changbin gelmeyeceklerinden"
"Evet Jisung eminim"
Derin bir iç çekti Jisung. İkisinin de orada olmasını her şeyden çok istiyordu. Changbin ve Jeongin odadan çıktığında son kez aynada baktı kendisine. Daha sonra odadan çıktı ve Minho ile karşılaştı.
"Hazır mısın sevgilim" dedi ve elini uzattı.
"Evet hazırım" dedi Jisung ve ona uzattığı elini tuttu. Birlikte gelen insanların arasından yürüyüp platforma çıktılar. Jisung gözlerini misafirlerin üstünde gezdirdi ve ona bakan iki çift gözle karşılaşınca gözlerine inanamadı. Hyunjin ve Felix en önde oturmuş gülümseyerek onları izliyorlardı. Göz göze geldiklerinde Felix arkadaşına el salladı ve dişleriyle gülümsedi. Jisung o an gidip sıkıca sarılmayı çok istedi ama yapamazdı.
Birbirlerine yeminlerini okuyup evlilik sözlerini verdikten sonra resmi olarak evlenmişlerdi. Öpüştükten sonra herkes ayağa kalkıp alkışladı onları.
Oradan indiklerinde direkt olarak Felix'e sıkıca sarıldı. Felix başta şoka girse de karşılık verdi aynı şekilde.
"Öldüreceksin beni"
"Sus gerizekalı"
"Düğününe gelemeyeceğimi düşündüm bir an"
"Ben de" dedi ayrılırken daha sonra Hyunjin'e döndü ve ona da sarıldı.
"Benden nefret ettiğini sanıyordum" dedi Hyunjin ve karşılık verdi.
"Hayır etmiyorum"
Hepsi birbiriyle sarıldıktan sonra after party için misafirlerin arasına katıldılar.
"Jisung bilmen gereken son bir şey var"
"Noldu"
"Felix o gün evden kaçmadan önce benden 1 ay sonrasında davayı kapatman için seni ikna etmemi istedi"
"Bu yüzden bu kadat ısrarcıydın"
"Evet ama diğerleri hakkında cidden bilgim yoktu"
"Sorun değil kızmıyorum kardeşini korumak istemen normal"
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
Herkes geceyi hem özlemini gidererek hem de eğlenerek geçirmişti. Sonlarına doğru Felix ve Hyunjin düğün alanından uzaklaşarak sahile gidip oturdular.
"Bazen seni çok fazla şeyden alıkoymuşum veya değiştirmişim gibi hissediyorum Felix"
"Hayır sakın tam tersine seninleyken kendim olmuş gibi hissediyorum ben"
"Öyleyse ne mutlu bana" dedi Hyunjin sevgilisine dönerek.
"Seni çok seviyorum Hwang Hyunjin"
"Ben de seni çok seviyorum Hwang Felix" sözünü bitirdiğinde dudaklarını birleştirdiler yıldızlı sessiz geceye öpücüklerinin sesini bırakarak.
☆☆☆☆☆
evt bu kitabin sonuna geldik buyuk heveslerle yazdigim bi kitapti pek okunmasi yok ama belki ilerde degisir bu durum okuyan herkese cok tesekkur ederimsonda kafa karisikligi olmasin o 1 ayda evlendikleri için öyle söyledi ama daha digerlerine dememislerdi
umarim begenmissinizde oy ve yorum unutmayin <33
Kelime sayisi:674
Gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary // hyunlix
Mystery / Thriller"Ben Lee Felix ve eğer bu günlüğü bulduysanız bu size bir uyarıdır." - Ortalıktan kaybolan gazeteci Lee Felix'in günlüğü bulunur. Sevgilisi Hwang Hyunjin'le işledikleri tüm suçlar burada yazılıdır.