4 Kasım

16 2 0
                                    

Okuduğu sayfa Jisung'un gözlerinin dolmasına sebep dolmuştu. Sabah sevgilisiyle yaşadıkları küçük atışma aklına geldi. Akşam evine gidip her şeyi düzelteceğine dair söz verdikten sonra öbür sayfaya geçti. Sayfayı açtığında bir not vardı. Üstünde "önce günlüktekileri oku" yazıyordu.

"Sevgili Günlük,

Bugün çok tuhaftı. Aslında başta çok güzeldi çünkü sonunda Hyunjin'in evine gidecektim. Ayrıca bana önemli bir şey diyeceğini söylemişti. Her neyse evi gerçekten çok güzel 3 katlı ve böyle pinterestten fırlamış gibi aestheticti. Her katı ayrı güzeldi. Zamanı geldiğinde beraber orada yaşayabileceğimizi söyledi. Sabırsızlıkla bekliyorum. Bana söylemesi gereken önemli şeye gelirsek hani abimlerin üstünde çalıştığı bir dava vardı ya. Death note'a falan benzetmiştim. Her şeyin arkasında Hyunjin varmış. Öğrendiğimde şok oldum sonra da hayran oldum. Çok fazla farklı duygu içindeyim gerçekten. Ona yardım etmek istiyorum ama o başımın belaya girmesini istemiyor. Sorun olmadığını söyledim zaten yaptığı şey gözümde suç değildi çünkü bunu hak eden insanlara yapıyordu. A bir de daha tuhaf bir şey var. Jisung'un ekibindeki herkes onun adamıymış yani o yüzden her şeyi bu kadae rahat yapabiliyor çünkü kanıt varsa bile her saniye temizleniyor. Jeongin'in şu anlık bir bağlantısı yok ama ben işin içine girersem o da girmek zorunda kalabilir.

Şimdi uyumam lazım yorucu bir gündü görüşürüz günlük ♡

04.11.22"

Jisung okuduklarının şokunu atlatmaya çalışıyordu. Şu an güvenip kanıt toplasınlar diye yolladığı herkes aslında yok etmişti. Ne diyeceğini bilmiyordu. Acaba Minho da mı içindeydi? Akşam konuşacaktı bu konuyu fakat diğerlerine şimdilik bir şey demeyecekti. Şoku atlattıktan sonra notu açıp okumaya başladı.

"Şu an şoka girmiş olmalısın. Ben de çok şaşırmıştım. Bu kadar profesyonel olmaları falan cidden wow değil mi? Fakat Jisung bilmen gereken tek şey arkadaşlıklarının yalan olmadığı yani hepsi gerçekten bizi seviyor. Bana küfürler ediyorsundur kesin şimdi. Üzgünüm ama hala yaptıkları şeyin suç olmadığını algılayamıyorsun. Fikrini değiştirmek için ne yapmam gerek?"

"Hiçbir şey yapamazsın Lee Felix" diye söylendi kendi kendine. Daha sonra odasından çıkıp Seungmin'im yanına gitti tekrar.

"Bir sorun mu var Hyung"

"Hayır sadece Minho ve Chan'i geri çağır bir şey öğrenemeyecekler muhtemelen oradan"

"Ne oldu birde-"

"Sadece dediğimi yap Seungmin daha sonra da eve git"

"Anlaşıldı"

"Güzel" dedi ve odasına döndü Jisung. Olanları kendine yediremiyordu. Her şeyiyle güvendiği kim varsa bu işin içindeydi. Nasıl biriydi bu Hwang Hyunjin?

04.11.22

(Felix's pov)

Havalar iyice soğumaya başladığı için Hyunjin'le cuma günü olan datelerimiz artık evde yapıyorduk ve sonunda onun evini görebilecektim. Hazırlanıp ceketimi de aldıktan sonra evden çıktım. Dışarıda bekleyen siyah spor arabayı gördüğümde Hyunjin'in çoktan gelmiş olduğunu fark ettim. Koşarak gittim arabanın yanına ve sürücü koltuğunun yanındaki yerimi aldım. Emniyet kemerimi de taktıktan sonra mükemmel sevgilime döndüm.

diary // hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin