Bölüm 2.

1K 143 37
                                    

Bu kitaba hâlâ ilgi olduğuna inanmıyorum ya. Neyse bu beni mutlu eder. İyi okumalar sizi seviyorum<3

Medya: bizim sarı kız.

Şimdilik 20 yorum sınırımız var. Hadi bakalım.

Sınır: 20 yorum.

×××××

"Kerem, Kerem kalk." Leman büyük bir neşeyle Kerem'in odasının kapısını açarak içeri daldı. Yatağına yayılmış yatan Kerem odaya giren Leman'la birlikte korkudan dik atıldı. Sanki odaya Leman değil, fuhuş baskını yapan polis girmişti.

"Ne oluyor ya?" Kerem uykulu bir şekilde kalkarken Leman'a baktı.

Leman onu görmezden gelerek dolabı açtı ve bol pantolonla birlikte siyah bir tişört alıp ona fırlattı.

"Kalk giyin, Purs ve Helin ile birlikte yemek yiyeceğiz." Kerem yüzüne gelen pantolon ve tişörtü yüzünden çekerken bayık gözlerle ona baktı.

"Hadi, çabuk ol giyin ve gel seni aşağıda bekliyorum." Leman bunu dedikten sonra direkt odadan çıkmıştı. Kerem de oflayarak yataktan kalktı ve üzerini giydi.

Leman kapıya yaslanmış sık sık saatine bakıyordu. Beş dakika sonra Kerem kemerini bağlayarak merdivenleri indi. Leman Kerem'in giydiklerini gördüğünde kaşlarını çattı.

"Sen niye benim verdiklerimi giymedin?" diye sordu ona. Kerem sonunda kemerini bağlayarak önüne gelen saçlarını arkaya itti.

"Sen de çok sade giyiyorsun patron be." Kerem bunu dediğinde Leman onu baştan aşağı süzdü. Leman'ın verdiği kıyafetlerle aynı giymişti. Sadece siyah değil, beyaz bir tişört vardı.

"Kerem, verdiklerimin aynısı giydiklerin. Sadece siyah değil beyaz bir tişört." Eliyle tişörtü göstererek söyledi.

"Yaz aylarında full siyah giyen tek insanda sensin ama."

Kapıdan çıkarak arabaya doğru ilerlediler. Leman yan koltuğa taraf giderken Kerem sürücü koltuğuna doğru ilerledi.

"Kerem, kafan nerede kalmış bilmiyorum ama burası Türkiye değil lan. Burada yaz ayları en fazla 16 derece oluyor ne sıcağı?"

Kerem arabayı çalıştırırken omuz silkti. Leman ona gözlerini devirerek müzik listesinden bir şarki açtı.

Kerem doğru söylüyordu. Leman tamamen siyah giymişti. Siyah bol bir pantolon, onun üzerine ise siyah tişört giymişti.

John Newman'dan 'love me again' açarak arkasına yaslandı.

"Biz gidiyoruz da, evinin adresini bilmiyoruz ki." Kerem ilerlemeye devam ederken Leman telefonunu çıkardı ve navigasyonu açarak ortaya bıraktı.

"Burası neresi ki?" Kerem navigasyona uygun olarak sağa dönerken sordu. Leman sıcak olduğu için klimayı açmak yerine direkt olarak pencereyi açtı.

"Purs'un mekanı. Buraya gelirken bir tane restoran açmış ve işler baya gitmiş. Bir tane daha bir tane daha derken 7 senede 3 tane mekan açmış."

Kerem'in kaşları aldığı bilgilerle yukarı kalkıp, indi. Beklemiyordu böyle bir şey. Zaten araştırma yaparken Purs hakkında hiçbir şey araştırmamıştı. Sadece Helin ve nerede çalıştığı hakkında kısa bir araştırma yapmıştı.

"Başarılı olmuş ikisi de ha." diye mırıldandı. Bundan mutlu olmuştu. Leman için durumlar iyi gitmese de, onlar için her şey yolunda gitmişti. En azından bu onu sevindirmişti.

Leman gülümserken ona kafa salladı. Bu durum Leman'ın da hoşuna gitmişti. Küçükken her zaman oradan taşınmak istediklerini söylerlerdi. Hatta birlikte bir restoran açmak fikirleri bile vardı. Belki birlikte gerçekleştirmediler ama Purs kendisi bunu yapmıştı.

K.A- Amsterdam | [G×G]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin