Yaralarına krem sürerken cama baktı. Gözlerinden kızıl bir parıltı geçti.
"Bu gece Winghsten Kralı ölecek."
"Albert mı?"
"Evet. Oğlu öldürecek ama ortaya çıkmayacak. Çalışanı tarafından zehirlenmiş gibi gösterilecek."
"Bunu önceden görseydin-"
"Göremezdim. Bazı gelecekleri sadece olmasına çok az zaman kalmışken görebiliyorum."
Saate ufak bir bakış attı.
"Yirmi dakika sonra zehirlenecek. Nasıl haber yollayabilirsin ki?"
"Anladım."
"Ayrıca... Bazen bazı gelecekleri haber vermek sana daha büyük zararlar verir. Gördüğün şeyler gerçekleşmelidir."
"Yani benim geleceğimi gördüğünü söylemen..."
"Hayır. Geleceğinin değişmesi veya gerçekleşmemesi sorundur. Gördüğümü söylemem değil."
"Yani benim geleceğim değiştiği için acı mı çekiyorsun?"
"Bazen fiziksel bazen ruhsal..."
"Hiç yaralandın mı?"
Doğruldu. Ayağa kalktı. Alt iç çamaşırını sıyırarak kasıklarını gösterdi. Kasığında derin bir iz vardı. Elimi uzattım. Yaraya dokunduğumda elim acıdı. Geriye çektim."Bu ilkinde olmuştu. İkincisinde sanırım sadece ağlama krizleriydi."
"İkincisi daha kolaymış gibi söyledin."
"Pek öyle değildi. Daha zordu. Günlerce odadan çıkmadan -yemek bile yemeden- ağlamak daha yıpratıcı."
"Bu yarayı iyileştiremez miyim?"
"Sen dokunamazsın."
"Bir başka büyücü?"
Dudaklarını ıslattı.
"Kara kana sahip olmalı."
Kaşlarımı çattım.
"Sadece üç kişide yok mu? Hatta birisi yakalanıp işkence görmüştü."
Kafamı salladım.
"Hatırlamadığın şey... Hepsinin şu anda ölü olduğu..."
"Bu yara hep kalacak mı?"
"Evet. Geçmeyecek."
"Kanamıyor değil mi?"
"Sadece anlattığım üç olayın gerçekleşeceğini söylediğim günler kanayacak."
"O zaman neden söyledin?"Duraksadı. Yutkundu.
"Söylediğim için suçluymuşum gibi söyledin."
Fazla sert sorduğumu fark edince boğazımı temizledim.
"Öyle demek istemedim."
Yanına oturdum.
"Canının yanacağını bilmene rağmen tanımadığın biri için neden yaptın demek istedim. Suçlamak değildi."
Dudaklarını ıslattı.
"Bazı geleceklerin kurtarılması canımın acımasına değecektir. Eğer söylediğim kısımları iyi değerlendirirseniz güzel bir ömür geçirebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdan Ayrılma
FantasyElini yerdeki adama uzatırken kılıcım adamın boynundaydı. "E-Elini tutmalıyım." "Korkuyor musun?" Cevap vermedi. Elimi uzattım. Sıkıca tuttu. Diğer elini diz çökmüş adama doğru uzattı. "Ölmeyecek." "Ben boynunu kessem bile mi?" Kafasını olumlu anl...