"Dediğiniz iş halloldu prensim."
Agatha ile yemek yerken Alanso'nun söylediği ile birlikte kafamı kaldırdım. Elimi ceketimin iç cebindeki katlanmış resme dokundum ve kafamı salladım.
"Tamam. Çıkabilirsin."
Alanso kafasını sallarken hızlı adımlarla yemek odasından çıktı. Agatha ile sessizce yemek yediğimiz dakikalardan sonra çatalını tabağına sertçe vurdu.
"Günün nasıldı hayatım?"
Üslubuna karşılık kaşlarımı çattım.
"Soruyu bir daha sor Agatha."
Agatha gözlerini devirerek kafasını olumlu anlamda salladı ve elime uzandı.
"Artık nişanlı bir çiftiniz. Sana sen diye hitap etmemin sakıncası olmadığını düşünüyordum. Haksız mıyım?"
Geçen gece kırılan yüzüğümün bıraktığı yara izime dokunduğunda ürperdim. Peçeteyle dudağımın kenarını sildikten sonra yüzüne baktım.
"Haksızsın."
Yüzü asılırken elini elimden çekti.
"Anladım prensim."Ayağa kalktıktan sonra sandalyemi kaydırdım.
"Bu gece odanda kal ve odama uğrama."Yemek odasından çıkarak çalışma odama ilerledim. Kahya Bazill teftiştte olmalıydı. Ortalıkta gözükmüyordu. Normalde arkamdan ayrılmaz ve görevler hakkında kafamı şişirmeden duramazdı. Odama girip kapıyı çarptığımda masamın üstündeki kağıt tomarının içinden birkaç kağıt yere savruldu.
"Harika."
Masama yaklaşıp eğildim ve kağıtları buruşturmamaya çalışarak elime aldım.
"Tanrı'm bu da ne?"
Kağıdın üstünde gördüğüm kuş ayak izleriyle birlikte kaşlarımı çattım.
Hem de önemli bir belgenin üstüne basmıştı.
Aptal kuşlar!
Kağıtları sertçe masanın üstüne koyduktan sonra açık cama ilerledim.
"Böyle güneşli havalardan da nefret ediyorum."
Karanlık perdelerimi çekiştirdikten sonra masamın başındaki lambayı yaktım ve sandalyeme oturdum.
Kuşun bastığı belgeyi ayrı bir yere koyduktan sonra elime başka kağıtları aldım. Belgeleri detaylıca inceleyerek beyin patlatırken günün bittiğini fark edememiştim bile.Kafamı belgelerden kaldırdıktan sonra kapım tıklatıldı.
"Gel!"
Kahya Bazill kapıyı açarak yavaş adımlarla içeri girdi.
"Kızdan haber var mı?"
"Maalesef prensim."
Elindeki çayı masama bıraktı. Fincana uzanıp elime aldım ve hızlıca dudaklarıma yaklaştırdım.
Aldığım yudumdan sonra yüzümü buruşturarak yerine bıraktım.
"Agatha'nın yeni çay denemesi mi bu? Niye bu kadar kötü?"
Kahya Bazill kaşlarını havaya kaldırırken kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Eşler birbirine karşı hoşgörülü olmalı. Hanımefendi denediği şeyleri hevesle size gösteriyorken onu kırmamalısınız."
"Çok güzel olmuş diyip yalan söyleyemem. Bana yenisini getir."
Kafasını onaylamazca salladı."Umarım çok geç olmadan bu dediklerimi kavrarsınız prensim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdan Ayrılma
FantasiElini yerdeki adama uzatırken kılıcım adamın boynundaydı. "E-Elini tutmalıyım." "Korkuyor musun?" Cevap vermedi. Elimi uzattım. Sıkıca tuttu. Diğer elini diz çökmüş adama doğru uzattı. "Ölmeyecek." "Ben boynunu kessem bile mi?" Kafasını olumlu anl...