Fırat'ın anlatımıyla
Aradan tam 15 gün geçti.
Sınır dışına operasyona geleli,
Tam 15 gün acaba Meryem ne yapıyor acaba Eskişehir gülü ne halde.15 gündür aşağı yukarı her gün çatışmaya giriyoruz istenilen adamları sağ Salim diye kaydırmadık...
Dönmemiz için de Emir gelmedi bu sebepten dolayı daha hala sınır dışındayız...
Telefon çekmiyor zaten çekse de sakıncalı bir durum timimi tehlikeye atamam.
Aklım her an meryem'de her an her gözümü kapattığımda ,her açtığımda,
Bir an önce işimi görevimi bitirip Meryem'e dönmek istiyorum.
Acaba şimdi korkuyor mudur...
Acaba ne yapıyordur, hayatım boyunca kimseyi düşünmüyen ben şimdi bir an bile aklımdan çıkmıyor.
Zaman çok yavaş ilerliyor 15 gün 15 yıl gibi geliyor.
Askerlerim ,timim 3 tane askerim yaralandı ikisi omzundan biri bacağından kıpırdayamıyoruz da bir yere durumları ağır değil ama ne de olsa yara iltihap mikrop kapaması için elimizden geleni yapıyoruz ama imkanlarda bir yere kadar.
Yazardan:
Meryem artık tükenmişti 1 aydır evde tek başına sürekli kafasında yaşadığı şeyleri kurup duruyordu
Fırat gideli tam 1 ay olmuştu
Ne bir haber ne bir iz hiç birşey yoktu.Zaten Meryem de dışarı çıkamıyor canlara yaklasamiyor öylece tüm gün boyunca kafayı yiyiyor .
Kilo alması gerekirken aynı yerinde saymisti belkide bir iki kilo vermişti
Hamileliğinde çok zor geciyordu sürekli kusuyor
Halsiz hissediyordu .Artık işkence, taciz, tecavüz görmüyordu ama yaşadıkları çok ağır olduğu için .
Sürekli kafasının içinde sesler, görüntüler ,halüsinasyon, rüya
Her gözümü yumduğu da o pislik adamları görüyorduDeli gibi Fırat'ı merak ediyordu artık başına bişi geldi dili varmiyordu ama sürekli içinden öldü , şehit oldu haberi bana gelmedi diyordu ...
Fırat'ta da durum pek farklı değildi her gözümü yumdugunda Meryem geliyordu önüne sürekli aklindaydi
Fırat Mardin'e doneli beş gün oldu.
Ama ağır yaralı bir şekilde ...
Beş gündür yoğun bakım ünitesinde uyutuluyor vücuduna aldığı kurşun.
Kalbine çok yakın girdiği için .Aslında Fırat'ın onu bekliyen bir ailesi , karısı ,çocuğu yok
Ama aklında yerine getirmesi gereken bir görev .
Kalbinde. Onu ailesine götürmesini bekliyen bir kadın var.Sırf bu yüzden savaşmak. Hayata tutunmak zorunda .
Sırf Meryem için ayağa kalkması gerekiyor aklında sadece bir görev desede ...
Kalbinde ona umutla bekleyen bir kadın var .
Tüm umutlarını Fırat'a bagliyan bir kadın .
ailesine kavismak için bekleyen bir kadın var .onun olmuyacagini başkasını sevdiğini bile bile
o kadına gidecek ,
ve o kadını mutlu edecek
O kalbindeki kadını kocasına ve çocuklarına kavuşturacak .Bu onun canını çok yaksada,
kalbine mühür vurup Meryem'i ailesine götürmek için ayaga kalkması gerekiyorFırat kendi içinde verdiği savaşta uyanmayı hem isteyip hem istememek arasindakalmamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskişehir'in Beyaz Gülü (+18)
ChickLitMeryem Nil Beyaz Eskişehir Sivrihisar ilçesinde oturan 25 yaşındaki evli mutlu iki çocuk annesi genç güzel bir kadın. Güzelliği yüzünden başına gelenler... Mardin'in eli uzun ve acımasız ağası Davut aga 45 yaşında kadını görür görmez kafayı takıyor...