0,9 F

109 9 2
                                    

MEDYA HYUNJIN😋

☆☆☆☆☆

"FELIX!" hyunjin koşarak felix'e sarıldı öptü kokladım şaka gibiydi ama sevgilisi yaşıyordu "Lixiem bu nasıl oldu herseyi bize anlatırmısın bitanem hı?" Dedi seungmin. Felix tam cevap vericekken changbin araya girdi şimdi arabaya binelim orda konuşuruz hadi hepsi onayladiktan sonra arabaya geçtiler hepsi felix'e bakıyordu felix ağlamaya başladı "ben..ben çok korktum sizi birdaha goremiycem sandım" jisung sarışını kendine çekip sarıldı "ssh aglama bak burdayız değil mi sorun yok" felix kafasını olumlu anlamda salladı "sevgilim bize ne olduğunu anlatmak ister misin ?" Felix başını salladı "ben uyandığımda hastanedeyim ben kaçmaya çalıştım yanınıza gelmek istedim ama ilaçla uyutuyorlardı...sesinizi duyuyordum ben sonra iki adam geldi ellerimi ve ağzımı bağladı sonra arabaya götürdüler bu depoya geldik işte ben tuvalete gidicem bahanesiyle ordaki adamın telefonunu aldım ezberimde tek numara hyunjinindi ona yazdım işte" hyunjin eliyle kapıya sertçe vurdu jeongin sakin olması için hyunjinin kolunu cimcikledi chan araya girdi eve geldik inin hadi herkes onaylayan şeyler mırıldanıp arabadan indi kapının önünde hepsi sarılmıslardı.eve girdiklerinde akşam olmuştu ve hepsi çok yorgundu ama buna rağmen salonda biraz oturup sohbet ettiler. Saat gece 1'e geliyordu hyunjin yanındaki sevgilisine baktı felix çoktan omuzunda uyuya kalmıştı herkes birbirine iyi geceler diyerek odalara dağıldı hyunjin felixi kucağına aldı ve odalarının kapısının önüne geldiler hyunjin kapıyı ayağı ile iterek açtı ve felixi yatağa bıraktı sonra dolaptan kendisi ve felix için pijama aldı ilk kendi pijamasını giyindi sonra felixin üstünü yavaşça çıkardı ve pijamaları giydirdi ve yanına uzandı felixi incelemeye başladı çok ozlemisti onu dudaklarına minik bir öpücük bıraktı ve gözlerini kapattı hyunjin yanında hissettiği hareketliliğin dolayı gözlerini açtı ve felixe baktı ağlıyordu hyunjinin uykusu hızlıca açılmıştı hemen elini tuttu felixin "felix ne oldu güzelim bir sorun mu var?"  Felix hızlıca kollarını sevgilisinin boynuna doladı "ben.. kabus gördüm " hyunjin felixin sırtını okşadı sakince "ama gerçek değil bak yanındayım gördün mu" felix kafa salladı "ama gitmek yok tamam mı bırakma beni" hyunjin buna cevap olarak dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı bir eliyle çenesini okşuyor diğer eliyle de belini tutuyordu felix de karşılık vermeye başlamıştı ve ilk ayrılan felix olmuştu nefes nefese kalmışlardı " hadi yat bakalım guzellik" dedi hyunjin " Peki sevgilim iyi geceler" dedi ve gözlerini kapattı hyunjin bir süre uyuyup uyumadığını anlamak için başında durdu uyuduğunu anlayınca saçından öpüp yattı.

 kabus gördüm " hyunjin felixin sırtını okşadı sakince "ama gerçek değil bak yanındayım gördün mu" felix kafa salladı "ama gitmek yok tamam mı bırakma beni" hyunjin buna cevap olarak dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı bir eliyle çenesin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ö

ncelikle hepinizden özür diliyorum bu aralar iyi bir mentale sahip değilim çevremde yaşanan bazı durumlardan dolayı revenge final olacak aslında taslakta bölümler vardı ama şuan onları atamıyorum ne yazık ki ve 404 jeonglixi yayından kaldıracağım revenge'ı kaldırmak hiç istemiyorum o kalacak. Gerçekten benim elimde olan bir durum değil. Umarım beni affedebilirsiniz bir süre hikaye yazamayacağım. Dönebilir miyim işte orayı hiç bilmiyorum ama hepinize çok teşekkür ederim hikayemi okuduğunuz için ama aptal biri olarak bırakmak zorundayım umarım geri dönebilirim hepinizi çok seviyorum sıkı kırdıysam özür dilerim'Ryyuna♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

revenge-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin