I. BÖLÜM: Arabanın Gizemi

7 2 4
                                    

Arabayı dürbünle izlemeye başladılar ve ardından hemen içinde su, para telefonlarını, şarj aletlerini, bisküvi, dürbün ve birer tane hırka olan çanta hazırlayıp arabanın peşine koyuldular.

Bisikletlerine atlayıp son hızda arabayı sessizce takip etmişlerdi. Araba köyün tam içindeki terk edilmiş yarısı enkaz bir evin önüne park edip arabadan iki ceketli adam bir çocuk çıkarıp evin içine kilitlemişlerdi.

Çocuğun ağzı bantlı, eli ve ayakları bağlı bir şekildeydi. Çocuk çığlık atıyordu. Nasoto kardeşi Min Jae ' ye sen onu kurtar ben arabanın peşinden gideceğim diyerek orda ayrıldı ve Min Jae ise çocuğu kurtarmak için eve girmeye çalıştı.

Ama ev sıkı sıkı kilitlenmiş ve aynı zamanda etrafında teller vardı. Min Jae çocuğa seslenerek onu kurtaracağını söyleyerek çocuğu bir nebze de olsun rahatlattı.

O sırada Nasoto arabayı takip ederken çok yorulmuştu, yorulduğu için yavaşladı ve arabanın izini kaybetti. Araba kayıplara karıştığı için Nasoto peşini bırakıp Min Jae ' ye yardıma gidecekti bu yüzden Min Jae'yi arayarak her zaman buluştukları parkta buluşmamız gerekiyor diyerek her zaman buluştukları parkta buluşmuşlardı.

Orda durumu değerlendirerek ne yapmamız gerek  diye düşünmüşlerdi o sırada yine o araba geçti. Ve yine peşinden gittiler, bu sefer uzaktaki yine kimsenin yaşamadığı bir köye gidiyorlardı. Bu sefer takip etmeyi bırakmadılar ve takip ettiler...

__
III. Bölüm 30 okuma sonra yayınlanacaktır. İyi okunalar :)

Dayanamayıp yayınlayabilirim...

Nazo no kuruma ( Gizemli Araba)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin