Bölüm IV

11 2 1
                                    




Saat gece 12.13 sularıydı, hava bulutlu ve ay dolunaydı. Nasoto, Min Jae ne yapacaklarını düşünüyolrardı.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Zateshi'yi babası almaya gelmişti. Nasoto ve  gelşmeleri anatmak için numaralarını vermişlerdi.   İkisi bir başlarına kalmışlardı. Bisikletlerini de alıp köye doğru yol almışlardı.


Bu olay kapandı diye konuşurlarken aslında olacakları bilmiyorlardı.Çantalarına koydukları su ve birkaç atıştırmalık bitmişti.


Eve nihayet gelmişlerdi. Aileleri bir akrabaların ziyaret etmek için Tokyonun bir köyüne gitmişlerdi. Ailelerine evde olduklarını haber verdikten sonra oturmaya başlamışlardı.

Saat  9.30 da uyanıp kahvaltılarını ederken.Evin bahçesine bir araba girdi. Aileleri 2 hafta daha kalacaklardı. Onlar olamazdı. Camdan baktılar ve bide ne görsünler. Kötü adamlar arabadan inmiş evin dış kapısına doğru yürüyorlardı. Kapıyı kırıp içeri giren adamları engellemeye çalışan nasoto ne yapsa da kardeşi Min Jae yi ve kendini koruyamadı.


Adamlar köyünden tam 73 kilometre uzaklaştılar. Nasoto nereye gideceklerini bilmiyorlardı. İkisi de Zateshi ye gizlice telefondan mesaj atarak yardım istedi.


------ 

  TÜM BÖLÜMLERİN TOPLAM İZLENMESİ 30 OLURSA TASLAKTAKİ YENİ GÖLÜMÜ YAYINLAYACAĞIM

UMARIM BEĞENİRSİNİZ  OYLAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN :)))))

Nazo no kuruma ( Gizemli Araba)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin