II. Bölüm: Arabayı Takip

7 1 0
                                    

Nasoto ve Min Jae hızla arabayı takip ediyorlardı. Min Jae ne kadar yorulmuş olsa da pes etmeyip arabayı hızla takipteydiler ve araba bir an yavaşladı ve kırmızı ışıkta durdu.

Nasotoyla göz göze gelen şoför adam diğer adama bakarak
- Bu çocuk bizi takip ediyor, dedi.
- Diğer adam ise belki benzetmişsindir, diyerek konuyu kapattı.

Adam arabadan inip bir gece konduya girdi ve çocuğu kilitlediği eski evin anahtarı cebinden düştü ve Nasoto çaktırmadan anahtarı aldı ve
çantasına koyarak eski eve doğru yol aldı.

Çocuk onları bekliyordu ve evin kapısını açarak çocuğu kurtarmışlardı, çantalarındaki bisküvi ve sudan ona da vererek olayı anlattı
Çocuğun ismi Zateshi 'ymiş. On yaşındaymış.

Çocuk olayı anlatırken çok korkuyordu
Zateshi: Evde tek başıma otururken bir an evi basıp beni bayıltarak kaçırdılar, dedi

O sırada kötü adamlar anahtar nerde diye anahtarı aramaktaydı. Anahtar kapının üstünde kalmıştır diye de geriye dönerek anahtarı aramaya başlamışlardı.

O sırada Nasoto, Min Jae ve Zateshi ile parka doğru yol almışlardı. Zateshi nerede kalacaktı?
Evine gitse tekrar kaçırırlardı, kendi evlerine de aileleri izin vermezlerdi, ne yapacaklarını düşünürken otel kiralamayı düşündüler ama paraları yetmiyordu.

Ne yapsak diye kara kara düşünürlerken o arabayı gördüler ve saklandılar. Arabadakiler onları görmüşlerdi ve Nasoto, Min Jae ve Zateshi bisiklete atlayıp kaçtılar.

Adamlardan kurtulmuşlardı.

Min Jae, Zateshi ve Nasoto'nun çok uykuları gelmişti parkta az birşey kesitrdikten sonra  saat 07.00 sularıydı iyice yorulmuşlardı  köylerinden uzaklardı Zateshi'yle aynı köyden olan Min Jae ve Nasoto berber eve doğru yol aldılar ve o sırada kötü birşey gördüler.

Gördükleri şey neydi acaba?...


Lütfen oy verip yorum yapın :).

Nazo no kuruma ( Gizemli Araba)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin