Araba bulundukları şehri geçip Tokyonun bir ilçesinde durmuştu. O ilçede de kendilerinin olmayan villanın kapılarını kırarak içeri girdiler. İçerde eşyalar da vardı. Nasotoyla Min Jae yi elleri ve ağızları bağlı bir şekilde küçük bir odaya kilitlemişlerdi. Zateshi mesajı görünce,
- Onlar beni kurtarmışlardı, bende borcumu ödemeliyim, diyerek yola koyulmuştu. Aralarında ki uzak mesafeyi küçük motoruyla gitmeye karar verdi. Motorlar son hıza giderken bir markette mola verdi ve çantasına koymak için: su ve birkaç atıştırmalık almıştı.
Motoru ehliyetsiz kullanılan elektrikli motorlardan olduğu için yavaş gidiyordu. Zateshi hesaplamalarına göre gideceği yer tam 3 saat sürecekti.
Nasoto ve Min Jae ise Zateshiyi bekliyorlardı. Ailesi onları evde biliyorlardı. Nasotonun yanında taşıdığı küçük bir çakıyla bağlı ellerini çözmüştü. Min Jae ye mesaj atan Zateshi 3 saate ordayım diyerek onları rahatlatmıştı.
Saat akşam 7 ye yaklaşmıştı. Zateshinin yarım saatlik bir yolu kalmıştı. Nasoto ve Min Jae açlıktan ve susuzluktan bitkin hale düşmüşlerdi.
Zateshi sonunda varmıştı. Motoru ileriye park edip villanın arkasına doğru koştu. Tel örgüleri atlatan Zateshi Nasoto ve Min Jae nin yanına camdan girmişti. Hemen suyla atıştırmalıkları onlara verip bir çözüm yolu aramaya başladılar.
Naoto ve Min Jae kendilerine geldikten sonra Zateshiyi adamların dikkatini bozması için yollamayı planladılar ve buluşma noktası ayarladılar.
Zateshi villanın bahçesinde adamlara laf atıp adamları şaşırtmıştı. Adamlar hemen Zateshiyi kovalamaya başlamıştı. O sırada Nasoto ve Min Jae de kaçmışlar ve buluşma noktasında hemen buluşup motora binerek kaçmışlardı. Adamlar arabayla peşlerindeydi ama Zateshi ara yollara girerek onlarda kaçmayı başarmışlardı.
- --
UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazo no kuruma ( Gizemli Araba)
Science FictionIssız bir köye gelen gizemli bir arabayı anlatır . Okdukça macera yüklü , aksiyon ve gerilim olan bir mangadır. Umarım beğenirsiniz . İyi okumalar.:) (Yazar Acemidir!!! Konuya odaklanın plss...) Kapak: -FOXus-2662(takip et) Emeğe saygı plsssss