JJ
"jungkook hadi artık amına koyim ne yapıyon yarım saattir odada lan" ah bu çocuk odaya gireli daha beş dakka olmadı biraz sabret be kardeşim "daha yeni girdim gerizekalı biraz bekle" yine bara gidicektik kazandığımız -kazandığım- yarışı kutluycaktık ve bogum beklememekte ısrarcıydı.
hızlıca giyindim ve odadan çıktım kapıda nöbet tutan bogum beni görünce gözleri açıldı ve süzdü "yine yakışıklısın sırrın ne lan doğruyu söyle" güldüm boğazlı kazağım, deri pantolonum, spor ayakkabım ve kolyem cidden çok yakışmıştı.
"bir sırrım yok sadece senden yakışıklıyım ve kaslıyım onu bil pokum" böyle diyince sinirlendiğini biliyodum ve çok tatlı oluyodu "o pok seni siker gerizekalı siktir git" diyip kapıya doğru gitmişti "tamam tamam kızma" diyerek arkasından gittim. askılıktan deri ceketimi aldım ve evden çıktık.
--
motordan indim ve bara doğru yürümeye başladım bogum yine etrafa gülücükler saçıp insanlara iltifat ediyordu bense bar bölümüne girmiş çoktan içkimi söylemiştim.
bogum da yanıma oturmuş çoktan içmeye başlamıştı "yavaş iç lan gerizekalı bide motor tepesinde seninle uğraşamam" dedim gülmüştü "bence bu gece eve tek başına dönüceksin bay jj" bu sefer ben gülmüştüm "bence eve tek dönücek olan sensin" diyip kafamla çaprazımızda oturan bana bakıp sırıtan kızı göstermiştim bogum ağzını o şeklini almıştı "üf hatun taş" demişti sırıtmıştım ve önümdeki içkimden bir yudum aldım.
--
iki saattir burdaydık ve bogum çoktan sarhoş olmuş ve piste çıkıp dans etmeye başlamıştı bense hayla oturmuş içip kızlarla bakışıyordum izlendiğimi bilmeden..
bir bardak daha söyledim bu kaçıncı bardaktı hiç bir bilgim yok. kız kalkıp yanıma geldi mini olmasına rağmen yırtmaçlı, sırt ve göğüs dekorteli elbisesi, kırmızı ruju, uzun ve siyah saçları cidden güzeldi "boşmusun yakışıklı" diyip elimdeki içkiyi alıp içmişti yarım ağız sırıttım "boşum güzelim"demiştim kız ağnında kucağıma oturmuş ellerini boynuma dolamıştı ellerimi beline koyup okşamıştım ve yavaşça dudaklarına yapıştım kız yavaş yavaş bana sürtünmeye başlamıştı ellerimi kalçasına indirip biraz daha kendime çektim.
kız yavaş yavaş boynuma doğru indi ve öpmeye başladı kalçalarından tutup daha çok kendime bastırdım ve boynunu emdim gözlerimi açtığımda pistin yanında oturan bir adam dişlerini sıkmış bir şekilde bana bakıyordu kısılmış gözlerle bakıp yarım ağız gülümsedim gözleri olduğundan daha koyu bir hal aldı ve dişlerini daha da mümkünmüş gibi sıktı anlaşılan kucağımdaki güzellikle bir işi vardı ama umrumda değildi.
kızı kucağımdan indirdim ve ayağa kalktım son birkere adama baktım elindeki viski bardağını sıkıyordu kızın elini tutup bardan çıktım bogum zaten çoktan bir kızla sevişmeye başlamıştı.
---
sabah kızı göndermiştim ve bir duş alıp kendimi geri yatağa attım telefona batığımda birsürü mesaj vardı
beyinsiz amiplerr
bokum
selam aşkolarr
yeonjun
selammm
changbin
aşkolar ne amına koyim
jungkook
beyinsiz amipler ne amına koyim
changbin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power darling power
Rastgeleher zaman motor yarışlarına katılan JJ ve onu takıntı haline getiren uyuşturucu boronu kth "Sen benim dokunmaya kıyamadığım kıymetli elmasımsın" Semetae Ukekook