Harran masalı

96 36 4
                                    

Yazar: purplesky64

Kitap ismi: Bence kitapın konusuyla alakalı.

Kitap kapağı:Bence harika. Bu arada kendin mi yaptın?

Tür: Töre kurgusu

Konusu:Kuzey Mezopotamya'nın uçsuz bucaksız toprakları...Tarih boyunca Babiller'den tut Emeviler'e, Abbasiler'den tut Selçuklular'a kadar birçok kadim medeniyete ev sahipliği yapmış Harran... Yüksek duvarlı taş evleri ve geçit vermez töreleri... Yıl 1999... Bu topraklarda, kan davası ve töre uğruna evlendirilen iki genç... Ferzan ve Şilan'ın Masalı...

Okunmaya değerlilik: Doğrusu okumadım. Yazarımız kısa bir şekilde hikaye hakkında bilgi verdi. Çünkü ben tarihi ve töre kurguları pek sevmem. Eğer sevenler varsa, gerçekten beğene bilirm

Okunma sayısı: 5,28B çok çok iyi. Hatta bir müddetten sonra daha çok okuna bilir. Yüz binlerle,hatta milyonlarla. Kitap yaparsan valla benim fikrimce çok okunur.


Not:Eğer gerçekten bir gün öyle şeyler olursa, kitapın ilk sayfasında şu sözleri yazarsın dlslabsbxks

"Wattpad'te bir YazarBirisiyim adlı bir kız vardı. Bana  bir gün bu günlerin geleceğini söylemişti"

Ben kendimde  güzel bir kurgu yazmaktayım, okursanızsa,sevinirim. Biricik sevdiceğim için yazıyomm. Nefret, güven sorunları,ailevi sorunlar,ihanet, arkadaşlık, aşk, romantiklik, fantastizm,birlik bulunur(Ortaya karışık oldu ama olsun,ilk bölüm size iç karartıcı gele bilir ama okusanız seversiniz)


Byeeee canlarım<3💗

Kitap Tanıtımı(bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin