His canavarlari

16 8 3
                                    

Yazar ismi: @missmisft

Kitap ismi:  Ben sevdim. Bana mucize uğur böceği ve kara kediyi hatırlattı (mucize aşkım sorgulanamazzz jsjsjs)

Tür: Fantastik, mitoloji

Konusu:  Tanrı herkesi öldürdü, Mısır lanetlerin hakimiyetindeydi artık. Tanrı, yeryüzüne sadece kötülük ve acı getirmek için gelmişti. Acımasızdı ama en çokta bundan zevk alıyordu. Tüm mısır halkı onu lanetledi, ancak o lanetlerin tanrısıydı fayda eder miydi... Fakat tanrı olsan bile bazı şeyler için güçün yetmez onun tarafından mahvolabilirdin; Bu da aşktı işte. Tanrının kurtuluşu, kahinlerin torunu içinse bir lanetti.

(İlk defa mitoloji ile ilgili kitap tanıtıcağım için bu defa konuyu değil. Ordan seçilmiş cumleleri paylaşmak istedim )

Okunmaya değerlilik: 8/10   Mitolojiye benim gibi ilgisi olanlar bence sever ayoll

Okunma sayısı: Bence gayet iyi ama daha iyi ola bilir. Yazarım arkandayım yazmaya devam et. (Sadece yazar değil,yazma yeteneği olan herkes yazmayi bırakmasın,ben inanıyorum iyi yerlere geleceksinizzz💗)

Not: Arkadaşlar yazarımız o kadar emek veriyor ama karşılığını alamiyor. Birisini sevindirmeye ne dersiniz?💜

Ben kendimde güzel bir kurgu yazmaktayım, okursanızsa,sevinirim. Biricik sevdiceğim için yazıyomm. Nefret, güven sorunları,ailevi sorunlar,ihanet, arkadaşlık, aşk, romantiklik, fantastizm,şiir bulunur(Ortaya karışık oldu ama olsun,ilk bölüm size iç karartıcı gele bilir ama okusanız seversiniz)

Kitap Tanıtımı(bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin