Rezil bir gün

22 2 2
                                    

2013 16 Mayıs..

"Arkadaş olalım mı?"

"Hayır."

"Neden?"

"Canım istemiyor."

"Ama benim hiç arkadaşım yok.."

"Bula bilirsin bence."

"Ama bulamıyorum."

"Bulursun Kim."

"Neden benimle arkadaş olmak istemiyorsun Jeongguk? Yoksa seni üzücek bir şey mi yaptım?"

"Hayır, yapmadın. Ama ben seninle arkadaş olmak istemiyorum."

"Ya neden işte?'

"Gir başımdan Kim."

"Peki. Seni sinirlendirdiysem üzgünüm."

Küçük çocuk bu cevabı aldıktan sonra evine gitmişti. Açıkçası baya bir üzülmüştü. Sevdiği çocukla sadece yakın olmak istemişti. Ama o bunu kabul etmemişti.

Jungkook'sa bu duruma sinirlenmişti. Artık bu üçüncüydü. Taehyung her zaman ona bu soruyu soruyordu. Jungkook'sa her ne kadar reddetse de, Kim onun peşini bırakmıyordu. Jungkook sadece onun arkasından konuşup, evine gitmişti.

"Üzgünmüş. Sanki duvara anlatıyorum bunları. Bir kere daha bu soruyu sorarsa cidden kafayı yiyeceğim."

Günümüz..

"Jungkook?"

İsmini duymasıyla kendine gelmişti. Bu soru ona geçmişi yansıtmıştı. Aynı soruyu Taehyung da hep ona sorardı. Ama Jungkook bunu hiç bir zaman kabul etmezdi.

"Ah..Üzgünüm. Dalmışım."

Karşısındaki esmer gülmüştü. Çok güzel gülüyordu. Aynı onun gibi.

"Sorun değil. Ee? Olalım mı?"

Derin bir nefes almıştı Jungkook.

"Taehyung ben.."

"Hemem cevap vermene gerek yok Jungkook. Yani, aslında garip bir teklif..Çıkma teklifi gibi."

Gülmüştü.

"Ama yanlış anlama lütfen. Bir birimizi tanıyalım. Sonra ne yapacağımıza öyle karar verelim. Çünki ben seninle gerçekten arkadaş olmak istiyorum Jungkook. Hatta dünki olaydan sonra isteğim daha da artdı."

Şaşkın gözlerle karşısında olan esmere baktı Jungkook. Dünki olay mı?

"Dünki olay derken?"

"Hani dün beni kurtardın ya.."

Nasıl ola bilir ki bu? Hafızası silinmişti oysa ki.

"Tam olarak neyden bahsediyorsun?"

Garipsemişti Taehyung. Sanki hiç bir şeyden haberi yoktu Jungkook'un. Ama yine de umursamadan konuşmaya devam etmişti.

"Ben pencereden düşücektim ya az kalsın? Ve sen de gelip beni kurtardın? Onu söylüyorum. Unutdun nu yoksa?"

Sırıtmıştı esmer olan.

Jungkook bir şeylerin ters gittiğinin farkındayı. Ama bozmak istemedi.

"Ah, evet..Yani. Kim olsa aynı benim gibi davranırdı."

"Evet, haklısın."

Onaylarcasına kafasını sallamıştı Jungkook. İkiside gülümsemişti. İlk kez başka bir evrenden olan birisiyle bu kadar yakın olmak ona garip hissetdirmişti. Ve sevdiğine benzetmesi.

Dark WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin