BÖLÜM 4

452 43 0
                                    

Uzun bir yolculuktan sonra Urfa'ya gelen Leo ve Catherine havaalanının çıkışında daha önceden Urfaya gönderdikleri adamı karşıladı. Adam valizleri alıp , arabanın yerini gösterdi ve arabaya doğru yürüdüler.

Adam arabanın arka kapısını açtı ve Leo ve Catherine 'nın arabaya binmelerini sağladı sonra valizleri bagaja yerleştirerek kendiside şoför kısmına oturdu ve Catherine 'ya bakarak nereye gideceklerini sordu.Catherine " önce ayarladığın eve gidelim " dedi .Adam da onaylayarak eve doğru arabayı sürmeye başladı.

{ CATHERİNE 'NIN EVİ( URFA'DA KALACAĞI)}

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{ CATHERİNE 'NIN EVİ( URFA'DA KALACAĞI)}

🌌

Bir saatlik yolun sonunda eve gelen ikili kapıda evin temizlik ve yemek işlerinden sorumlu olan bir kadın karşıladı ve salonun yerini gösterdi. Salondaki koltuklara oturan ikiliye kadın " ne içersiniz Catherine Hanım ve Leo Bey " dedi.Catherine " sade bir türk kahvesi " Leo" filtre kahve " dedi . Kadın onaylayarak mutfağa gitti.

İçecekleri gelene kadar burada neler olup bittiğini öğrenmek için buraya gönderdiği adamını yanına çağıran Catherine " Neler öğrendin? En ince ayrıntısına kadar bilmek istiyorum." dedi.Adam "Catherine Hanım kardeşiniz Karayağız Aşiretinden sevdiği kızı kaçırmış , aşirette , her iki aşirette de kan akmasın diye berdel kararı vermiş.Babanızda sizi bu yüzden buraya çağırmış " dedi.

Adamının söylediklerine şaşırarak bakan Catherine bu sefer " peki kim ile berdel olucak " diye sordu.Adam " Karayağız aşiretinden Kerem Karayağız ile olucak ."dedi. Bu sırada içecekleri getiren kadın masaya içecekleri bırakıp geri mutfağa gitti.

Önce kahvesinden bir yudum alan Catherine ,adama " bir günlük için bana en kısa sürede başka bir ev bul , sonra da bu Kerem Karayağız 'ı araştır. Babamı da takip etmek için bir adam görevlendir" dedi.

Patronunu onaylayan adam salondan hemen ayrıldı . Leo Catherine 'ya bakarak " bundan sonra ne yapacaksın " diye sordu.Catherine ise arkadaşına sadece " bekle ve gör " dedi . Sonra ikili kahvelerini içerek sohbet etmeye başladılar.

🌌

      Bu sırada Kozcuoğlu konağında tüm aile toplanmış keyifli bir sohbet eşliğinde akşam yemeği yiyorlardı. Civan Ağanın yeğeni amcasına bakarak" amca yarın aşiret toplanacak bizden bir haber bekliyorlar. Arya ne zaman gelecek?" Dedi. Civan Ağa " Arya yarın yola çıkacak, ondan sonraki gün burada olur, aşirete de böyle söyleyeceğiz." dedi. Bu kısa konuşmadan sonra merağı giderilen tüm aile üyeleri yemek yemeye devam etti.

   🌌

     Bu sabah büyük bir sevinçle uyanan Cafer Ağa keyifle bugün toplantıdan çıkacak haberi duymak için sabırsızlanıyordu.
      
       Eşinin seslenmesiyle kahvaltıya geçen Cafer Ağa ailesini selamlayarak yerine oturdu. Kahvaltısı biten aile üyelerine bakan Cafer Ağa oğlu Ahmet ve Kerem'i alarak aşiretin toplanacağı yere doğru yola çıktılar .

FRANSA'DAN URFA'YA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin