BÖLÜM 5

429 40 0
                                    

     Fred adamlarla beraber Civan Ağa'yı konağın kapısının önüne kadar bıraktılar, konağın kapısındaki korumalar adamları görünce silahlarını çektiler Civan Ağa adamlarına bakarak indirin silahlarınızı dedi ve Fred'e bakarak " sorun yok siz gidebilirsiniz " dedi. Fred ve adamlar arabalarına binerek gittiler.

     Sonra kapıdaki adamlardan biri Civan Ağa'nın  içeri girmesi için konağın kapısını açtı. Civan Ağa konağın bahçesine girdiğinde bahçenin bu kadar kalabalık olmasını beklemiyordu. Çünkü Karayağız ailesindeki ve kendi ailesindeki herkes buradaydı.

    Emir içeri giren babasını görünce " İyimisin baba onlar sana bir şey yaptılar mı, ne istiyorlarmış?" dedi.Civan Ağa oğluna cevap vermek yerine Cafer Ağa 'ya bakarak akşam gelmeyecek miydiniz "dedi .Cafer Ağa ise " seni merak ettik inşallah kötü bir şey yoktur , ne istiyorlarmış senden " dedi . Civan Ağa herkese bakarak " bir sorun yok herkes sakin olsun sadece konuştuk " dedi.

      Herkes Civan Ağa'nın  daha fazla bir şey söylemeyeceğini anlayınca daha fazla üstelemediler. Civan Ağa karısına bakarak "misafirlerimiz var ona göre sofrayı hazırlayın " dedi, sonrada Cafer Ağa 'ya bakarak" seninle baş başa çalışma odamda biraz konuşalım " dedi.Cafer Ağa da "tamam" dedi ve birlikte ikisi çalışma odasına geçtiler.

      Çalışma odasına geldiklerinde ikili karşılıklı koltuklara oturdular. Cafer Ağa ise Civan Ağa'nın ne diyeceğini merak ediyordu bu yüzden " Bir şey mi oldu Civan"dedi . Civan Ağa ise eski dostuna bakarak " bir sorun yok sadece gelirken yolda Arya beni aradı ve şirketle ilgili bir sorun çıktığını söyledi. Bende gecikeceğini anlayınca olup biten her şeyi anlattım .Biliyorsun bir hafta sonra bizim şirketin kuruluş yıl dönümü kutlaması var. Arya da kutlamada burada olacağını o zamana kadar düşüneceğini ve kutlamadan sonra bize kararını bildireceğini söyledi " dedi .

     Cafer Ağa kötü bir şey olmamasına sevinerek " tamam olur. Bunu adamlardan biriyle diğer ağalarada haber edelim " dedi. O sırada kapı çalışarak açıldı ve içeriye Cafer Ağanın torunları Umut ve Altay girdi.

    Cafer Ağa Altay'a bakarak " bir şey mi oldu dedecim" dedi. İkizinin cevap vermesine fırsat vermeden Umut " dede sofra hazır herkes sizi bekliyor" dedi.Çocuklarla beraber odadan çıkan ikili terastaki sofrada yerlerini aldılar ve her iki ailede sohbet ederek güzel bir akşam yemeği yediler.

🌌

     Babasından sonra evde biraz daha oyalanan Catherine eve gelmiş ve gelir gelmez babası ile konuştukları her şeyi arkadaşları Leo ve Maria ile paylaşmıştı.
  
     Her ikisi de Catherine'nın anlattıklarını bölmeden dinlemişti.En sonunda Maria " peki şimdi ne yapacaksın canım " dedi. Catherine " size bir şey söylemek zorundayım .Emir aslında benim üvey kardeşim. Babam bir ara annemi aldatmış sonra çok pişman olmuş ama kadın hamile kalmış aynı dönem annemde hamileymiş. İkisinin doğumu da aynı gün olmuş ama annemin bebeği doğumda ölmüş ,diğer kadında maalesef doğumda ölünce babam bebekleri değiştirmiş. Bende dedem ile babam konuşurken duymuştum bunu hatta bir ara dedeme varis olarak Emir'i neden seçmediğini sordum o da o urfadaki işlerle ilgileniyorya diyerek geçiştirmişti .Yani kısaca ne olursa olsun Emir' in ölmesine izin veremem " dedi.

     Arkadaşları Catherine'nın dediklerine daha da şasırmışlardı. Leo" Emir'in ölmesini istemiyorsun peki berdeli kabul mü edeceksin " dedi. Catherine " işte onu ben de bilmiyorum , berdeli kabul edersem buradakiler mafya olduğum anlar. O yüzden bir hafta olan bu sürede bir plan yapmamız ve benimde mafya olduğumu belli etmemem gerekiyor. Bu süreçte Maria sen Fransa'daki şirketlerle ve dedemin İspanya'daki şirketi ile ilgilen ,Leo sana mafya işleri kalıyor. Bende şu berdel işi ile ilgili plan hazırlayacağım " dedi.

FRANSA'DAN URFA'YA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin