BÖLÜM 14

145 13 0
                                    

     Uçaktan inen ikiliyi Leo'nun gönderdiği korumalardan biri karşıladı ve arabaya binerek Keremgilin konağa doğru yola çıktılar. Konağa çok geç saatte gelen ikili konaktakileri uyandırmamak için sessiz bir şekilde odalarına geçtiler.

     Kerem, Arya'ya bakarak benim çalışma odasında bir kaç işim var sen de ben gelene kadar rahat olabilirsin dedi ve odadan çıktı. Arya Keremden sonra odadaki giyinme odasına geçerek eşyalarının bir kaçının Maria'ya dediği gibi buraya getirdiğini gördü.

     Dolaptaki kıyafetlerinden uygun bir gecelik takımı alarak banyoya girdi ve arkasından kapıyı kitledi ve güzel bir duş almaya başladı. Duştan çıkarak geceliklerini giydi ve banyadon çıkarak giyinme odasına tekrar girdi. Buradaki aynasının karşına oturarak önce saçını kuruttu sonrada bakım kremlerini sürdü sonra giyinme odasından çıkarak odadaki koltuklardan birine oturarak Kerem'in gelmesini bekledi.

    Kerem'in gelmesini beklerken telefonunu aldı ve sadece Leo , Maria ve kendisinin kullandığı uygulamaya girerek " yarın şirkette buluşmamız lazım" diye bir mesaj attı ve uygulamadan çıktı. Sonra telefonunu koltuğun önündeki masaya bıraktı ve masanın üzerin olan kitabı eline aldı.

    Tam kitabı açıp okuyamaya başlayacaktı ki Kerem odaya geldi ve Arya'nın hâlâ uyumadığını gördü. Kerem Arya'ya bakarak " neden uyumadın" diye sordu. Arya " nasıl yapacağımızı bilemedigim için seni bekledim" dedi. Kerem " tabiki sen yatakta yatacaksın ben de koltukta yatarım" dedi.

    Arya " olmaz öyle ben koltukta uyurum sen yatağında uyu " diye itiraz etti. Kerem " itiraz istemiyorum hadi sen yatakta uyu bende bir duş alıp uyuyayım bugün ikimiz içinde yorucu bir gündü " dedi ve Arya'nın bir şey söylemesine müsaade etmeden giyinme odasına girdi . Birkaç dakika sonra odadan çıktı ve bu seferde banyoya girdi.

     Arya da daha fazla dayanamadı ve Kerem'in dediği gibi yatağa geçti ve uyumaya başladı. Birkaç dakika sonra Kerem banyodan çıktı ve yatağa baktığında Arya'nın onun yatağında uyuduğunu gördü ve hafif bir tebessüm oluştu yüzünde. Sonra kendini toparladı ve dolaptan gerekli eşyaları alarak koltukta kendine yatak hazırladı. Sonrada Arya'yı izleyerek uykuya daldı.

🌌

     Sabah güne erken başlayan taraf Arya oldu. Koltuğa baktığında uyuyan Kerem'i gördü ve ses yapmamaya özen göstererek giyinme odasına geçerek kendisine bugün giyeceği kıyafetleri alarak geri odaya geçti ve oradan da banyoya geçerek güzel bir duş aldı.

    Banyoda üzerini giyerek çıkan Arya Kerem'in uyandığını gördü ve ona " günaydın " dedi. Kerem de Arya'ya bakarak uykulu bir ses ile " günaydın bugün erkencisin " dedi. Arya " hiçte bile ben her zaman güne erken başlarım" dedi ve giyinme odasına geçerek saçını ve makyajını yapmaya başladı.

    Kerem de bu sırada giyinme odasına gelerek kendisine pantolon, gömlek ve ve gerekli bir kaç şey daha alarak banyoya girdi. Arya bu sırada tamamen hazırlanmış ve odadaki koltuklara oturmuş Kerem'in hazırlanmasını bekliyordu.

    Bir kaç dakika sonra Kerem hazırlanmış bir şekilde odaya girdi .Odada kendisini bekleyen bir Arya görmeyi beklemiyordu. Arya'ya " aşağıya neden inmedin" diye bir soru sordu. Arya da " dün gece kimsenin haberi olmadan geldik ayrıca benim sizin konağa ilk gelişim ve haliyle ev de hangi odanın nerede olduğunu bilmiyorum" dedi.

   Kerem " haklısın kusura bakma hadi kahvaltıya inelim sonrada sana evi gezdiririm" dedi. Arya da Kerem'i onayladı ve ikili aşağıya kahvaltıya inmek için odadan çıktılar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FRANSA'DAN URFA'YA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin