Sabah alarmın sesi ile uyanan Arya alarmı kapatarak yataktan kalktı ve banyoya girerek güzel bir duş aldı. Sonra giyinme odasına geçerek bu gün şirkete gitmeyecekti çünkü annesigil ve Ayşe Hanımgil ile alışverişe gideceklerdi.Onun için günlük bir şeyler bakmaya başladı.
Üzerini giydikten sonra kahvaltı yapmadan evden çıktı. Kapıdaki adamlar Arya'yı görünce şaşırdılar çünkü patronlarını hiç böyle görmemişlerdi. Arya adamların üzerinde gözlerini gezdirdi ve Fred'i buldu.
Fred'i yanına çağırarak garajdan araba getirmesini istedi. Fred bir tane araba getirdikten sonra arka kapılardan birini tam açıcaktıki Arya engel oldu ve " bugün ben kullanıcam Fred korumada istemiyorum" dedi . Fred tam itiraz edecekti ki Arya Fred'in bir şey söylemesine müsaade etmeden arabaya binerek hızlıca evden uzaklaştı.
🌌
Yarım saatlik yolu arabayı hızlı kullandığı için on dakikada konağa gelen Arya arabadan iner inmez konağın kahyası karşıladı. Arya kahyayı ve kapıdaki adamları selamlayarak konağa girdi.
Avluda elindeki kahvaltılıklarla birlikte yukarı çıkan konağın yıllardır çalışanı olan Emine Abla'yı görünce hemen onun yanına gitti ve " günaydın Emine Abla bizimkiler uyandı mı?" diye sordu.
Emine hanım Arya'yı görünce " günaydın küçük hanım evet hepsi uyandı beş dakika sonra herkes terasa gelir " diyerek cevap verdi.
Arya " elindekileri ver ben terasa çıkarayım sen çayları getir " dedi ve Emine'nin elindekileri alarak terasa çıkmaya başladı Emine de çayları getirmek için tekrardan mutfağa geçti.
Arya kahvaltılıkları masaya yerleştirmeye başladı. Tam o sırada terasa Emir ve ıslık çalarak Arda geldi. İkili şok olmuş bir şekilde bir masaya bir de kahvaltılıkları özenle dizen Arya'ya bakıyordu.
Arda daha fazla dayanamadı ve Emir'e " kuzen ben rüyamı görüyorum yoksa masayı hazırlayan Arya mı ?" diye sordu. Emir bir ablasına bir de kuzenine bakarak " ikimizde aynı rüyayı görüyoruz galiba " diye cevap verdi.
Masaya kahvaltılıkları dizme işini bitiren Arya kendi aralarında kısık ses ile konuşan kardeşi ve kuzeni Arda'yı görünce " Günaydın uykucular ben taa nerelerden geldim size kahvaltı hazırladım siz hâlâ uyuyun " diyerek ikilinin yanına gitti ve ikisininde kolundan tutarak masaya kadar çekiştirdi ve oturttu.
İkili gördüklerini rüya olmadığını anlayınca Emir " günaydın abla da bu saatte niye geldin ?" diye sordu. Emirden sonrada söze Arda neşeli bir şekilde başladı ve " Günaydın kuzen şimdi Arya Kozcuoğlu bana kahvaltı mı hazırladı bunu herkese söyleyerek hava atmam lazım " diyerek ağzına bir tane salatalık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRANSA'DAN URFA'YA
Fiksi RemajaDaha önce aşık olmuş ama yüz üstü bırakılmış, yaşadığı yıkım yüzünden eskisinden daha tehlikeli olan bir kadın... Daha önce aşık olmamış , sert , acımasız ama söz konusu sevdikleri olduğunda çok merhametli olan bir adam... Bu iki...