BÖLÜM 2

610 44 4
                                    

KAPAK TASARIMI İÇİN:AHMET EROĞLU GAME ( https://youtube.com/@ahmeteroglugame) 'E TEŞEKKÜRLER

            O sabah durmadan çalan telefonumun sesiyle uyandım. Sinirle telefonu açtım. Asistanım iki gün sonra gireceğimiz ihalenin önemli bir dosyasının kaybolduğunu söyledi. Duyduklarımla adeta donup kaldım çünkü şirketimi en üst güvenlik önlemleriyle koruyor hatta şirketin her bir yerine gizli kameralar yerleştirtmiştim. Ve bunu sadece bilen 4 kişiydi onlarda en yakın arkadaşlarım Leo, Maria , ben ve de şoförümdü o da zaten şans eseri öğrenmişti. Asistanım birkaç şey daha söylerken hemen kendime geldim ve telefonu bir şey demeden kapattım.Hızlıca yataktan kalktım banyoya girip duş aldım sonra giysi odama girip siyah bir pantolon ceket takımı giyip hemen saç ve makyajımı da yapıp odamdan çıktım.Bir alt kata inmek için asansöre bindim ve benim olduğum katın bir alt katında olan arkadaşlarımın odalarının olduğu kata geldim.İlk önce Leo' nun odasına gidip kapıyı çaldım ama içeriden bir ses gelmedi birkaç kez daha kapıya vurdum ses gelmeyince içeriye girdim ama Leo dün gece eve gelmemişti. Hemen odadan çıkıp bu seferde Maria' nın odasına gittim ve kapıyı çalmadan odaya girdim . Maria mışıl mışıl uyurdu. Onu uyandırmaya çalıştım ama Maria'nın uykusu o kadar çok ağırdı ki en sonunda sinirlendim ve bir sürahi suyu yüzüne döktüm. Maria yataktan birden kalktı ve " Noluyor lan !" diyerek bana baktı. Ona beş dakika içinde hazırlanıp acil aşağıya inmesini söylerek aşağıya indim. Aşağıya inip ilk önce mutfağa gidip kendime ve Maria ' ya kahve yapmaya başladım. O sırada da Leo 'yu merak ederek telefondan hemen onu aradım.Birkaç çalıştan  sonra Leo telefonu açtı .Cevap vermesine izin vermeden endişeli bir şekilde gece nerede olduğunu sordum. O da " Gece depodaki silahların çalındığına ve depodaki adamların öldürüldüğüne dair haber aldım. Sizi gece uyandırmak istemediğim  için ben de  adamlarla gece depoya kontrole gittim" dedi .Catherine " bu nasıl olur,bunu bana yapanı hemen bul ve eski depoya götür" Leo bunu  kabul etti. Catherine,Leo ya ayrıca "iki gün sonraki ihalede de sıkıntı olduğunu ve şüpheli olarak şoförumden şüpheleniyorum. Onu da adamlara aldır ve depoya götür" Leo "tamam"dedi ve telefonu kapattı. Aşağıya inen Maria,Catherine nin sinirli halini görüp "ne oldu?" diye sordu. Catherine arkadaşına olup biten her şeyi anlattı ve Maria dan ihale ile ilgili olan sorunu çözmek için araştırma yapmasını istedi. İkisi hemen bodrum kattaki çalışma odalarına geçtiler. Maria kendi bilgisayar odasına giderken Catherine kendi odasına geçti. Biraz şirketteki işlerle ilgilendikten  sonra İspanya'daki dedesini aradı. İlk çalışta açılan telefonda dedesi Catherine ye konuşma hakkı vermeden "silahları kim aldı?" diye sordu.Catherine " bilmiyorum dede ama bugün bitmeden onları bulacağım hiç merak etme " dedi. Bunları duyan dedesi bir kez daha torunu ile gurur duydu ve torununu kendi varisi ilan ederek ne kadar doğru bir karar verdiğine bir kez daha şükretti. Tabii bunu yaparken torunun hayatı hakkında bir kayba sebep olmuştu ama bunu torunu için yapmıştı. Steven "tamam bunu yapanı bugün bulacağına şüphem yok ama bulamazsan buradakileri tutamam ve seni öldürmek isterler o yüzden elini çabuk tut "dedi ve telefonu kapattı . Catherine dedesinin haklı olduğunu biliyordu onun için elini çabuk tutması gerekiyordu. Masasından kalkarak odasındaki koltuğa  uzandı ve hayatında nerede hata yaptığını düşünmeye başladı . Daha dört yaşında bir kız çocuğu iken babası onu dedesinin yanına hiç bilmediği bir ülkeye göndermişti sırf törelerden uzak tutmak için. Babama bu kararına bazen kızsamda bazende Urfadaki töre adı altında yapılan haksızlıkları ailemden öğrenince iyi ki beni göndermiş diye düşünüyorum. Dedemin yanında ilkokul bitene kadar kalıp aynı zamanda dedemin yerine daha sonra geçecek varisi olarak özel eğitimler aldım.Daha sonraki eğitim hayatımı Fransada okumak istedim ve arkadaşlarım ile burada yaşamaya ve eğitimleri burada almaya başladım.Taki yirmi yaşında ilk aşkım olan Andre ile tanışana kadar .Onu o kadar çok seviyordum ki bir ara sahip olduğum tüm gücü bırakmak istedim . Ama bir akşam Andre bana geldi ve artık ayrılmak istediğini söyledi.Ne demiş Küçük İskender" Dünyanın en uzun gecesi yirmi bir aralık değil beni terk ettiğin gecedir " o gece benim için en uzun geceydi. O günden sonra işlerime daha sıkı sarıldım ve burada kendi şirketimi kurdum aynı zamanda da  dedemin yerine İspanya'daki mafyalarin başına geçtim ve buradaki mafyaların başında da  ben varım. Bu işlere girdiğimi ailemden sadece babam biliyor.Daldığım düşüncelere Maria'nın odama gelmesiyle ara verip tamamen ona odaklandım.Maria " ihale dosyasını aldırtan ve silahları çıldırtan kişi aynı Leo onların yerini bulup depoya götürdü malları da daha güvenli ve yerini sadece üçümüzün bildiği gizli depoya koydu" dedi . Catherine bu sözlere büyük bir gülümseme ile karşılık verdi . Daha sonra Maria ile beraber depoya gitmek için evden ayrıldılar.

Bir saatlik yolun sonunda depoya geldiklerinde onları kapıda karşılayan Leo yu gördüler. Leo adamların içerde olduklarını söyledi. Hep birlikte içeri girdiler. Catherine karşısında oturan adamı görünce çok şaşırdı. Çünkü karşısındaki adam en büyük rakibinin oğluydu. Catherine "Neden yaptın? Bundan babanın haberi var mı? Ailenizi ortadan kaldırmamam için bir neden söyle." Adam " bu yaptıklarımdan babamın haberi yok, sen öldukten sonra senin yerine ben geçecektim ama planlarımı altüst ettiniz."Catherine adamın söylediklerine inanmadı ve Leo'ya "bu adamı parçalara ayırın, sonra da parçalarını büyük bir sandık içinde babasına gönderin. İçine de "BENİM ARKAMDAN İŞ ÇEVİRENİN SONU BÖYLE OLUR, SAKIN İNTİKAM ALMAYA KALKMA! YOKSA TÜM AİLENİ ÖLDÜRÜRÜM (CATHERİNE 😈)" diye bir not da koyun. Depodan ayrılan arkadaşlar eve dönmek için yola çıktılar.

Eve geldiklerinde hepsi büyük bir yorgunlukla koltuklara oturdu. Catherine evdeki yardımcısına üç tane kahve getirmesini söyledi. O sırada da Catherine, Leo ya bakıp "silahlar bu gece İspanya'ya yola çıksın" dedi. Leo kafasını salladı ve hemen adamlara mesaj gönderdi. Catherine da dedesine olayları özetleyen bir mesaj gönderdi ve malların yola çıkacağını söyledi. Gelen kahvelerini içerken Catherine nin telefonu çaldı arayan babasıydı. Catherine babasının aradığını görünce hemen telefonu açtı. Babası " Napıyorsun kızım?" Diye sordu. Catherine "iyiyim baba arkadaşlarımla oturuyoruz bugün çok yorucuydu oradakiler nasıl?" Baba " evdekilerde ben de iyiyim kızım sadece hemen buraya gelmen gerekiyor çok önemli yarın sabah ilk uçakla gel." Catherine babasının dediklerini bir anlam veremese de " en geç üç gün sonra gelebilirim,önemli bir ihale ve aynı zamanda ihaleden sonra İspanya daki toplantıya katılmam gerekiyor." Bunları duyan babası"tamam kızım işlerini halledip gel, görüşürüz kendine iyi bak." deyip telefonu kapattı. Catherine, Leo'ya " adamlardan birini Urfa'ya gönder. Kendini belli etmeden neler olup bittiğini öğrensin ve oradan bir tane ev ayarlasın." Leo kafasını sallayıp kapıdaki adamlardan birine "Urfa'ya git ve bir tane ev ayarla ve neler olup bittiğini öğren kimseye görünme." Dedi. Biraz daha sohbet ettikten sonra herkes kendi odasına çekildi. Catherine babasının söylediklerini düşünerek uykuya daldı.

FRANSA'DAN URFA'YA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin