BÖLÜM 21

59 3 1
                                    

Dört saatlik bir uçuşun ardından Fransa'ya dönen Catherine'yı Fransa'da büyük bir koruma ordusu karşıladı ve direkt arabalara binerek Arya'nın evine gitmek için yola çıktılar. Eve gelen Catherine'yı kapıda Maria ve Leo karşıladı. Catherine onu bekleyen arkadaşlarını görünce yüzünde bir tebessüm belirdi ve arkadaşlarına doğru ilerledi. Maria hemen Catherine'ya sarıldı ve " seni çok özlemişim. Masa için eğitim aldığında bile seninle bu kadar uzak kalmamıştık" dedi.

Maria'dan sonra Leo da Catherine'ya sarıldı ve " Maria'ya katılıyorum bizde seninle dönelim artık " dedi. Catherine iki arkadaşına da yüzünde büyük bir gülümseme ile baktı ve " bende sizi çok özledim ama önce eve girelim sabaha kadar böyle kapıda kalmayacağız değil mi? Dönme konusuna gelecek olursak bir süre daha buradasınız" dedi ve eve doğru ilerlemeye başladı.

Leo ve Maria da Catherine'nın peşinden eve girdiler ve salonda koltuklarda oturan Catherine'nın karşısındaki koltuklara da onlar oturdular. Catherine arkadaşları geldikten sonra Leo'ya bakarak" İspanya'da bir sıkıntı yok değil mi? Jack benden sonra ne yaptı?" diye sordu. Leo" Şu anlık bir sıkıntı yok olsa bile Jack ve biz hallediyoruz. Senden sonra masada birkaç kişi senin masayı bir süreliğine de olsa bırakman ve Mike Morsis hakkında sorun çıkardılar ama Jack hepsini halletti. Sadece Mike bu ay ki silah ticaretinden değil gelecek ay ve bundan sonraki işlerden payını alabilecek ve gelecek ayki toplantıya katılması gerekiyor " dedi.

Catherine " anladım, ben Mike'a iletirim gelecek ayki toplantıya katılacağını" dedi. Bu seferde Maria, Catherine'ya baktı ve " Leo ile iş konuşmanı hallettigine göre asıl konuya gelebiliriz. Urfa'dakilere niye işlerin kötü olduğunu ve hatta tehtid edildiği söyleyerek buraya geldin. Dediğin gibi Kerem beni, baban ise Leo'yu arayıp sormuş. Neler oluyor Catherine bize niye bir şey söylemiyorsun, niye bizi kendinden uzaklaştırıyorsun" dedi.

Catherine derin bir nefes aldı ve arkadaşlarına bakarak" bakın size bu yola çıkmadan bir planım olduğunu ve bu evlilik işini bitireceğimi söylemiştim. Ama sonra ortaya hiç beklenmedik bir anda Mike geldi ve o an onun bana bu evlilikten kurulurken yardımı dokunabileceği aklıma geldi ve planımı değiştirdim ve onun üzerinden planı tekrar yapmaya çalıştım. Ve bu yeni planımda sizin yanımda olmamanız gerekiyor ki hiç kimse en ufak bir şeyden bile şüphelenmesin. Ayrıca siz benimle olsaydınız buradaki işler yolunda gitmezdi ama şimdi işlerimin başında güvendiğim kişilerin yönetiminde ve bende bu işle ilgilenirken gözüm arkada değil" dedi.

Leo önce Maria'ya baktı sonrada Catherine'ya bakarak" peki bayanlara söylediğimiz tehtid yalanı da planın bir parçası değil mi" diye sordu. Catherine " evet" dedi ve arkadaşlarının onu bir şeyler öğrenmeden bu işin peşini bırakmayacaklarını bildiği için plandan üstü kapalı bir şekilde çok detay vermeden bahsetti. Sonra arkadaşlarına baktı ve " burada çok kalmayacağım ama soran Türkiye'den arayıp soran herkese tehdit edildiğimden bahsedeceksiniz hatta Leo dedeme de biraz bahset babam onu ararsa yalanımız ortaya çıkmasın" dedi ve sonra arkadaşlarına dinlenecegini söyledi ve odasına çıkmak için merdivenlere doğru ilerledi. Odasına geldiğinde üzerini değiştirdi ve kendini uykunun kollarına bıraktı.

🌌

Catherine sabah yine erken uyanmış, sporunu yaptıktan sonra banyosunu yapmış ve şimdide işe gitmek için hazırlanıyordu. Üzerini giydikten sonra aşağıya inmek için odasından çıktı. Aşağıya indiğinde her zamanki gibi arkadaşlarının kahvaltı yaptıklarını gördü. Onlara " günaydın" diyerek o da masadaki yerine oturdu ve kahvaltısını yapmaya başladı.

Kahvaltıdan sonra hep birlikte evden çıktılar ve şirkete gitmek için yola çıktılar. Şirkete geldiklerinde herkes kendi odasına geçmişti. Catherine odasına geçince önce kendine bir kahve söyledi ve sonra Zoe'yi aradı. Bir iki çalıştan sonra Zoe telefonu "efendim Catherine" diye açtı. Catherine " Zoe orada durumlar nasıl" diye sordu. Zoe " Catherine, Kerem biraz sorun çıkardı, Emir de ona karşılık verince ortalık biraz karıştı ama şuan iyiler. Sonra iki aile birlikte buradaki ağaları topladı ve bu durumdan bahsetti. Şimdilik sorun yok gibi duruyor. Bu akşamda babangil işten sonra ailece Cafer beylere yemeğe geçecekler" dedi.

FRANSA'DAN URFA'YA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin