-[2.Bölümdesiniz]=2.Bölüm Başı
__
[JK'S]
19:12
Korku ile odam da ki saate bakıyordum.Geçmek bilmeyen dakikalar, saatler, saliseler beni yormaya başlıyordu.
Buna yenilmek istemiyorum, çünkü tam şuan babam gelicek ve altına girmem adına yeni bir eş bulacaktı.
Çalma gereği bile duymadan dalınan odam ile dumura uğradım.
Gördüğüm kişi ile korkuyu iliklerime kadar hissettim.Ne yapmam gerektiğini bilmiyor, sadece korkuyla karşımdakine bakıyordum.
Fakat bugün beni yanıltarak sarf ettiği cümleler bile korkmama yetti.
"Kalk ve çabuk hazırlan, önemli bir iş yemeğine gidiyoruz."
"Beni ne yapacaksın-"
"Kes sesini!Ben sana ne zaman konuşma hakkı verdim!?"
"Benim s-sadece kalçam ve belim ağrıyor diye öyle-''
Yediğim tokat ile şaşmamış ve yine ve yine göz yaşlarımı akıtmıştım.
"Banane senin orandan burandan!
Ayrıca akşam Mark yine gelecekmiş ona da hazırlansan iyi edersin!""Ben...b-ben istemiyorum her yerim çok ağrıyor..."
"Emin ol zevk aldığını çok iyi biliyorum küçük sürtük."
"A-almıyorum, kendimden tiksiniyorum, bu bedenden nefret ediyorum."
"Oh sonsuza kadar nefret et o zaman, çünkü ben aşırı zevk alıyorum."
Söylediği sözlerden sonra kapıyı hızla çarparak zevkle odadan çıktı.
Benden ne istediğini 2 sendedir çözemiyordum.
Escort muyum bilmiyorum?
His eskort ne demek biliyor muyum sanki?Çünkü bu tacize ve zorla alıkoymaya giriyor.
Ondan her ne kadar kaçmaya çalışsam, o'da bir o kadar etrafımdakilere zarar veriyordu.
Bu yüzden yanımda kimse kalmamıştı.Bu pis bedenden başka.
Günlük olarak yediğim eziyet 3-5 arası oluyor ve ben dur diyemiyorum bile.
Canım o kadar acıyor ki, kendimden iğreniyorum.Bu pis vücudu mu kim sever ki zaten?
Ben sevemezken bile.
Ben ruh eşimin de beni bulacağına inanmıyorum, kaderinde.
Sevgi, mutluluk, huzur, sağlık, ben bunların hiç birini hissedemiyorum.Sadece pis, çöp, herkesin elinden geçen, o şerefsizin dediği escort, olan bir birey gibi hissediyorum.
__
20:09
Saatin yaklaşması üzerine tekrar aynada kapattığım morluklara göz attım.Hepsi gitmişti.Keşke cidden bu kadar kolay olsa.
Giydiklerime de boy aynamdan baktım.
Fazla ciddi gözükmüyordu değil mi?
Omuz silkerek odamdan temkinli adımlar ile çıktım.Beni bekleyen(!) babamı görünce hemen peşine takıldım.
Arabaya hızla binerek, sürmeye başladı.
Arabada ki sessizlik hem mutlu ediyor, hemde korkutuyordu.__
Bölüm sonu✓