[4-§]

98 10 0
                                    

-[4.Bölümdesiniz]-

=4.Bölüm Başı

__

[JK'S]

Adının Neyeon olduğunu öğrendiğim kadın gidince Bay Kim bizi sofraya aldı ve olanlar için özür diledi.

Babam ise sorun olmadığını, çoktan unuttuğunu söyleyerek bana döndü ve kolumu cimcikledi.Hemen ondan uzaklaştım.

Dokunmasınlar bana.

Bana göre adının taehyung olduğunu öğrendiğim, adam da bence babamdan haz almıyordu.Ve o sadece saygısından böyle davranıyordu.

En azından dışarıdan bakınca öyle gözüküyor.

"Ee bay kim, nasılsınız iyi misiniz?"

''İyiyim Minhul, umarım anlaşmayı sağladıktan sonra daha iyi olacağım."

"Ah evet sıkışık olduğum için bu kadar aksadı!"

"İçki içip kadınlarla yatıyorum demiyorsunda..."

"Bir şey mi dedin jungkook?''

"Hm, yok demedim..."

"Adın jungkook demek, bende taehyung tanıştığımıza memnun oldum ve başının ağrısını tetiklediğim için de kusura bakma.."

"Önemli değil Bay Kim, bende memnun oldum..."

"Yok, bana sadece taehyung de lütfen."

"Çalışırım.."

Kısa diyoluğumuzdan sonra Bay Kim işleri konuşmak için babamı salonda kahve içmeye davet etti.Rahatsızca kıpırdandım.

Bana ise kurabiye ve ballı süt ikram etti.
Ben ilk defa bu kadarcık mutlu olurken, mutluluğumun bozulması tabiki de olası bir şeydi.

Isırdığım çikolata parçacıklı kurabiye ağızımda güzel ve mayhoş bir tat bırakırken, güzelce sütümü içip arkama yaslandım.

Bay Kim'in bana olan bakışlarını fark etmemek mallık olur ve ben eminim o'da bana diğerleri gibi bakıyor.Ama bana dokunmasın.

Aklıma dolan düşünceler ile birlikte kollarımı kendime sardım ve dolan gözlerimi saklamaya çalıştım.

Kendimi önemseyen ben ve beni önemsemeyen insanlar.

Ne diye her gün farklı kişinin altına girersin ki?

Ruh eşin varken.

Ah doğru, benim mahzenim de aşk yok.

Burukça kafamı eğdim.Ardından çalan kapı ile gerildim ve ayaklarımı da kendime çekip kafamı gömdüm.

Bu ses ister istemez beni korkutuyor, canımı acıtıyor, pis anıları aklımda canlandırıyordu.

Yaralar ve acımasızlıklar bir olunca güzel oluyor.

Ve aynı şuan gibi.

Kanayan yaram olan babam, acımasızlığım olarak bilinen Mark.

O burdaydı kanayan yaramı acıtmaya gelmişti.

__

Bölüm sonu✓




Rover, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin