[5-§]

102 9 9
                                    


-{5.Bölümdesiniz}-

=5.Bölüm Başı

__

[Yazar'dan]

Jungkook korku ile kafasını yan tarafındaki babasıyla (!) Bay Kim'e çevirdi.

Fakat sadece Bay Kim'i gördü, kafasını kaldırmadığı süreç içinde ne olduğunu görmemişti.

Ve ne yapacağını yine ve, yine bilmiyor sadece diğerlerinden gelecek olanı bekliyordu.

Mark içeri girmeden kapı kolacında yaslıydı ve küçük oğlanı görmüyordu.

"Taehyung bakıyorum da misafirin var?"

"Kör değilsen görürsün Mark."

"Ah evet ben babamın şu şirketlerin anlaşma sağlamak isteyip de senin sağlamadığın anlaşmayı sağlamaya geldim."

"O zaman hiç konuşmadan geri git Mark çünkü anlaşma falan sağlamayacağım."

"Madem o kadar ısrar ediyorsun tanışalım bakalım misafirlerinle!"

Taehyung Mark'ın sarf ettiği cümlelerle sadece sinirlenmiş, fakat bağırmadan ağzını geri kapatmıştı.

Çünkü küçük oğlanın başı ağrıyordu.

Kafasını otarafa çevirdiğinde, kafasını bacaklarına iyice gömmüş bir jungkook görmüştü.

Nasıl nefes alıyordu şapşal?

Minik bir tebessüm etti, fakat bu da kısa sürdü çünkü Mark küçük oğlanın yanına oturmuş, elini omzuna atmıştı.

"Hey küçük kaldırsana başını?"

"Elleme onu başı ağrıyor, rahatsız ediyorsun!"

"Ov sakin ol kapmadık küçük aşkını!''

Dua etti jungkook, babasının su evde kaybolup dönmemesi için dua etti.
Sesi çıkarsa anlardı, o yüzden dokunma diyemiyordu.

Fakat ne tanrı ne de evren onu seviyordu ki, şerefsiz babası içeriye daldı.

"Ah kusura bakmayın Bay Kim, bekletmed-"

"Ah Haneul senin ne işin var burda-
Dur bir dakika o zaman-Ah küçük bebeğim sendin demek?"

Jungkook korku ile iyice yerine sindi.Taehyung ise anlamaz bakışlarını üçlüye atıyordu.

Ama bir şeye çok emindi o da Mark'ın Jungkook'a bulunduğu hitap.

__

[KTH'S]

Sinirden gerilen damarlarım patlamaya yemin etmiş gibi zonkluyordu.

'Küçük bebeğim' demek he?

Ulan it sen kaç yaşındasın o kaç yaşında?!
33 yaşında ki bir orospunun, 22 yaşında ki bir çocuğa ettiği hitaplara bak!

__

[KTH AGE=27]
[JK'S AGE=22]

[Arkadaşlar bu pedofiliye girmiyor çünkü benim annem ile babamın da arasında beş yaş var, ve günümüzde normal bir durum, ayrıca jeongguk'un bu olaylara küçük yaşta karışması hikayenin baş rollerinden biri ve Nayeon ya da Mark'a dikkat edin onlar da önemli rol oynuyor!]

[Ve ayrıca taehyung'u daha büyükte yapabilirdim ki bu fic'e daha uygun olurdu fakat yapmadım, linç yiyeceğimi biliyorum.
Lütfen sadece destek olup yorum yapar mısınız?]

Rover, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin