[11-§]

72 9 13
                                    

=[11. Bölümdesiniz]

=11. Bölüm Başı>

__

(Lütfen jungkook'un küçük çocuklar gibi konuştuğunu düşünmeyin normal konusuyor, mesela jin'e nasıl hyung diyorsa öyle diyor sadece biraz heyecanlı şekilde konusyor)

Yazar'dan]

Taehyung normal olarak giydiği takımlardan birini giymiş saçını yapmış kapıda küçüğünü bekliyordu.

Onun hal ve hareketleri gözünden kaçmıyordu.Mesela kimseye dokunamaması, korkması, olduğunca uzaklaşması.

Sadece bir şeyi olmamasını diliyordu.Sonunda küçük olanın ayakkabısını giydiğini görünce derin bir nefes aldı.Bian düğüne falan gidiyorlar zannetmişti.

Jungkook ayakkabılarını giyip eğildiği yerden kalkınca hemen taehyung'un yanına gitmişti.

Esmerin yanına vardığında bir tur dönüp;

"Nasıl oluşmuşum tae hyung!?"

Taehyung küçüğü süzdüğünde giydiği kısa ama bol olan şortun altındaki süt gibi olan tene baktı.Çok mu açıktı?

"Ne oldu hyung beğenmedin mi?"
"Neyse ya zaten kısaydı herkes bakardı rahatsız olurdum ben değiş-"

"Hayır değiştirmene gerek yok, sen istediğini giyebilirsin, herkes önüne bakacak."
"Hadi atla bakalım."

Jungkook'un kalp atışları arşa çıkarken hemen arabaya binmek için ilerlemişti.Hyung'u çok cool'du.

Arkaya binecekken işi yarıda kalmıştı, belinde hissettiği eller ile hemen korkup bağıracaktı ki, hyung'unun erkeksi kokusunu almıştı.

"Sakin ol küçüğüm, benim."

"Arkaya binecektim?"

"Gerek yok küçüğüm öne bin ben süreceğim."

Jungkook hemen hyung'unu onaylamış, onun yönlendirmesi ile öne binmişti.Taehyung'un hemen onun yanında olması onu rahatlamıştı.

"Jungkook?"

"Efendim tae hyung?"

"Şimdi senden bir şey isteyeceğim ve harfiyen uygula tamam mı?"

"N-neden hyung?"

"Seni benden almamaları için, küçüğüm."

"Alamazlar ki zaten hyung, ben gitmem."

"Olsun, ben söyleyeyim tamam?"

"Neymiş bu görev hem ödülsüz görev mi olur?"

"Hmm ödülün benle uyumak, ister misin?"

"Evet, isterim hyung."

"Görevimiz şu, sevgili rolü yapacağız tamam mı?"

"Hani şu dün anlattığın mı?"

"Evet."

"Neden ki?"

"Dedim ya seni almamaları için!"

"Tamam, peki hyung, ödülü unutma!"

"Tamam jungook unutmam."

__

Taehyung aklında dönen binbir türlü şey ile arabayı park etmişti.Kafasına takılan baronla ilgili şeyler vardı.

Mesela jungkook'a bir zararı dokunur muydu?

Bu gibi pis işler yaptığını öğrense onu bırakır mıydı?

Rover, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin