[12-§]

55 3 3
                                    

Geri döndüm ağalar
Oy ve yorum yapın amk(şaka) uğraşıyoruz o kadar

__

1 hafta sonra
Jungkook

Herşey normaldi.Şuan ki hayatım çok normal ve ben bunun bozulmasından çok korkuyorum.Taehyung hyung benim için çok farklı bir seviye.

Korunma alanım, güvenli limanım, dinlendiğim yerim.

Ona o kadar minnettarım ki.Babam ne yapıyor hiç bir fikrim ya da haberim yok.Taehyung hyung'a sorduğumda.

'Güvende olduğumu ve bunları merak etmememi.'söyledi.

Ona güvendiğimden sesimi çıkarmamıştım.
Ayrıca bugün bana güzel bir haberi olduğunu söyledi.Ayrıca benimde ona olduğunu, onu tanıştıracağım iki kişi olduğunu söyledim.
Merakla beklediğini ve elimden geldiğince hızlı olmamı söyledi.

Amma meraklı ya.

Geçenlerde bir kadın geldi.Adının Minhye olduğunu öğrendim.Ayrıca hyung'ada yakındı, fakat onun sahibi olmadığım için bir şey diyemedim.Ve yine fakat ki kriz sırasında ve sonrasında bu konuda kötü şeyler olabilir.

Tae-hyung'a ilaçlarım olduğunu söylemedim.
Çünkü onun yanında güvendeyim.

__

"Hyung?"

"Efendim jungkook?"

"Namjoon hyung yarında gelebilir mi?"

"Oh ne? T-tabiki de, ayrıca b-birine ilk defa bu kadar sıcak bakıyorsun?"

"Çünkü o çok havalı!
Ve çok güzel şarkı söylüyor, büyüleyici!''

"Ne var yani bende şarkı söylerim neyi zor sanki?"

"Rap yapabilir misin?"

"Huh, şey bana 1 yıl ver onu da yaparım, sonra sende büyülen-"

"Hyung beni sen zaten çoktan büyüledin!"

"Ha, cidden mi?"

"Evet, beni kurtardığın ilk gün, uh tamam ilkten korkmuştum tabiki de!
Çünkü babamın tanıdığı kimse iyi biri değil!"

"Bende iyi değilim jungkook, senin kadar iyi değilim."

"Hyung saçmalama, sen çok büyülüyecisin, bir kere çok yakışıklısın, iyimsersin, süper kahramansın, benim hayatımın kurtarıcısı!"

"Oh teşekkürler, Alex arabayı hazırla, ve peki o zaman namjoon'a söyleyeceğim gelsin."

"Hyung!
Lütfen ona hyung de, o bizden büyük!"

"Y-ya öyle mi peki."

Hyung'um hemen arkasında ki, tatilden yeni dönmüş yardımcısı kahyaya bakarak, namjoon hyung'u araması için işaret verdi.Oh tanrım yine karaoke yapardık umarım!

__

Ertesi gün
Taehyung

Yok canım daha neler şuncacık jungkook gidip de namjoon'dan-hyung'dan hoşlanmaz değil mi?

Sonuçta kimse ile yakın olamıyor ki.Sürekli benden yardım istiyor.Ben onun kurtarıcısıyım.Kahramanıyım.

Saçmalama taehyung, kimden hoşlanırsa hoşlansın.Sen akşam ki aptal randevuna bak.

"Sikeyim kim ayarladı bu randevuyu?!"

"Bay kim?
Bir şey mi dediniz?"

"Namjoon gelecek miymiş Eric?"

"En az iki saatlik işi olduğunu söyledi, ama konunun jungkook olduğunu söylediğimde hızlıca geleceğini söyledi."

"Sence...sence ben iyi mi yaptım Eric?"

"Neyi efendim?"

"Jungkook'u yanıma alarak, ona yakın davranarak, ona alışarak...onu koruyarak?
İyi mi yaptım Eric?"

"Bay kim, jungkook yalnız bir çocuk, sevgiye muhtaç biliyorsunuz."

"Ne yani ona sevgimi göstermeli miyim?
Zaten yeterince gösteremiyor muyum?"

"Bay kim jungkook'tan mı hoşlanıyorsunuz?"

"B-ben jungkook'tan mı hoşlanıyorum?"

"Duygularınız konusunda yardımcı olabilirim, fakat ne hissettiğinizi de ben bilemem."

"Hiç bir şey bilmiyorum Eric, şu son 4 gündür, gözüme o kadar güzel geliyorku, o kadar saf, masum, minicik.."

"O gün ne oldu bay kim?"

"Ne olmadı ki?
Gece yanıma,. çalışma odama kadar geldi, benimle uyumak istediğini söyledi, uyuduğumu sanarak yüzüme minik masum bir öpücük bıraktı, bana sevdiği pandalı kurabiyelerden yaptı, sevdiğim herşeyi, 3 haftada ezberledi kendimi ilk defa birine bu kadar kaptırdım, ve bu hem korkutuyor hem kendimmiş hissettiriyor, sanki o benim dinlendiğim ve nefes aldığım güvenli yerimmiş gibi geliyor."

"Bay kim siz bu işe başlamadan öncedir,  çocukluğunuzdan beri burdayım, fakat kendinizi yanında güvende hissettiğiniz, dinlendiğiniz bir yeriniz olmadı, kimseden hoşlanmadınız aşık olmadınız, yalnızdınız.Şimdi ise jungkook bir anda hayatınıza girdi, sizi benimsedi, küçük bir çocuğun ruhunu taşıyor jungkook.Bir çocuk kadar saf ve masum.
Ve bilir misiniz sizin bir çocukluğunuz yok.
Silahlar, ölümler ve bitişler.Siz hiç bir zaman çocukluğun ne olduğunu bilemediniz.

Bu yüzden kendinizde kaybettiğiniz çocukluğunuzu jungkook'ta buldunuz.
Onun çocukluğuna aşık oldunuz, çünkü sizde kaybolduğunuzda, sevgiyi kaybettiğinizde çocuktunuz."

Artık o gün herşeyden daha çok emindim, bir kaç yıl sonra eşim olacak jeon jeongguk'a deli gibi aşık olduğuma emindim
__

Zaman atlaması olcak ve kaos olmadan bitireceğim çünkü diğer ficlere odaklanmak istiyorum!!!!!!!

Ah be Eric'im ne güzel konuşuyorsun:(
Kendi yazdığım şeye üzüldüm.
Taehyung'uma kıyamam, ve evet klasiklerden devam.

Yaralarınıza papatyalar çizmeniz
dileğine🌼🤍

Rover, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin