=[8. Bölümdesiniz]
=8. Bölüm Başı>
__
Taehyung
Oturmuş sıcak kahvemi yudumlarken, dışarıyı seyrediyordum.Fincanın yanında olan bitter çikolatadan ağzıma bir parça attım.
Ağzımda dağılan o acı tat beni tatmin edince, keyifle kahvemden yine bir yudum aldım.
Ve eh tabii ki keyfimin bozulması kısa sürmedi."Efendim, Liora hanım uyuşturucuların yerinde olmadığını ve kaybolduğunu söylüyor."
"Ne demek kayboldu?''
"Ayaklanıp gitti mi bunlar?""Bir fikrim yok efendim.Yine bir sorununuz varmış gibi duruyor."
"Ne bu sefer ki?"
"Jungkook beyin, babası ve sevgilisi olan misafirleriniz kapıya dadandılar."
"Sevgilisi mi?"
"Sakın bir daha diyim, sakın bir daha jungkook'un adının yanından öyle bir kelime geçmeyecek!""Özür dilerim efendim, peki o şahısları ne yapalım?"
"Ben size onları kendiniz, kendi ellerinizle o çöplüğe bırakın demedim mi!?"
"Suga bıraktığını söylüyor, fakat onları bayıltmak için bir yumruk attığını ekledi.O gittiğinde tekrar uyandıklarını ve tekrar geldiklerini söyledi."
"Ne yani?"
"Sence bu benim gibi biri için sorun mu?""Efendim kapıdalar, polisle beraber gelmişler, jungkook'u zorla alıkoymadan sizi tutuklanmaya gelmişler."
"Ne?"
Taehyung dona kalmış bir şekilde öylece bakıyordu.Ardındansa çok geçmeden kapı kırıldı.
"Polis kaldır ellerini!"
"Evet bu adam memur bey, borcum var diye oğlumu alıkoydu!"
"Hakkınızda araştırma emri aldık evi arayacağız."
Taehyung boş bir şekilde sadece olanları dinliyordu.Fakat dayanamayıp konuşmaya başladı.
"Sen ne dediğinin farkında mısın?"
"Sen jungkook'un hayatını kararttın be!"Taehyung, onun üstüne o onun derken kargaşa çıktı.Ve o kargaşa da yankı yaptı korkunun ve çaresizliğin sesi.
"ANNEE!"
__
Alkış bana okunmuyor...
Sosyal medyada paylaşabilir misiniz?