Uraz bir an arkasına döndü.
Alara:Noldu
Uraz:Arkamda mısın diye merak ettim.
Alara:Sen yürü arkandan geliyorum.
Alara'nın Ağzından
Uraz gülüp yola devam etti. Koridorda ne kadar uzunmuş arkadaş diye düşünürken koridorun sonuna geldik büyük bir kapı açıldı.Uraz Sırıtarak konuştu.Uraz:Buyrun bayanlar önden
Alara:O zaman sen önden
Uraz göz devirip kapıdan çıktı. Ben de gülerek kapıdan çıktım. Uraz'ın adamları gülmemeye çalışıyordu. Uraz bunu görüp güleni @ldürürüm dedi. O andan itibaren herkes ciddi oldu. Bir tek ben gülüyordum. Uraz bana hiç bişey yapmamıştı. Tabi benimde bir ayrıcalığım olacak dimi,Çünkü ben mafya liderinin zaafıydım. Annesinden sonra beni sevmişti. Bende Uraz'a karşı boş değildim sonuçta taş gibi çocuk. Arabayla giderken yanımıza mükemmel bir araba geldi. Ama bizim araba daha güzeldi. Yanımızdaki arabanın camları açıldı ve sürücü koltuğundaki adam Sırıtarak "Yarışa var mısın? " dedi. Uraz daha iyi bir sırıtma ile "Neden olmasın" dedi. Sürücü koltuğundaki adam kaybedersen yanındaki taş gibi kadın benim olur dedi. O zaman anlamıştım. O taş gibi kadın bendim. Adam bunu söyleyince Uraz "Tamam o zaman sen kaybedersen araba anahtarı benim" dedi. Ben arabadan inip iki arabanın ortasına gittim.
3 2 1 BAŞLA
Yarışı başlattığımda ilk o adam başlamıştı. Sanki Uraz buna izin vermiş gibiydi. Adam başladıktan sonra Uraz da başladı. Uraz o adamdan daha hızlıydı. Yarış bitişine yaklaşıncaya kadar o adam öndeydi
Uraz birden onu geçip Yarışı kazandı. Adam dan anahtarı ister gibi bakıyordu.Uraz'ın Ağzından
Yarışı ben kazanmıştım. Adamdan anahtarı istercesine bakıyordum. Adam kaçmaya başladığında Alara adama çelme taktı. Alara gülerek anahtarı ver dedi. Adam hile yaptınız biliyorum bu daha burda bitmedi gibi şeyler söylüyordu. Alara anahtarı alıp bana attı. Bende anahtarı geri Alara'ya attım.Alara:Neden anahtarı bana veriyorsun?
Uraz:Artık bu araba senin
Alara:Saçmala Urazzz
Alara hemen anahtarı alıp arabaya bindi.
Alara:Yarışa var mısın?
Uraz:Bu soru bana eski günleri hatırlattı.
Alara:Dimi o zamanlarda da seni yenmiştim.
Uraz:O zaman sen üzülme diye yenilmiştim.
Alara:Hı hı kesin öyledir ya
Uraz:İyi o zaman gel bakalım öyle mi değil mi
Alara'nın Ağzından
Bu sefer Yarışı başlatacak kimse yoktu. Uraz hemen adamlarından birini çağırdı. Adam ortamıza geçip 3 2 1 BAŞLA dedi. İlk Uraz'ın başlamasını istedim. Uraz başlamıştı. Bende hemen başladım. Uraz'ın yanından geçince bağırarak GÖRÜŞÜRÜZ BEBEĞİMM dedim. Uraz bana bakakalmıştı. Bende Sırıtarak bitiş çizgisinin yanına gelmiştim. Uraz'ı ikinci defa yenmiştim.Alara:Uraz seni yenmekten yoruldum sen yenilgiye doymadın.
Uraz:Havalara girme hemen
Alara:Ne havası be seni yenmek kolay birşey
Uraz bişey demedi. Bombastic side eye atmak dışında tabi. Uraz arabasına bindi.
Uraz:Sende arabana bin bizim eve gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMLA BAŞLAYAN AŞK
RandomAilesi ile normal bir hayat geçiren Alara Birgün annesi ve babası ile dışarı çıkmak ister.Ailesi ise ile gidecekleri yere arabayla giderken yolda arabaya tır çarpar şans eseri kurtulan Alara tırdan inen insanların konuşmalarını duyar.Adamlar işleri...