Alara:Ama dayım bana küçükken bunu söylememişti?
Uraz:Ben bilmem eve gittiğinde dayına gidip kendin sorarsın.
Alara:Tamam ben hemen çıkıyorum bay bay
Uraz:Görüşürüz
Aceleyle cafeden çıktım. Bir taksi çağırdım ve eve gittim. Eve gittiğimde dayım koltukta oturuyordu.
Alara:Dayı bana bir açıklama yapmayacak mısın?
Şemsettin:Ne açıklamamı bekliyorsun Alara?
Alara:Neden bana yalan söylediğini?
Şemsettin:Ben sana ne yalanı söylemişim?
Alara:Soruma soru ile cevap verme dayı
Şemsettin:Sana hiç bir şekilde hesap vermek zorunda değilim.
Alara:İyi o zaman yüzümü Bi daha asla göremezsin.
Şemsettin:Öyle mi Alara O zaman kapı orada.
Dayım olacak aptal adam beni kovdu resmen burası annemle babamın eviydi. Bir nevi benim evimi. Resmen bu adam beni kendi evimden kovmuştu. Bunlar düşünüp odama çıktım eşyalarımı topyalıp evden çıktım. Otele gidecektim. Biraz biriktirmiş olduğum paralarım vardı. Otelin önüne geldiğimde taksiciye para uzatmıştım. Taksici parayı alıp gitti. Bende otelin içine girmiştim. Otel resepsiyonuna gidip 2 günlük oda istiyorum dedim. Otel resepsiyonu otel kartını verip gitti. Odama gittiğimde yatağa uzanmış olan Uraz'ın gördüm.
Uraz:Alara ne tesadüf bende burdayım
Alara:Nasıl bir tesadüf bu acaba
Uraz:Bilmem Allah'ın işi işte
Alara:İyi de biz niye aynı odadayız?
Uraz:Başka oda yoktu otel benim olduğu için bende rastgele Bi odaya geldim.
Alara:Off iyi sana laf anlatamicam. Ben koltukta yatarım. Sende yatakta yat.
Uraz:Koltuk yok bu odada
Alara:off böyle şeyler de beni bulur zaten.
Uraz:Gel ikimiz yatakta yatalım yoksa ayakta mı uyuyacaksın.
Alara:Of aynı yatakta yatacağız ama aramıza yastık koy.
Uraz:Offf sende ne huysuz çıktın. Diğer kızlar benimle yatmak için ne hallere giriyor sen ne yapıyorsun?
Alara:Ben o kızlardan değilim Uraz.
Uraz:(onu biliyorum zaten Alaracımm) Bu arada bunu içinden söyledi
Alara:Bişey mi dedin Uraz
Uraz:Yoo bişey söylemedim.
Alara:Off neyse yatalım.
*Alara araya yastık koyar*
Uraz:(keşke koltukla birlikte yastıklarda kaldırsaydım.)
Yazar 'ın Ağzından
Alara ve Uraz sabaha kadar böyle uyudular
Alara:Of Uraz ellerini üstümden çekUraz:Uyurken kendimi kontrol mü ediyorum sence
Alara:Şimdi kontrol ediyorsun ama kalk artık
Uraz:Uf tamam be
Alara' nın Ağzından
Uraz kalktıktan sonra aşağı inip kahvaltı ettik. Yarın bu otelde kalacağım son gündü ve nerede kalacağımı bilmiyordum. Uraz sanki içimden geçenleri biliyormuş gibi bende kalabilirsin dedi.Alara:Saçmala biz daha sevgili bile değiliz.
Uraz:Benle aynı yatakta ve odada kalınca böyle demiyordun Alara Hanım.
Alara:O zorunluluktandı.
Uraz:benim evimde kalmamda zorunluluktan olacak.
Alara:Haklısın ama bana ayrı Bi oda olsun bari.
Uraz:Sen iste yeter.
Kahvaltı bittikten sonra bir gün daha kalacağımız odaya doğru gidiyorduk. Koridorda giderken birisi arkamızdan konuştu.
Çalışan:Çok yakışıyorsunuz.
Uraz:Teşekkür ederiz
Ben Uraz'a şaşkın şaşkın bakıyordum. Odaya gelince Uraz'a neden öyle dedin biz sevgili falan değiliz dedim. Ama Uraz istersen olabiliriz diyip beni duvarla arasına aldı.
Nefesi nefesime değiyordu. O kadar yakındık bir adım daha gelirse öpüşücektik. Bunu istemediğim için Uraz'ın bacak arasına vurdum.
Uraz:SALAK MISIN ALARA SENİN YÜZÜNDEN ÇOCUĞUN OLMİCAKK
Alara:Beni ilgilendirir mi gelecekteki karın düşünsün.
Uraz:ALARA GELECEKTEKİ KARIM SEN OLACAKSIN
Alara:Hı hı kesin öyledir.
Bunu diyip odadan çıktım. Uraz'ın hala kıvrınma sesleri geliyordu. Evet biraz sert vurmuş olabilirim. Ama bunu hakketti. Bunları düşünürken arkamda bir el hissettim. Elli tuttuğum gibi ters çevirdim. Arkama baktığımda Uraz elini tutup Alara benim diyordu. Bende kör değilim görüyorum dedim. Uraz kör değilsen niye elimi ters çeviriyorsun dedi. Bende o zaman sende beni korkutmasaydın dedim.Uraz göz devirip gitti. Uraz önden gidiyordu. Bende onu takip ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMLA BAŞLAYAN AŞK
De TodoAilesi ile normal bir hayat geçiren Alara Birgün annesi ve babası ile dışarı çıkmak ister.Ailesi ise ile gidecekleri yere arabayla giderken yolda arabaya tır çarpar şans eseri kurtulan Alara tırdan inen insanların konuşmalarını duyar.Adamlar işleri...