Kaçırılma

1.7K 70 30
                                    

Ağzımı açtıktan sonra yine bir umut imdat diye bağırdım. Bağırdıktan sonra dışarıdan silah sesleri gelmeye başladı. Dışarıdan bağırma sesi geldi bu ses Uraz'ın sesiydi.
             Uraz'ın ağzından
Bilinmeyen numaradan birisi mesaj atmıştı.

Uraz:Sen kimsin??

Bilinmeyen numara:Bilmem kimim ben?

Uraz:Lan Kaan meymenetsizi ne istiyorsun yine!

Kaan:Sevgilin elimde

Uraz:Benim sevgilim yok lan!

Kaan:Yalan söylemeyi bırak Uraz Alara elimde

Uraz:Nerden bileceğim yalan söylemediğini!???!

Kaan:*Fotoğraf*(arkadaşlar burada sandalyeye bağlı bir kız olduğunu hayal edin)

Uraz:LAN BIRAK ALARA'YI

Kaan:*Konum*

Kaan:Hadi gel kendin al

Uraz:GELİYORUM LAN SENİ BİTİRİCEM BUNU YAPMAYACAKTIN KAAN

Kaan:Ha bu arada tek gel:)

Uraz:TAMAM LAN TEK BAŞIMA BİLE SENİ @LDÜRÜM
     Tekrar Uraz'ın Ağzından
Kaan olacak şerefsiz Alara'yı kaçırmıştı. Daha fazla zaman kaybetmeden yola çıktım. Konumun olduğu yere geldiğimde depo gibi bir yer vardı. Depoya yaklaştığımda Alara'nın "İMDAT" diye bağrışını duydum.Tam o anda daha çok sinirlenip silahı havaya ateşledim. Korumalara yaklaşıp hepsini öldürdüm. Kapıyı açtığımda Kaan p*çi Alara'nın kafasına silah dayamıştı.

Uraz:LAN KAAN P*Çİ O SİLAHI ALARA'NIN KAFASINDAN ÇEKMESE BENİ SON GÖRÜŞÜN OLUR!

Kaan:Bana bir adım daha yaklaşırsan kızı vururum

          Alara'nın ağzından
Uraz kapıyı açıp içeri girdiğinde Kaan birden kafama silah dayamıştı. Ben ne yapacağımı düşünürken aklıma her zaman cebimde olan b*çak geldi. Fark ettirmeden onu almaya çalışıyorum. Kaan'la Uraz konuşurken ben b*çağı almayı başardım. Hemen bıçakla ipleri kestim. Kaan o kadar sinirlenmişti ki fark etmiyordu. Ellerimi açtığımda bildiğim dövüş haraketleri ile silahı Kaan'ın elinden aldım ve bıçağı Kaan'ın bayılmasın sağlıyavak yere sapladım.Kaan bayıldığında Uraz gelip Kaan'la 3 4 yumruk attı.
           Yazar'ın Adından
Alara:Uraz artık Kaan'ı yumruklamayı bıraksanda ayağımdaki ipleri mi çözsen çok sıkı bağlamışlar kesemedim.

Uraz:Tamam geliyorum.
            Uraz'ın ağzından
Alara'nın sesiyle Kaan'ı bırakmıştım ve Alara'nın ayaklağındaki ipleri çözdüm. Alara birden bana sarılmıştı. Alara bana sarıldığında nedense mutlu olmuştum. Alara çok güzel bir kızdı. Ondan etkilenmiştim.
Tekrardan Yazarın ağzından
Uraz:Alara sarılmayı bırakta buradan gidelim.

Alara:of tamam be gidelim.

Uraz:Seni evine bırakmıcam. Bara gidelim kafa dağıtırız.

Alara:Tamam. Hadi gidelim. Amailk beni eve bırak üstüme düzgün birşeyler giyeyim sende eve git üstüne düzgün şeyler giy. Sonra beni burda alırsın.

Uraz:Bana numaranı versene haber veririm geleceğim zaman

Alara:tamam numaram 0547*******

Uraz:Tamam ben seni çaldırıyım. Sende beni kaydet.

Alara:Tamam çaldır beni

         Uraz Alara'yı çaldırır
Alara:Tamam kaydettim.

Uraz:Tamam hadi seni evine bırakayım.
     Uraz Alara'yı eve bırakır
Alara:Bay bay Urazz

Uraz:Görüşürüz Alara
           Alara'nın adından
U

raz beni eve bırakmıştı. Eve geldiğimde hala olayın şokunu atlatamamıştım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyindim. Dayım evde değildi. Dayım nerede diye düşünürken telefonuma mesaj geldi.

Bilinmeyen numara:Alara hadı bekliyorum çık artık evden

Alara:sen kimsin?

Bilinmeyen numara:Ben Uraz

Alara:Tamam ben hazırlandım saçımı yapıp geliyorum.

Uraz:Tamam çabuk ol bay

Urazla yazıştıktan 10-15 dk sonra evin önüne çıkmıştım.

Bu arada Alara bunu giydi

Bu arada Alara bunu giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uraz da bunu giydi

(Uraz kanka eşofmanla gelseydin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Uraz kanka eşofmanla gelseydin)

Sorry kısa oldu şuan şarjım çok az ve evde değilim. O yüzden kısa oldu. 💗💗💗
Önerilerinizi ve eleştirilerinizi yorumlarda belirtebilirsinizz💗💗

İNTİKAMLA BAŞLAYAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin