Artık dikiz aynadan mafya liderini göremiyordum. Eve geldiğimde dayıma mafya liderinin ismini sordum. Dayım isminin Uraz olduğunu söyledi ve Uraz'ın bugün bara gideceğini Söyledi. Bende hazırlanıp aynı bara geldim. Bara geldiğimde Uraz'ı gördüm oda beni farketmişti ama yanında bir sürü kız vardı o kızlara bakmak yerine bana bakıyordu. Bende ona bakıyordum. 6-7 saniye göz göze geldik.Sonra başka tarafa bakmaya başladı. Ben hala Uraz'a bakıyordum o sırada biri belime Dokunmuştu. Arkamı döndüğümde mafya liderinin arkadaşı olduğunu gördüm. Sarhoştur ne yaptığını bilmiyordur kesin dedim. Ama sonra bu haraketkeri daha çoğaldı. Bende dayanamayıp yüzüne bir tane yumruk geçirdim. Yumruğun etkisiyle bayılmıştı. Bende bunu fırsat bilip yanından uzaklaştım. O sırada Uraz yanıma geldi. İyi misin? Diye sordu. Bende iyiyim ama arkadaşın iyi değil dedim. Uraz da sarhoştu. Uraz bir anda bana yaklaştı bende şimdi olmaz sarhoşsun dedim. Ama o sende istiyorsun falan diyordu. Tam bardan çıkarken Uraz kolundan tuttu. Benimle gel dedi. Bende bilgi bulurum gibi düşünüp tamam dedim. Uraz beni takip et dedi. Motorunun yanına gelince ona sarhoşsun süremezsin gibi şeyler söyledim ama dinlemedi. Arkama otur dedi. Bende tamam dedim arkasına oturduğumda motorun arkasına tutunuyordum. Uraz birden hız yapınca elim beline dolandı. Uraz'ın sırttığını hissedebiliyordum. Uraz bir evin önünde durdu ve evime hoşgeldin dedi. Ev çok büyüktü. Saray gibiydi maşallah Uraz elimden tutup evin kapısına getirdi. Evin kapısını açtı bende Uraz dengesini kaybetmesin diye onu tutuyordum. Salona getirdim onu koltuğa yatırdım tam evden çıkacakken gitme dedi. Bende tamam anlamında kafamı sallayıp koltuğun diğer ucuna oturdum. Uraz uyumuştu. Bende koltukta uyudum. Sabah olduğunda Uraz uyanmadan önce gitmiştim. Eve gittiğimde dayım nerde olduğunu sormuştu. Bende arkadaşımda kaldım dedim. Dışarı çıkmak için hazırlandım ve motoruma binip çıktım.Yolda yarış yapan insanlar gördüm bende yapsam mı diye düşünüp yarışa girdim. Yarış başladı ben en önlerdeydim. Yatışı bitirmeme az kalmıştı. Ve Yarışı ben kazandım arkamdan gelen insanlar sıra sıra beni tebrik etti. 1 kız dışında, bir kişi beni tebrik etmemişti ve bana dik dik bakıp duruyordu. Bende yanına gidip neye bakıyorsun dedim. Kız sanane diyip Sırıtarak Uraz'ın yanına gitti. Yarışta Uraz da varmış. Kız Uraz'ın boynuna sarılırken Uraz bana bakıyordu. Bende Uraz'a bakıyordum ki kız Uraz'ı öptü. Öğrendiğim kadarıyla kızın adı lara'ymış. Lara Uraz'ı öpünce nedense kıskanmıştım. Ama içimdeki intikam duygusunu bitirmemeliydim. Annem ile babamın kanını yerde bırakmamalıyım. Diyerek Uraz ile göz temasını kesmiştim ama Uraz hala bana bakıyordu yanıma bir adam yanaşıyordu. Adam yanaştıkça Uraz daha sinirli bakışlar atıyordu. Bende Uraz'ın bakışlarını takmadım. Ve bende adama yaklaştım adam yanıma geldiğinde Uraz'da birden yanımıza geldi. Ve adama yumruk attı. Uraz'dan öğrendiğim kadarıyla adamın ismi kaan'mış ve organ mafyasıymış. Uraz elimden tutup beni kendine çekti bir teşekkür yok mu dedi. Bende yok dedim. Uraz da sırıtak olsun zaten sonra teşekkürü fazlasıyla alıcam dedi. Ben ne demek istediğini anlamadım. Yanımıza 4 5 adam yaklaştı. Kaan'ın adamlarıymış. Hemen birine tekme attım diyerlerine yumruk attım. Hepsini bayılttıktan sonra arkamdaki Uraz'a baktım bana hayranlıkla bakıyordu.Uraz beni eve bıraktı eve geldiğimde uyumuşum. Sabaha karşı markete gidip bazı şeyler alacaktım tam o anda birisi ağzıma bir mendil koydu tabi ki bende boş durmam adamın şeyine bir tane geçirdim adam yere serildi. Adam arkadaşlarını çağırmıştı. 3-4 adam daha geldi onlarla baş etmem zor olacaktı. Zaten çok geçmeden bayıldım. Gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim yanımda kaanın meymenetsiz suratı vardı. Neredeyim ben diye bağırmıştım. Kaan meymenetsizide bağırma lan diye ağzımı bantladı.Kaan konuşmaya başladı. Sen Uraz'ın sevgilisiymişsin diye şeyler uyduruyordu. Niye cevap vermiyorsun diye bağırdı. Bende içimden aptal bu herhalde nasıl konşayım ağzım bantlı dedim. Sanki adamları duymuş gibi adamlarından biri ağzı kapalı dedi. Kaan da ağzını açın diye emir verdi.
Arkadaşlar motor sahnesini sildim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMLA BAŞLAYAN AŞK
AcakAilesi ile normal bir hayat geçiren Alara Birgün annesi ve babası ile dışarı çıkmak ister.Ailesi ise ile gidecekleri yere arabayla giderken yolda arabaya tır çarpar şans eseri kurtulan Alara tırdan inen insanların konuşmalarını duyar.Adamlar işleri...