Yeni Bir Hayata Başlangıç

2.8K 141 21
                                    

Ailemle çok mutluydum taki benim dışarı çıkmak istememe kadar. Ailem beni hiç kırmazdı. Hemen kabul ettiler ve arabayla yola çıktık.Gideceğimiz yere 10 15 dakika kalmıştı. Yoldan geçerken arabamıza tır çarptı. Annemle babam kanlar içindeydi ama ben şans eseri kurtulmuştum. Burayı hayal meyal hatırlıyorum çünkü bilincim yarı kapalı yarı açıktı. 2 3 tane adam tırdan inip"işleri bitti mafya lideri çok sevinecek" diye aralarında Konuşuyorlardı. Sadece bunu duymuştum sonra da bilincim kapanmıştı. Uyandığımda hastanedeydim ve yanımda dayım vardı. Annemle babamı sormuştum.Dayım sanki bu soruyu bekliyormul gibi hemen maalesef onları kaybettik dedi. Yıkılmıştım. Herşey benim yüzümden diye kendimi suçluyordum. Kendimi suçlarken hastaneden çıkış vaktimiz gelmişti. Dayımın evine gidecektik. Dayım bekardı. Dayıma tırdan inen adamlardan ve konuşmalarından bahsetmiştim. Dayım hemen mafya liderinin yaptığını anlamıştı. O zamandan beri silah eğitimleri, dövüş eğitimleri vb. Eğitimler alıyordum. İçim intikam ateşi ile yanıyordu. Ve artık mafya liderinin karşısına çıkmaya hazırdım. Dayım bana bugün mafya liderinin arkadaşları ile motor yarışı yapacaklarını söylemişti. Bende hemen hazırlanıp motoruma bindim. Oraya vardığımda mafya lideri ve arkadaşlarını görmüştüm kendi aralarında yarışa başlıyorlardı. Bende hemen önlerini kesip en hızlınız hangisi? diye sordum. Mafya lideri kaskını çıkarıp benim dedi. Bende yarışa var mısın? dedim. Mafya lideri ve arkadaşları gülerken mafya lideri ben kazanırsam benim olursun sen kazanırsan istediğini yaptırırsın dedi. Bende sırıtarak tabi efendim dedim. Mafya lideri kaskını takıp yarış pozisyonuna geçmişti bende yanına geçip aynı pozisyona geçtim. Arkadaşlarından biri ortamıza geçip"3 2 1 Başla"dedi tam o anda başlamadım mafya lideri de öyle yaptı. Mafya liderine sen önden dedim. Mafya lideri gülüp güzel hanımefendiler önden dedi. Ben o anda gazı kökleyip başladım. Mafya lideri de arkamdaydı. Ben daha fazla hız yapmıştım. Mafya liderini artık göremiyordum. Ve  yarışı ben kazanmıştım. Mafya lideri bende 40 saniye sonra gelmişti. Mafya liderinin arkadaşları"oooo kanka senden hızlılarıda varmış" dediler. Mafya liderine bakıp bu seferlik bişey yaptırmayacağım ama bir dahakine böyle insaflı olmam dedim ve sırıttım. Mafya lideri ismimi sormuştu. Bende Alara demiştim ve motoruma binip mafya liderinden uzaklaştım ama dikiz aynadan onu görüyordum ve arkamdan bana bakıyordu.İsmimi söylesem bile beni tanıması mümkün değildi.

İNTİKAMLA BAŞLAYAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin