Harmadik Fejezet (Kai)

32 2 0
                                    

A Tüzes Tó

Kai Spinjitzu-tornádóba pörgött és elindult a Tűzördögök felé. A katonák az első sorban előretolták lángoló fáklyáikat, ahogy Kai megközelítette őket. A nindzsának sikerült néhányat kiütnie, de-

Au! Aucs! Aúú!

A lángok megperzselték, valahányszor Kai kapcsolatba lépett velük. Nem pörgött tovább, a földön gurulva próbálta eloltani a lángokat.
Skylor odasietett hozzá. – Kai, van egy ötletem. Van egy-

– Mondtam, hogy megoldom! – kiáltotta Kai talpra szökkenve. – Ninjaaaaa– AUU!

Kai próbálta kikerülni a fáklyákat és a tűzgolyókat, de túl sok volt a Tűzördög. Ismét meg kellett állnia, hogy a ruhájáról eloltsa a felcsapó lángokat. Aztán–

PLACCS!

Egy hatalmas vízhullám öntötte el Kai-t és a Tűzördögöket, kioltva a fáklyákat és leállítva a tűzlabda ágyúkat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy hatalmas vízhullám öntötte el Kai-t és a Tűzördögöket, kioltva a fáklyákat és leállítva a tűzlabda ágyúkat. Egy a Tűzördögök közül, akinek aranylángokat rögzítettek a sisakjához, felkiáltott.

– Szennyezett víz! A hidratálás megakadályozza az üdvözülésünket!

Kai kirázta a hajából a vizet és megfordult, hogy lássa Skylor-t a mezőn egy felborult víztorony mellett állni.

– Mondtam, hogy... – kezdte Kai.

– Kai, Spinjitzu! – üvöltött Skylor.
Hát persze!, gondolta Kai. – Ninjaaaaaa-go!

Újabb Spinjitzu-tornádóba lőtt ki, ami ezúttal bevált. Egyesével a Tűzördögöknek ütközött, s azok pedig messze elrepültek.

– Visszavonulás! Visszavonulás! – kiáltotta a vezérük, és a Tűzördögök elinaltak.

Skylor megközelítette Kai-t. – Na, ezt nevezem én csapatmunkának – mondta vigyorogva.

– Ja, nos, kösz a segítséget, de egyedül is meg tudtam volna csinálni – motyogta Kai. A földre bámult és elfordult tőle.

Tudja, hogy hazudok. Az erőm nélkül, semmi vagyok, gondolta keserűen. Meg kell találnom Tüzes Agyart, és visszaszereznem az erőmet!

Skylor a homlokát ráncolta. – Kai, tudom, hogy most nehéz dolgokon mész keresztül, ezért nagyon türelmes vagyok veled. De nem tudom ez meddig fog tartani.

Kai sóhajtott. – Sajnálom. Tudom, hogy segíteni akarsz. Csak tudom, hogy ha ezt nem egyedül csinálom, nem fog működni!

– Hogy lehetsz ebben ennyire biztos? – kérdezte Skylor. – Pont neked kéne tudnod, hogy csapatban dolgozni sokkal könnyebb, mint egyedül. Hol lennél te most Wu Mester és a többi nindzsa nélkül?

– Nem tudom. Talán még meg lenne az erőm – morogta Kai.

Skylor a fejét rázta. – Ez nem az a Kai, akit ismerek.

– Én nem vagyok az a Kai, akit én ismerek – jött a válasz.

– Rendben – mondta Skylor. – Vigyünk el téged Tüzes Agyarhoz, és lássuk, hogy a terved működik-e. Ugorjunk fel a háromkerekűre, aztán–

– Talán itt kéne maradnod, és megvédened a falut – mondta Kai.

Skylor a fejét ingatta. – Azok a forrófejűek visszavonultak, amint egy kicsit vizesek lettek. Nem hiszem, hogy hamar visszatérnek. Ez a tökéletes alkalom, hogy elmenjünk Tüzes Agyarhoz.

– Jólvan – egyezett bele vonakodva Kai. De ne állj az utamba, gondolta.

Visszamentek a szállítójárműhöz, és a falusiaktól megkapták az irányt a Tüzes Tóhoz . Az egy órás utat mindketten csendben töltötték.

~~~

Skylor lassított, amikor a kráter a látókörükbe került, és megállt egy kőképződmény mögött. – Jobb lenne, ha a hátralevő utat gyalogszerrel tennénk meg, mert akkor a Tűzördögök nem látják, hogy jövünk – javasolta Skylor.

– Jól hangzik – helyeselt Kai, és kiléptek a járműből.

A Tüzes Tó egy hatalmas, lángokból álló kör volt az egyik hegy lábánál. Csipkézett vörös kövek vették körbe a tó kerületét. Semmi jele nem volt a Tűzördögöknek – vagy akár Tüzes Agyarnak –, leszámítva egy hatalmas kőszobrot, ami Tüzes Agyart ábrázolta, a lángoló tó egyik oldaláról bámult.

– Ennek a helynek kell lennie – poénkodott Skylor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

– Ennek a helynek kell lennie – poénkodott Skylor.

– Amúgy is, hogy létezhet egy tó, tűzből? – tűnődött hangosan Kai. – Valamiféle varázslat?

– Nekem egy kráternek tűnik – válaszolta a lány. – Bizonyára természetes gáz szökik fel a kráter repedéseiből. És elég lenne csupán egyetlen szikra...

– És a kráter égne, és égne, amíg a természetes gáz el nem fogy – jött rá Kai. – Ez tényleg nagyon frankó.

– Inkább forró – jegyezte meg Skylor vigyorra fakadva. – Kezdek izzadni. Tartsunk egy rövid szünetet, és találjunk ki valamit.

Bebújt egy másik hatalmas kő mögé, Kai követte. Skylor a kő mögül leskelődött.

– Elhagyatottnak tűnik – mondta. – De látod, a kráter másik oldalán? Úgy néz ki, mint egy bejárat a hegybe. Talán ott laknak mind.

Kai megleste a barlangszerű bejáratot, és felcsillant a szeme. – Tüzes Agyarnak biztosan ott bent kell lennie! Itt az idő, hogy visszakapjam az erőmet!

Kiszaladt a kő mögül, egyenesen a kráter felé.

– Ne, Kai, várj! – kiáltotta Skylor.
Nem fogom hagyni, hogy megállítson attól, amit tennem kell, gondolta Kai, és Spinjitzu-val átpörgött a homokon a Tüzes Tó felé.

Másodpercek múlva megállt. A kráter hője megállította, de nem fordult vissza. Felmászott a peremére, ahol egy útvonal vezetett a tó körül a hegy bejáratához.

Tüzes Agyarnak itt kell lennie!, gondolta. Végigfutott a tüzes kráter szélén...

.... amíg a felszín a lába alatt le nem süllyedt, és ő zuhant az alant csapkodó lángok felé!

___________________________

Sziasztok! ✨

Újabb péntek, újabb fejezet. 🥳
Remélem, már vártátok 😇😁
Köszönöm szépen a vote-okat, mert így tudom, hogy érdemes folytatnom a könyvet. 🫶

Legyen szép napotok, holnap hozom az új részt!

Skreppy 😘
😘 Skreppy

Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Where stories live. Discover now