Második Fejezet (Zane)

18 3 0
                                    

A Félelem arca

Zane úgy érezte, hogy zuhan... és zuhan... és zuhan. Aztán a talpa hirtelen földet ért. Az érzékelői egyből észlelték a hőmérsékletbeli változást. Fagyos volt.

Ez egy Jégcsászár-emlék?, csodálkozott, és a félelem áramkörei felgyorsultak.

Rooaaaaarrrr!

Az emlék a szeme előtt jelent meg. A hatalmas, kék Jégsárkány megrázta a fejét. A testén jeges energiahullámok ragyogtak. Fényes fehér fény ragyogott összeszűkült szemei mögött. Hegyes fogak, amik ezüstös jégcsapokra hasonlítottak, csikorogtak a lény szájában.

A Jégsárkány egy hatalmas, sötét barlangban volt. Látta magát, a falhoz kuporodva, egyből azután, hogy a Titánium nindzsává vált. Egyszerű fehér egyenruhát viselt, az arca és keze az új, szupererős fémtől ragyogott, ami a testét formálta.

Úgy nézek ki, mint aki fél, gondolta Zane. A részletek arról, hogy hogyan változtam a Fehér nindzsából a Titániummá, nagyon felszínesek. A memóribankom megsérült, amikor ez történt. De erre viszont emlékszem: Chen Mester ebbe a barlangba börtönzött be. Furcsa, félelmetes víziókat és álmokat tapasztaltam. Nem fogadtam el, hogy én lettem a Titánium nindzsa.

Ebben az emlékben saját magát nézte, ahogy félelemmel és kétségekkel küzd.

– Nem én vagyok a Fehér nindzsa. Csak egy másolata – mondta Emlék-Zane. – Én... félek. Az erőm nem tudja megállítani!

Emlék-Zane leguggolt, ahogy a sárkány újra bömbölt.

Elnézve az előtte kibontakozó jelenetet, Zane emlékezett, hogy P.I.X.A.L. a történtek alatt végig beszélt hozzá.

– Hunyd be a szemed – mondta P

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

– Hunyd be a szemed – mondta P.I.X.A.L. – Hunyd be a szemed, nem kell félned.

Emlék-Zane behunyta a szemét.

– Nem én vagyok a Fehér nindzsa. Nem én vagyok a Fehér nindzsa – mondta.

– Akkor ki vagy? – kérdezte Pixal.

Emlék-Zane felállt. Lenézett a csillogó fémtestére. És akkor a szeme felragyogott. Megértette.

– Én vagyok... a Titánium nindzsa – mondta lassan. Aztán felemelte a hangját. – A Titánium nindzsa vagyok!

Emlék-Zane a sárkányhoz lépett, mosolygott, és a teremtmény nyakára helyezte kezét.

Aztán az emlék képe elmosódott és szikrázni, recsegni kezdett. Zane úgy érezte, hogy megint zuhan. A jelenet tiszta lett, és egy újabb emlékben találta magát. Chen Mester kastélya előtt állt, a szigetre tekintett. A nindzsák és az Elemi Mesterek az eget bámulták, miközben Chen és a csatlósai elszálltak a repülőikkel, mindenkit otthagyva.

– Egyedül megyek – mondta Lloyd.

– Egyedül, egy hadsereg ellen? – kérdezte Nya.

Lloyd széttárta a karját. – Csak bennem van meg a sárkányok elemi ereje.

– Már nem!

Zane felnézett. A Jégsárkány lecsapott az égből, Emlék-Zane-nel a hátán. A nindzsák és az Elemi Mesterek éljeneztek.

– Zane, azonnal mondd el, hogy csináltad! – mondta Jay

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

– Zane, azonnal mondd el, hogy csináltad! – mondta Jay.

– Szembenéztem a félelmemmel – válaszolt Emlék-Zane. – Rájöttem, hogy nem egy külső erő az, ami visszatart. Hanem valami a fejemben.

Zane végignézte, ahogy az emlék boldog véget ér, amikor Kai, Cole és Jay mind létrehozta saját elemi sárkányát.

Hogy igazából Titánium nindzsa legyek, le kellett győznöm a félelmeimet, jött rá Zane. A félelem az, ami most is visszatartana?

Zane próbált arra gondolni, hogy mitől félhet. Aztán egy gondolat visszhangzott áramköreiben.

Én csak egy utánzat vagyok.

Ezt mondta Emlék-Zane is az előbb. De mit értett ezalatt?

Sok minden voltam már, gondolta Zane. Dr. Julien fia. A Fehér nindzsa. A Titánium nindzsa. A Jég nindzsa. A Jégcsászár.

Mindegyik voltam már. De ki vagyok én, valójában?

Aztán az emlék elsötétült.



_________________________
Sziasztok! ✨

Itt az új rész, remélem tetszett nektek. Bocsánat, hogy ilyen későn töltöm fel, kissé zűrös délutánom volt 😅

Holnap folytatás!! 😍

Skreppy 😘

Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora