Vissza az elejére
Zane szemei felrebbentek. Visszatért a barlangba. P.I.X.A.L. zöld szemei őt bámulták.
– Ellenőriztem a rendszereidet, amíg felfedezted az emlékeidet – mondta. – Jelentős ingadozás állt be a stressz szinteden. Rájöttél, hogyan állítsd vissza elemi erődet?
– Negatív – mondta Zane. – Viszont a kísérlet hasznos volt. A múltban megtanultam, hogy szembe kell néznem a félelmeimmel. De nem hiszem, hogy most ezt kell tennem.
– Szeretnéd újra megpróbálni? – kérdezte P.I.X.A.L.
– Valami mást szeretnék kipróbálni – válaszolt Zane, felemelkedve a székéből. – A programod nagyon sikeres volt abban, hogy beültessen engem egy emlékbe. Emlékszem, hogy megtanultam, hogyan lehet megidézni a Jégsárkányomat. Talán, hogy kapcsolatba kerüljek a Jég erőmmel, vissza kell térnem a jéghez. Szeretnék visszamenni a Befagyott Tóhoz.
– Remélem, sikerrel jársz – válaszolt Pixal.
– Köszönöm, Pixal – szólt Zane.
Felmászott az egyik motorra a hangárudvarban, és átszáguldott a folyosón, ami kivezette a Szamuráj X barlangból. Ahogy Ninjago szeles utcáin száguldott, elméje visszasodródott P.I.X.A.L. kísérletére.
Semmitől sem félek – vagy mégis?, gondolta. Talán a meditáció feltárhatja azt, amit a memóriám nem tudott
Végül megállt egy vékony jégréteggel borított tó előtt – a Befagyott Tó. Mosolygott. Fiatalkorában, mielőtt még rájött volna, hogy egy nindroid, lenyűgözte az embereket azzal a képességével, hogy visszatartsa a lélegzetét a víz alatt. Itt talált rá Wu Mester, és hívta meg, hogy legyen nindzsa – miközben a tó mélyén meditált.
Zane leszállt a motorról, és átmerült a jégen. Leúszott a jeges víz mélyére, az áramkörei védve voltak a titánium bevonatával. Amikor elérte az alját, keresztbe tett lábakkal leült és behunyta a szemét.
Először csak a jéghideg vizet élvezte, ahogy az megütötte hőmérő érzékelőit. Gyermekkori emlékei hiányosak voltak, de arra emlékezett, hogy a hideg mindig is megnyugtatta.
Az elméje elkezdett sodródni... Mit csinál most Cole? Van elég benzinem, hogy visszatérhessek a barlangba? Miért szereti Wu Mester annyira a teát? Aztán megpróbálta gondolatait visszavezetni eredeti céljához.
Mit kell megtanulnom, hogy visszaállíthassam Elemi Erőmet?
Minden gondolatától megpróbálta kitisztítani elméjét, és a hideg érzésre fókuszált. Hideg, mint a jég a tó tetején. Hideg, mint a szél, ami a hegy felől jön. Hideg, mint a talaj friss hó után...
Hirtelen a jeges víz pörögni-örvényleni kezdett, és még egyszer úgy érezte, hogy zuhan. A helyszín megváltozott körülötte, és a tó feneke helyett, egy havas erdőben találta magát, nyírfákkal körbevéve.
– Nyírfaerdő – mondta Zane. – De hogyan- hogy kerültem ide?
P.I.X.A.L. zavarodott hangját hallotta a fejében.
– Zane, valami történt a memóriaprogram távoli elindításával – közölte. – Az összes memóriaérzékelő aktiválódott. Feltételezem, hogy a meditációs állapotod válthatta ki. Szeretnéd, hogy leállítsam a programot?
Zane körbenézett az erdőben. – Nem – válaszolt. – Ha a meditációm hozott ide, akkor talán ez egy emlék, amit meg kell tapasztalnom.
Elindult az ösvényen, a hó ropogott a talpa alatt. Megállt egy nagyon magas nyírfa előtt, aminek a törzsébe egy lekerekített ajtót vájtak. Kinyitotta és belépett Dr. Julien rejtett műhelyébe. Egyszerű helyiség volt, nyikorgó fapadlóval, egy cserépkályhával, ami melegen tartotta az apját, és egy nagy munkaasztallal. Dr. Julien felszerelése falra szerelt akasztókon lógott.
Évekig ez a műhely volt az otthona. És most itt volt, hogy feltárjon egy emléket, amit az apja megpróbált elhomályosítani.
Ott, a kiságyon feküdt Dr. Julien, öregen és utolsó lélegzeteit véve. Zane fiatalabb énje egy testben, ami inkább látszott emberibbnek, mint nindroidosnak, apja kezét fogta.
– Te vagy az, fiam, aki soha nem született meg – mondta Julien gyenge hangon. – Ideje, hogy átlépj a következő szintre az életedben. És az egyetlen ok, amiért ezt megteszem, az az... hogy nagyon szeretlek.
Dr. Julien levette a szemüvegét, és Emlék-Zane-re mosolygott, aki visszamosolygott rá. Egy könnycsepp gurult végig Zane arcán, ahogy nézte, hogy az emlék kibontakozik előtte.
Dr. Julien kinyitotta Emlék-Zane műszerfalát.
Zane tudta, mi fog történni. – Ne! Ne csináld! – kiáltotta.
De Dr. Julien nem hallhatta. Lekapcsolta a fiatal nindroid memóriabankját. Üres tekintet jelent meg Emlék-Zane arcán. Kisétált a műhelyből, ki a hóba, apjáról vagy a múltjáról szóló emlékek nélkül.
Komplikált érzelmek pezsdültek Zane-ben, miközben a távolodó fiatal énjét nézte. Legelőször akkor élte újra ezt az emléket, amikor Cole-lal, Jay-jel és Kai-jal együtt utaztak el Nyírfaerdőbe. Zane felfedezte az emlékkapcsolóját, és megismerte a múltjáról az igazságot.
Most emlékezett, hogy azzal a céllal készült, hogy megvédje azokat, akik nem tudják megvédeni magukat. Az apja felhatalmazta, hogy rájöjjön, miben tökéletes, azzal, hogy felismerte az akadályokat, amik eddig visszatartották. Ez lehetővé tette számára, hogy az összes elemi erejét kihasználva a legerősebb nindzsává váljon. Az Igazi Tökéletesség feloldása minden Elemi Mester célja, és az a pillanat a múltjában megtöltötte őt magabiztossággal.
De most úgy érezte, hogy legyőzték.
Mi történt volna, ha Dr. Julien nem kapcsolja ki az emlékkapcsolómat?, gondolta. Másképp alakult volna az életem?
_____________________
Sziasztok! ✨Újabb fejezetet hoztam nektek.
Konkrétan hulla vagyok, most végeztem egy túrával, és száguldok haza villamoson. 😰😍 És olyan meleg van!
Jövőhéten új rész!💕
Skreppy 😘
ESTÁS LEYENDO
Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️
FantasíaMiután feláldozták az erejüket, hogy legyőzzék a Kristálykirályt, Kai, Zane, Cole és Jay elvesztették elementális erejüket. Ezek után a nindzsák képesek lesznek új célt találni a hétköznapi életben? Vagy felfedezik az akadályokat, amik visszatartják...