Epilógus

18 1 0
                                    

Köszönöm, hogy megengedted, hogy elmondjam Kai, Zane, Cole és Jay történetét neked, barátom. Ahogyan olvashattad, semmiféle varázslat nem volt abban, hogy a nindzsák visszaszerezték Elementális erejüket.

Kai-nak el kellett fogadnia, hogy nem minden szituációban kell neki lennie a hősnek. És megtanult egy értékes leckét arról, hogy mennyire fontos elfogadni a segítséget, amikor felajánlják. Bevallom, idősebb voltam, mint Kai, amikor én is megtanultam ezt!

Ami Zane-t illeti – nos, ő nem hezitált, hogy segítséget kérjen erejének megtalálásában. Olyasvalakihez fordult, aki rengetegszer segített már neki a múltban, és akiben talán jobban bízik, mint bárki másban: P.I.X.A.L. Zane elmélyült utazása a bankja törött emlékeiben ráébresztette, hogy mindannyiunknak képesnek kell lennünk megbocsátani saját magunknak az elkövetett hibáinkért, különben nem tudunk továbblépni az életben.

A belső béke és teljesség érzete segített Cole-nak és Jay-nek visszaállítani Elemi erejüket és Igazi Tökéletességüket. Erőt adni és kapni a családtól és az emberektől, akikkel törődsz, kiegyensúlyoz és megalapoz. Ahogy Cole ezzel tisztában volt, az út, hogy ismét felfedezze Igazi Tökéletességét, kitisztult előtte.

A titok Jay Igazi Tökéletessége feltárásához nagyon mélyen, bensőjében volt eltemetve. És talán nem is lett volna sikeres az ő váratlan vezetője, Unagami nélkül. A fiú segített Jay-nek rájönni, hogy a család, amit hiányolt, igazából azok az emberek voltak, akik szerették őt, törődtek vele, és mellette álltak, amikor szüksége volt rájuk.

Amikor elgondolkodom ezeken a történeteken, két lecke jut eszembe. Előszőr, a barátainkra mindig számíthatunk. Másodszor, igazán soha senki nem erőtlen. Mások története tanulságos lehet a mi életünkben. Néha tanulhatunk valami újat. Máskor emlékezhetünk valami elveszettre, amit már talán elfelejtettünk.

Kérlek, látogass majd meg még. Ahol a nindzsák tanácstalanok, ott mindig vannak történetek, amiket el lehet mesélni... egy csésze, frissítő tea mellett!

Wu Mester



¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora