Első Fejezet (Zane)

25 3 1
                                    

Nyomok után kutatva

– Zane, kérlek, maradj nyugton – kérte P.I.X.A.L. nyugodt hangon.

– Nyugodt vagyok – tiltakozott Zane.

– Nem, nem vagy az – ellenkezett P.I.X.A.L. – Na, már csak egy érzékelőt kell rákötnöm az áramkörödre...

P.I.X.A.L. és Zane elfoglalt volt a Szamuráj X barlangban, ami a Homok Tenger mélyén helyezkedett el. Visszavonultak Nya régi bunkerébe, miután az ő földalatti hangárudvarukat betemette a Spinjitzu Kolostor törmeléke a Kristálykirály támadása közben. Telis-tele számítógépekkel, járművekkel és olyan alkatrészekkel, amikkel robotokat lehetett készíteni, Pixal nagyon hasznosnak találta az alternatív helyet. A hetek alatt, amióta a nindzsák elvesztették Elementális Erejüket, az android elkötelezte magát, hogy keres egy lehetőséget, hogy segítsen Zane-nek visszaállítani a Jég erejét.

 A hetek alatt, amióta a nindzsák elvesztették Elementális Erejüket, az android elkötelezte magát, hogy keres egy lehetőséget, hogy segítsen Zane-nek visszaállítani a Jég erejét

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Zane utazása a Titánium nindzsává válásig rengeteg csavart és fordulatot tartalmazott. Ezt a rendkívüli nindroid-ot a briliáns Dr. Julien készítette, Jég erejét pedig a Jég Elemi Mesterétől kapta. Halála előtt Dr. Julien lekapcsolta Zane emlékkapcsolóját. Abban a hitben élve, hogy ő csak egy átlagos fiú, Wu Mester befogadta a nindroid-ot, és kiképezte nindzsává Kai-jal, Cole-lal és Jay-jel együtt.

Zane visszaszerezte az emlékét arról, hogy ki volt, de mivel a nindzsáknak folyamatosan növekvő kihívásokkal kellett szembenézniük, Zane emlékei jöttek-mentek. Majdnem elpusztult a Sötét Úrral való küzdelmében, de Titánium nindzsaként újjászületett. Akkoriban Pixal segített neki visszaszerezni a memóriáját.

Később, amikor a Tiltott Spinjitzu Tekercsét használta Aspheera megállítására, Sosincs-világban ragadt. A gonosz Vex Tábornok megtalálta, és kitörölte az emlékeit, manipulálta, és a kegyetlen Jégcsászárrá változott. Aztán Lloyd segített neki emlékezni igaz énjére. Mostanában, amikor a Kristálykirály Ninjago-ra rontott, Zane összetörte a robotját, a memória-áramköre pedig megsérült. Visszaállt a Jégcsászár programjára, és ezúttal a jó eszű mérnök, Cyrus Borg javította meg.

P.I.X.A.L. hitte, hogy a kulcs, hogy visszaállítsák Zane Jég erejét, ezeknek a törött emlékeknek felfedezésében rejlik.

– Nyomokat kell keresnünk – mondta Pixal. – És úgy hiszem, ezeket a nyomokat benned találjuk.

Zane teljesen megbízott android barátjában, mert P.I.X.A.L. sokkal jobban megértette, mint bárki más. De az ötlet, hogy újra fel kellett fedeznie ezeket az emlékeket, nyugtalanította. Néhány elveszett emlék olyan volt, akár a mélyről jövő fájdalom. És bizonyos emlékei re inkább nem gondolt volna.

Idegesen megrándult a székében, ahogy Pixal egy szenzort illesztett a tarkóján lévő csatlakozójába.

– Ezek az érzékelők kritikus fontosságúak az utazásodhoz – magyarázta Pixal a nyugodt, egyenletes hangján. – Olyannyira fognak elmeríteni az emlékeidben, hogy úgy fogod tapasztalni, mintha igazából ott lennél.

Zane megint megrándult. – És mások az emlékben fognak látni vagy hallani?

– Nem – válaszolt Pixal. – Te csupán egy megfigyelő leszel. Most pedig, maradj nyugton.

Pixal ellépett tőle, és a számtalan hatalmas számítógép-kijelző felé indult. Kék fények árasztották el ezüst haját és a lila vezetővezetékeket az arcán.

– Kíváncsi vagyok, hogy ez a technológia képes lesz-e visszaállítani az Elementális Erődet – jegyezte meg, miközben egy kódot ütött be a rendszerbe. – Azon dolgozom, hogy a technológiát úgy alakítsam át, hogy biológiai memóriabankokkal működjön, ezzel talán a többi nindzsának is segíthetek visszaszerezni az erejüket.

– Biztos vagyok benne, hogy mind azon vannak, hogy újra felleljék Igazi Tökéletességüket – válaszolt Zane. – Bár elég furcsa, hogy egyikőjük felől sem hallottam.

P.I.X.A.L. megfordult a székével, és zöld szemeivel Zane-t nézte.

– Az első alkalommal négy perc és harminc másodperc elteltével foglak kihozni – mondta

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

– Az első alkalommal négy perc és harminc másodperc elteltével foglak kihozni – mondta. – Ha valami rosszul sül el, vagy el akarod hagyni az emléket, szólj.

Ha valami rosszul sül el..., gondolta Zane. Egy kép a Jégcsászár hideg és ádáz arcáról villant át elméjén.

– Értettem – Zane válaszolt.

– Kész vagy? – kérdezte P.I.X.A.L.

– Kész.

P.I.X.A.L. visszafordult a monitorhoz. – Memóriafeltárás kezdeményezése: három... kettő... egy!

_______________________
Sziasztok ✨

Nos, itt van Zane története is, remélem vártátok. Ez a fejezet eléggé rövidke szerintem, de azért bízom benne, hogy így is tetszett nektek. 💕

Jövőhét pénteken új rész, ne felejtsétek el! 😁

Mindenkinek kellemes hétvégét!

Skreppy 😘

Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora